Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας, επιστρέφει για μια ακόμη φορά, λόγω των συνθηκών, σε υβριδική μορφή. Τι να δούμε; Από τον Χ. Λακταρίδη
Οι Νύχτες Πρεμιέρας, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας, επιστρέφει όπως κάθε Σεπτέμβρη, για μια ακόμη φορά, λόγω των συνθηκών, σε υβριδική μορφή, τόσο σε ανοιχτές και κλειστές αίθουσες με τα μέτρα που ισχύουν για τον κάθε χώρο ξεχωριστά, όσο και με online προβολές από συγκεκριμένη ιστοσελίδα της 27ης διοργάνωσης.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
21 Σεπτεμβρίου 2021
Από τις 22 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 3 του Οκτώβρη, οι προβολές του φεστιβάλ θα φιλοξενηθούν στο Μέγαρο Μουσικής, το Ιντεάλ, τον Δαναό, το Τριανόν και για πρώτη φορά στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε αγαπημένες θερινές αίθουσες (Ταινιοθήκη, Αίγλη Ζαππείου, Ριβιέρα, Σινέ Φλερύ, Στέλλα), και στην ψηφιακή πλατφόρμα online.aiff.gr, η οποία είναι προσβάσιμη στους κατοίκους όλης της χώρας.
Ταινία Έναρξης θα είναι το 'Ένας Ήρωας', το καινούργιο ψυχολογικό θρίλερ του αγαπημένου μας Ασγκάρ Φαραντί (Ένας Χωρισμός, Ο Εμποράκος), που απέσπασε το Μεγάλο Βραβείο στο πρόσφατο Φεστιβάλ των Κανών.
Ταινίες Λήξης θα είναι κάποια από τις βραβευμένες ταινίες σε προβολή που θα γίνει το βράδυ της Κυριακής 3 Οκτωβρίου, στις 21:30, στο Σινέ Φλερύ, αλλά και η παρουσίαση του Πολυαναμενόμενου 'Dune', του Ντενί Βιλνέβ, το βράδυ του Σαββάτου 02/10, στις 20:30 σε Ιντεάλ και Δαναό.
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΩΝ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, είναι το τμήμα που περιλαμβάνει τον μεγαλύτερο αριθμό αναμενόμενων ταινιών (ανάμεσά τους και οι πιο πάνω ταινίες έναρξης και λήξης), που είναι είτε βραβευμένες σε φεστιβάλ, είτε πρόκειται για τις νέες δουλειές αγαπημένων δημιουργών.
Εκεί μπορεί να δει κανείς τη 'Γαλλική Αποστολή' του Γουές Αντερσον, το 'Titane' της Ζουλιά Ντικουρνό (Raw), η οποία είναι η μόλις δεύτερη γυναίκα σκηνοθέτης που κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάνες (μετά την Τζέιν Κάμπιον και τα 'Μαθήματα Πιάνου' το 1993), το 'Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό' του Ράντου Ζούντε (Άφεριμ!), που βραβεύτηκε με τη Χρυσή Άρκτο στη Μπερλινάλε, τη 'Μικρή Μαμά' της Σελίν Σιαμά (Το Πορτραίτο μιας Γυναίκας που Φλέγεται), το 'Η Τελευταία Μονομαχία' του Ρίντλεϊ Σκοτ (Alien, Blade Runner), το 'Ali & Ava' της Κλίο Μπάρναρντ (Ο Εγωιστής Γίγαντας), το 'Red Rocket' του Σον Μπέικερ (The Florida Project), το 'Βρώμικος Παράδεισος' του Μπερτράν Μαντικό (Τα Άγρια Αγόρια), 'Το Χειρότερο Κορίτσι στον Κόσμο' του Γιόακιμ Τρίερ (Thelma, Louder than Bombs), το 'Που Βρίσκεται η Άννα Φρανκ' του Άρι Φόλμαν (Βαλς με τον Μπασίρ), το σπονδυλωτό, 'Ιστορίες Τύχης και Φαντασίας' του Ριουσούκε Χαμαγκούτσι (Asako I&II) και το 'Οι Ηχοι από το Διπλανό Δωμάτιο' της Λουσίλ Χατζιχαλίλοβιτς (Evolution), μεταξύ άλλων.
ΜΟΥΣΙΚΗ & FILM: Πληθώρα μουσικών ντοκιμαντέρ στην διαγωνιστική και πολυαγαπημένη ενότητα. Ξεχωρίζουμε 'Το Καλοκαίρι της Σόουλ' του Questlove, που αφορά ένα Πολιτιστικό Φεστιβάλ του Χάρλεμ που έγινε το καλοκαίρι του '69, όταν τριακόσιες χιλιάδες άνθρωποι παρακολούθησαν ζωντανά ονόματα όπως τον B.B. King, την Mahalia Jackson, τη Nina Simone, τον Stevie Wonder και τους Sly and the Family Stone, μεταξύ πολλών άλλων. Υπάρχει ακόμα ένα ντοκιμαντέρ για τον αντισυμβατικό Rick James, για τους The Velvet Underground, το οποίο υπογράφει ο Τοντ Χέινς (Velvet Goldmine, I'm Not There), για τις πρωτοπόρες γυναίκες της ηλεκτρονικής μουσικής (Sisters With Transistors), τον Buddy Guy (Buddy Guy: Τα μπλουζ Διώχνουν την Θλίψη) και ένα για τους A-Ha (A-Ha: Η Ταινία).
Μια σειρά από παλαιότερες και μελλοντικές cult ταινίες τρόμου και φαντασίας, απαρτίζουν την ενότητα του ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ όπου συναντάμε το 'Μια Γυναίκα Δαιμονισμένη' (1981), του Αντρέι Ζουλάφσκι, σε μια επετειακή, 4Κ προβολή, αφιερωμένη στον Τάσο Θεοδωρόπουλο. 'Τα Έγκατα' (In the Earth), του Μπεν Γουίτλι και η 'Θλίψη' του Ρομπ Τζαμπαζ, αφορούν την εμφάνιση μιας κάποιου είδους πανδημίας και αντικατοπτρίζουν μέσα στον μύθο τους, φόβους σύγχρονους και διαχρονικούς. Το 'Αιχμάλωτος στη Γη των Φαντασμάτων' είναι το καινούργιο cult φιλμικό όχημα του Νίκολας Κέιτζ, ενώ τα 'Η Λογοκρίτρια' και 'Συνέβη στο Σόχο' σηματοδοτούν την πολύ δυνατή επιστροφή των Βρετανών στο σινεμά του Φανταστικού.
Η φετινή ελληνική παρουσία αφορά τη 'Βοή του Κόσμου' του Πέτρου Σεβαστίκογλου στο Stranger Than Fiction και τρία ντοκιμαντέρ. Ένα από τον βετεράνο Σταύρο Ψυλλάκη για τον αρθρογράφο και συγγραφέα, Αλέκο Ζούκα (Οφειλή). Ένα των Τάσσου Λάγγη και Γιάννη Γαϊτανίδη για την άναρχη μορφή της πρωτεύουσας (Χτίστες, Νοικοκυρές και η Οικοδόμηση της Σύγχρονης Αθήνας), που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Ιωάννας Θεοχαροπούλου και ένα ακόμη από τον Τίμωνα Κουλμάση, για την ακαδημαϊκό και κριτικό κινηματογράφου Λότε Άισνερ. Αυτό το τελευταίο θα συνδυαστεί με την προβολή του 'Φάουστ' (1926), του Φρίντριχ Β. Μούρναου που θα παιχτεί στις ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ, μαζί με την κινηματογραφική εκδοχή του 'Καθαρές Πόλεις', παραγωγής της στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και το 'Εγωιστές', ντοκιμαντέρ στο οποίο για πρώτη φορά, 40 εργαζόμενοι των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, μιλούν από καρδιάς για τα όσα βιώνουν. Θα προβληθεί 29 του μήνα στις 18:00 στον Δαναό με Ελεύθερη Είσοδο (με προκράτηση) και παρουσία των συντελεστών.
Τα φετινά ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ αφορούν το πρώτο τον ΟΡΣΟΝ ΓΟΥΕΛΣ, στο οποίο μπορεί να δει κανείς σχεδόν ολόκληρη τη φιλμογραφία του (Πολίτης Κέιν, Οι Υπέροχοι Αμπερσονς, Ο Κύριος Αρκάντιν, Οθέλλος, Η Δίκη, Ο Άγνωστος, Αθάνατη Ιστορία, Too Much Johnson, Μάκβεθ, Οι Καμπανες του Μεσονυχτίου, Το Άγγιγμα του Κακού, Η Κυρία από τη Σαγκάη, Η Αλήθεια και το Ψέμα) και το δεύτερο που έχει τίτλο ΖΩΕΣ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ: TRANS CINEMA MATTERS, περιλαμβάνει ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ με ήρωες τρανς χαρακτήρες.
Εδώ μπορεί να δει κανείς το άπαιχτο στη χώρα μας Tangerine (2015), του Σον Μπέικερ (The Florida Project), τα ελληνικά μικρού μήκους: 'Κορόνα' (2020), 'Μπέτυ' (1979) του Δημήτρη Σταύρακα και 'Νανά' (2015), της Λάρα Κρίστεν, τις μεγάλου μήκους: 'Οι Πικροδάφνες" (2021), της Πάολα Ρεβενιώτη και 'Στρέλλα' (2009), του Πάνου Κούτρα και το μεσαίου μήκους 'Obscuro Barroco' (2018) της Ευαγγελίας Κρανιώτη. Άλλοι έξι τίτλοι συμπληρώνουν το αφιέρωμα με πιο σημαντικούς τα αριστουργηματικά: 'Η Πένθιμη Παρέλαση των Ρόδων' (1969) και 'Paris is Burning' (1990), για την drag σκηνή του voguing στη Νέα Υόρκη.
Το ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ - STRANGER THAN FICTION περιλαμβάνει 10 ντοκιμαντέρ (αρκετά από αυτά παίζουν και στην online εκδοχή του φεστιβάλ), διαλεγμένα ένα ένα. Η Βρετανίδα δημιουργός των Red Road, Fish Tank & American Honey, Αντρέα Άρνολντ παρουσιάζει την 'Αγελάδα', ένα ντοκιμαντέρ που υπόσχεται να αλλάξει την εικόνα μας για τα ζώα και όσα πολύτιμα αυτά μας παρέχουν. Το 'Faya Dayi' αφορά την χρήση του ναρκωτικού Κχατ, από τους λαούς της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Στο 'Ναύτης των Βουνών', ο Βραζιλιάνος Καρίμ ΑΊνούζ (Η Αόρατη Ζωή της Ευριδίκης Γκουσμάο), επισκέπτεται τη γενέτειρα του πατέρα του αναζητώντας ίχνη από το παρελθόν της οικογένειάς του. Το 'Στιγμές σαν κι Αυτές, Δεν Κρατούν για Πάντα' αφορά τη σύντομη ζωή του Ντας Σνόου, που έγραψε ιστορία στο κίνημα των γκραφίτι και στην αντικουλτούρα των 90's. Το 'Σαμπάγια' αφορά τις προσπάθειες διάσωσης από τα χέρια του ISIS των Σαμπάγια, γυναικών σκλάβων του σεξ, από μια ομάδα ριψοκίνδυνων εθελοντών. Το 'Αόρατοι Δαίμονες' αφορά την περιβαλλοντική μόλυνση στο Δελχί της Ινδίας, ενώ το 'Τόσο Βαρύς Ουρανός', αφορά την εν γένη κατάσταση, ανθρώπων, πολιτικής και περιβάλλοντος στην νότιοαμερικάνικη ήπειρο. Τέλος, πραγματικό found footage, αφορά το 'Μια Τελευταία Αθώα Νύχτα' από την Ινδία που αναφέρεται σε μια ταραχώδη εποχή έρωτα, κοινωνικής αδικίας και φοιτητικής εξέγερσης.
4 διαλεχτά ντοκιμαντέρ βρίσκει κανείς και στην ενότητα, ICONS. Ένα για τον Λουίς Μπουνιουέλ (Λουίς Μπουνιουέλ: Ο Μεγάλος Σουρεαλιστής), το μεσαίου μήκους 'Lotte Eisner - Ένας Τόπος πουθενά' του Τίμωνα Κουλμάση, το 'Τρούμαν Καπότε & Τένεσι Γουίλιαμς' και το 'Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Εναντίον FBI'. Τα δύο τελευταία, παίζουν και online. 9 ολόκληρα μπουκέτα από ελληνικές ταινίες μικρού μήκους αποτελούν την ενότητα ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ όπου μπορεί να δει κανείς εικόνες από το μέλλον του ελληνικού σινεμά. Εμείς θα ασχοληθούμε ξανά με τις ταινίες του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ. Η σειρά παρουσίασης είναι αλφαβητική:
ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ του Σ. Γκαρσία Ιμπάρα (Ισπανία, Γαλλία, Τουρκία 2021). Μια σέχτα ουφολόγων χάνει τον ηγέτη της και ο κλήρος πέφτει στον υπαρχηγό του να εξακολουθήσει το έργο του εκλιπόντος. Ζουν ανάμεσά μας, εμβολιασμένοι με κάθε θεωρία συνωμοσίας, συναναστρεφόμενοι ο ένας τον άλλον, βλέποντας, διαβάζοντας και ακούγοντας καθημερινά αποκλειστικά εκείνα που τις τεκμηριώνουν. Κάποιος θα έλεγε, επιπόλαια, 'η τρέλα δεν πάει στα βουνά', πάει όμως στο Έλτσε της Ισπανίας. Όμως η χαρισματική δουλειά του Γκαρσία Ιμπάρα, προτιμά το στενό και μακρύ μονοπάτι. Και εκπλήσσει, ενώ παίζει και στην online εκδοχή.
ΑΖΟΡ του Αντρέας Φοντάνα (Ελβετία, Γαλλία, Αργεντινή 2021).Ένας Ελβετός μεγαλοτραπεζίτης καταφθάνει με την σύζυγό του στο Μπουένος Άιρες του 1980, επιχειρώντας να καθησυχάσει την υψηλή πελατεία του μετά την απροειδοποίητη απουσία του προκατόχου και συνεταίρου του στον τραπεζικό οίκο. Εκεί θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια φθίνουσα αριστοκρατία και την ανερχόμενη χούντα στην διαδικασία των εκκαθαρίσεων.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ του Ρόνι Τρόκερ (Γερμανία, Ιταλία, Δανία 2021). Η αναίμακτη επίθεση μασκοφόρων στο σπίτι μιας εύπορης οικογένειας, έχει αλυσιδωτή σύνδεση με τις εσωτερικές της εντάσεις, αλλά και την σχέση της με τον έξω κόσμο. Η δεύτερη ταινία του γεννημένου στην Ιταλία Ρόνι Τρόκερ, μοντάρεται ανάμεσα στην φιλοσοφική 'λογική Ρασομόν' και την κλινική, γερμανική ματιά στο θέμα της. Παίζει και online.
ΒΟΤΣΑΛΑ του Vinothraj P.S. (Ινδία 2021). Το σινεμά σαν παράθυρο στον κόσμο και σαν νεύμα από αυτόν. Μια φαινομενικά μικρή ιστορία που τελικά όμως φέρει το βάρος του αρχετυπικού: Ένας μέθυσος, κακοποιητικός πατέρας στην Ταμίλ Ναντού της νότιας Ινδίας, κακοποιεί όποιον βρει μπροστά του στην μεθυσμένη του επιμονή να σκοτώσει την γυναίκα του. Μαζί του σέρνει βίαια και τον μικρό του γιο, που αμίλητος τον παρατηρεί. Παίζει και online.
ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ του Γιουτζίρο Χαρουμότο (Ιαπωνία 2020). Μια δασκάλα και σκηνοθέτιδα στη σημερινή Ιαπωνία προσπαθεί να εξιχνιάσει μέσω ενός ντοκιμαντέρ το σκάνδαλο ενός παράνομου δεσμού δασκάλου-μαθήτριας που οδήγησε σε διπλή αυτοκτονία. Ταυτόχρονα μαθαίνει ότι και ο δικός της πατέρας έχει εκβιαστικά αφήσει μια μαθήτριά του έγκυο. Η σύγκρουση μιας μακραίωνης κουλτούρας με τον τοξικά πατριαρχικό της εαυτό, η ανάγκη εξιστόρησης της αλήθειας και η κάθετη κρίση των οικογενειακών σχέσεων, αναζητούν στο πρόσωπο της ηρωίδας μια (αδύνατη) ισορροπία.
CRYPTOZOO του Ντας Σο (ΗΠΑ 2021). Ξεκινά σχεδόν μονοχρωματικά, ανυποψίαστα για αυτό που θα ακολουθήσει. Όταν όμως το animation του Ντας Σο αποφασίσει να ανοίξει τα χαρτιά του, με πλοκή που δεν υπολείπεται καθόλου ενός Σπίλμπεργκ ‘70ς αντικουλτούρας, ο δικός του κόσμος του Οζ, που θα φανερωθεί σαν από μαγεμένο viewmaster, δεν έχει προηγούμενο και, μάλλον, επόμενο.
LAMB του Βάλντιμαρ Γιόχανσον (Ισλανδία, Σουηδία, Πολωνία 2021). Στην απομόνωση της χειμερινής Ισλανδίας, ένα ζευγάρι αγροτών, που προσπαθεί να συνέλθει από μια προσωπική τραγωδία, βρίσκει παράδοξη παρηγοριά στο απρόσμενο δώρο της φύσης που θεωρεί ότι του παρουσιάζεται με τη μορφή ενός μυστηριώδους νεογέννητου. Όμως η φύση δεν φαίνεται να συνηγορεί υπέρ αυτής της αλλόκοτης μορφής κηδεμονίας...
ΛΙΜΠΕΡΤΑΔ της Κλάρα Ροκέτ (Ισπανία, Βέλγιο 2021). Η 15χρονη Νόρα αντιμετωπίζει τις καλοκαιρινές διακοπές της εύπορης οικογένειάς της στην παραθαλάσσια Καταλονία μάλλον ανυπόφορα πληκτικά. Ωστόσο ο ερχομός της συνομήλικης Λιμπερτάδ, κόρης της Κολομβιανής υπηρέτριας της οικογένειας, φέρνει στη ζωή της μια φίλη – και κάτι παραπάνω. Αυτό το κάτι παραπάνω είναι που κοσμεί το καλοκαιρινό ντεμπούτο της Κλάρα Ρόκετ, προφανώς μια ταινία εφηβείας, αλλά και ταξικής ευαισθησίας.
LUZZU του Αλεξ Καμιλέρι (Μάλτα 2021). Μαλτέζος ψαράς παλεύει να κερδίσει τίμια τα προς το ζην για τη σύζυγο και το νεογέννητο παιδί τους, κόντρα στον ανταγωνισμό, την παράνομη αλιεία και μια μαύρη αγορά που λυμαίνεται την ιχθυαγορά του νησιού. Τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που θα αναγκαστεί να υποκύψει στους κανόνες του παιχνιδιού.
ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ του Σεμπάστιαν Μάιζε (Αυστρία, Γερμανία 2021). 1968, Δυτική Γερμανία. Εικόνες δημόσιων αποχωρητηρίων από αστυνομική κάμερα αποκαλύπτουν τον Χανς σε ομοφυλοφιλικές περιπτύξεις με αγνώστους. Cut στην αίθουσα του δικαστηρίου. Ποινή δύο ετών. Λόγος; Ο περίφημη γερμανική Παράγραφος 175, που από τον 19ο αιώνα έως το 1994, ουσιαστικά θεωρούσε αξιόποινο αυτό που είσαι αντί αυτό που πράττεις. Ο Χανς, ούτως ώστε το βαθύτερο νόημα του Σεμπάστιαν Μάιζε να συλληφθεί σύσσωμο, ήταν σε ναζιστικό στρατόπεδο και με τη λήξη του πολέμου μεταφέρθηκε απ’ ευθείας στη φυλακή.
ΜΠΡΟΥΝΟ ΡΕΪΝΤΑΛ: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ του Βενσάν Λε Πορτ (Γαλλία 2021). Στη νοτιοανατολική Γαλλία του 1905, ο 17χρονος Μπρουνό Ρεϊντάλ, σκοτώνει και αποκεφαλίζει έναν 12χρονο. Αμέσως παραδίδεται στις αρχές, που με την σειρά τους τον παραπέμπουν για ψυχιατρική παρακολούθηση η οποία και απεφάνθη τον εγκλεισμό του σε άσυλο φρενοβλαβών.
ΝΥΧΤΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ της Τατιάνα Χουέσο (Μεξικό, Γερμανία, Βραζιλία, Κατάρ 2021). Ο χρόνος είναι σήμερα, αλλά μοιάζει ανέκαθεν. Ο τόπος ένα από εκείνα τα καταπράσινα, άγρια ορεινά χωριά της Λατινικής Αμερικής, εδώ του Μεξικού. Η δράση αυτή ενός χωριού αγέλαστων γυναικών, μανάδων με τις κόρες τους ή αγοριών που σε λίγο κι αυτά θα ακολουθήσουν τη μοίρα τους. Ποια είναι αυτή; Εργάτες στο λατομείο ή 'εργαζόμενοι' στα πανίσχυρα καρτέλ που λυμαίνονται την επαρχία. Μια μεριά του κόσμου χωρίς άνδρες, αλλά γεμάτη ανδροειδή που σαν Άδης έρχονται περιστασιακά για ένα αποκτηνωμένο γυναικομάζωμα.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΟΥΑΝΑ της Κριστιάν Ολιβέιρα (Βραζιλία 2021). Νότια Βραζιλία, καλοκαίρι του 2007. Η 13χρονη Τζοάνα, Βραζιλιάνα γερμανικής καταγωγής, αποχαιρετά την αγαπημένη της αδελφή της γιαγιάς της. Την πρώτη της θλίψη όμως συνοδεύει έναν αναπάντητο αίνιγμα: Αληθεύει ότι η 'θεία Ρόζα' πέθανε παρθένα; Και ενώ προσπαθεί να εξερευνήσει το μυστήριο μιας ζωής, η σχέση με την κολλητή της περιπλέκεται λόγω σχολικών φημών που συγκρούονται με την συντηρητική νοοτροπία της επαρχιακής κωμόπολης. Παίζει και online.
ΦΥΓΑΜΕ του Πανά Παναχί (Ιράν 2021). Το ιρανικό σινεμά ανθεί εξακολουθητικά. Νέα απόδειξη το ντεμπούτο υιού Παναχί, σε μια ταινία πλήρως εκπληκτική στο πώς εγκολπώνεται ιρανικές κινηματογραφικές αξίες και ξανοίγεται ευθύβολα κι ατρόμητα σε ολόδικά της μονοπάτια. Με κλειστή γεωγραφία μια οικογένεια σε ένα αυτοκίνητο και ανοιχτή την ιρανική γη καθώς πλησιάζει την ξεραΐλα των ιρανοτουρκικών συνόρων, η ταινία του Παναχί δείχνει άμεσα το σουρεαλιστικό θάρρος και την δραματική αρετή της.
Περισσότερα για τις ταινίες, το πρόγραμμα και τις online αγορές εισιτηρίων στην ιστοσελίδα του φεστιβάλ. Σε ανοιχτές και κλειστές αίθουσες η είσοδος θα επιτρέπεται με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα εισόδου.
Info: Νύχτες Πρεμιέρας - 27ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας. 22/09 με 03/10 σε Μέγαρο Μουσικής, Ιντεάλ, Δαναό, Τριανόν, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά,Ταινιοθήκη, Αίγλη Ζαππείου, Ριβιέρα, Σινέ Φλερύ, Στέλλα και στην ψηφιακή πλατφόρμα online.aiff.gr, η οποία είναι προσβάσιμη στους κατοίκους όλης της χώρας. Τιμή online 3 Ευρώ ανά τίτλο. Τιμή στις αίθουσες ανά τίτλο 6 Ευρώ. Κάρτες 5, 10 και 20 προβολών με 25, 45 και 70 Ευρώ.
εμφάνιση σχολίων