8
1
σχόλια
2221
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Το Νησί των Σκυλιών. Καλπάζοντας με το Όνειρο. Θέλμα. Οικογενειακός Φίλος. Μποέμικη Ψυχή. Κωστής Παπαγιώργης, Ο Πιο Γλυκός Μισάνθρωπος. Το Τελευταίο Φιλί του Κάιζερ. Μπλε Βασίλισσα. 
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
20 Απριλίου 2018
φωτό: Καλπάζοντας με το Όνειρο


ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ: Η ταινία αφηγείται την ιστορία του Ατάρι Κομπαγιάσι, ενός 12χρονου προστατευόμενου του διεφθαρμένου Δημάρχου Κομπαγιάσι. Όταν, με Προεδρικό Διάταγμα, αποφασίζεται να μεταφερθούν όλοι οι σκύλοι της πόλης Μεγκασάκι σε μία αχανή χωματερή, ονόματι Νησί των Σκουπιδιών, ο Ατάρι ξεκινάει μόνος του την αναζήτηση του σκύλου-σωματοφύλακά του, Σποτς. Εκεί, με τη βοήθεια μιας αγέλης ημίαιμων φίλων, αρχίζει ένα επικό ταξίδι που θα καθορίσει την τύχη και το μέλλον ολόκληρης της Νομαρχίας.

Ο Γουές Άντερσον (Ξενοδοχείο Gran Budapest), 9 χρόνια μετά τον Απίθανο Κύριο Fox (2009), επιστρέφει στην τεχνοτροπία του stop-motion animation, για να μας διηγηθεί μια ιδιοσυγκρασιακή  ιστορία για την φιλία, την διαφορετικότητα, τον φασισμό και τον ρατσισμό, πάντα με το ιδιαίτερο, ειρωνικό χιούμορ, την μελαγχολία και την συγκίνηση, που διακρίνει την γραφή του και την φιλμογραφία του. Την ίδια στιγμή, με τρόπο που αναμειγνύει εικαστικά, αλλά και στο επίπεδο των αναφορών, την παράδοση με τον ρετρό φουτουρισμό, αποτίει με τον τρόπο του, φόρο τιμής στην γιαπωνέζικη κουλτούρα και στον γιαπωνέζικο κινηματογράφο. Όπως πάντα, δίνει μεγάλη σημασία στις κάθε είδους μικρολεπτομέρειες, πράγμα που κάνει την ταινία του ιδανικό δείγμα σινεμά, για πολλαπλές αναγνώσεις. Βραβείο Σκηνοθεσίας στην φετινή Berlinale, της οποίας υπήρξε και Ταινία Έναρξης.

Ιnfo: Το Νησί των Σκύλων (Isle of Dogs). Stop-motion Animation Δραματική Κομεντί. ΗΠΑ, Γερμανία 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Γουές Άντερσον. Τις Φωνές τους Δανείζουν οι: Φ. Μάρεϊ Άμπραχαμ, Μπομπ Μπάλαμπαν, Μπράιαν Κράνστον, Γκρέτα Γκέργουιγκ, Τζεφ Γκόλντμπλουμ, Ακίρα Ίτο, Σκάρλετ Γιόχανσον, Χάρβεϊ Καϊτέλ, Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Μπιλ Μάρεϊ, Μαρί Νατσούκι, Γιοτζίρο Νόντα, Κουνίτσι Νομούρα, Έντουαρντ Νόρτον, Γιόκο Όνο, Κόγιου Ράνκιν, Λιβ Σράιμπερ, Φίσερ Στίβενς, Τίλντα Σουίντον, Ακίρα Τακαγιάμα, Κόρτνεϊ Μπ. Βανς, Φρανκ Γουντ. Διανομή: Odeon.  

 
ΚΑΛΠΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ: Άλλοτε ανερχόμενο αστέρι στις αρένες του ροντέο, ο νεαρός καβαλάρης Μπράντι βρίσκεται αντιμέτωπος με τη ματαίωση όταν ένας σοβαρότατος τραυματισμός τον υποχρεώνει να μείνει μακριά από αυτό που αγαπά. Ελλείψει εναλλακτικών ή επιθυμίας να ακολουθήσει διαφορετικό μονοπάτι από αυτό του καουμπόι, ο Μπράντι καλείται να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό του.

Η σκηνοθέτης του εξαιρετικού, αλλά άπαιχτου στη χώρα μας, Songs My Brothers Tought Me (2015), Κλοέ Ζάο, γνώρισε τον άνθρωπο που της έδωσε την έμπνευση για το Καλπάζοντας με το Όνειρο, στα γυρίσματα εκείνης της ταινίας του 15. Χωρίς πραγματικό σενάριο αρχικά, αλλά με την δική του εξομολογητική διάθεση, η ταινία της Ζάο μιλάει για το βαρύ τίμημα που πρέπει να πληρώσει κάποιος, όταν αναγκάζεται να γυρίσει την πλάτη του, στις πραγματικές του επιθυμίες. Λυρικό και γεμάτο από συναισθήματα, το φιλμ της ανερχόμενης σκηνοθέτη, απέσπασε το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών στο περασμένο Φεστιβάλ των Καννών και την Χρυσή Αθηνά Καλύτερης Ταινίας, στις πρόσφατες Νύχτες Πρεμιέρας.

Ιnfo: Καλπάζοντας με το Όνειρο (The Rider). Δραματική. ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Κλοέ Ζάο. Παίζουν: Μπρέιντι Τζάντρο, Τιμ Τζάντρο, Λίλι Τζάντρο. Διανομή: Ama Films.


ΘΕΛΜΑ: Η Θέλμα είναι μια ντροπαλή νεαρή κοπέλα, η οποία αφήνει πίσω της τους θρησκόληπτους γονείς της σε μια μικρή πόλη της δυτικής ακτής στη Νορβηγία, προκειμένου να σπουδάσει σε ένα πανεπιστήμιο του Όσλο. Μια μέρα κι ενώ βρίσκεται στη βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου για να διαβάσει, κυριεύεται από μια έντονη και αναπάντεχη κρίση, η οποία μοιάζει με εκείνες της επιληψίας. Το ίδιο αναπάντεχη είναι για τη Θέλμα η έλξη που νιώθει για την Άνγια, μια πανέμορφη συμφοιτήτριά της, η οποία δείχνει να ανταποκρίνεται στην μαγνητική παρουσία της μοναχικής, παράξενης επαρχιώτισσας. Καθώς κυλάει η ακαδημαϊκή χρονιά, η Θέλμα κυριεύεται ολοένα και περισσότερο από τα έντονα αισθήματά της για την Άνγια. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, όμως, βιώνει ολοένα και συχνότερες και πιο έντονες κρίσεις και καλείται να αντιμετωπίσει τραγικά μυστικά του παρελθόντος της αλλά και τις τρομακτικές επιπτώσεις των δυνάμεών της.

Οι ταινίες ενηλικίωσης, μπορούν να υιοθετούν πολλές διαφορετικές μορφές αφήγησης, όπως ετούτη εδώ που παρουσιάζεται με την μορφή του ψυχολογικού θρίλερ μυστηρίου. Η Θέλμα, που συγγενεύει σαν χαρακτήρας με την Κάρι του Στίβεν Κινγκ, έχει πέσει θύμα των θρησκόληπτων γονιών της και της πίστης που της έχουν μεταλαμπαδεύσει, ότι είναι ικανή και μόνο με την σκέψη, να βλάπτει τους άλλους ανθρώπους γύρω της. Η εξαφάνιση της κολλητής της, Άνγια, ένα γεγονός για το οποίο θα πιστέψει πως είναι υπεύθυνη η ίδια κι η μυστηριώδης δύναμή της φυσικά, θα αναγκάσει την Θέλμα να επιστρέψει στο πατρικό της. Κάποιες αποκαλύψεις για την ασθένεια της γιαγιάς της και τον ρόλο που έχει παίξει ο γιατρός πατέρας της στην επιδείνωσή της, θα την οδηγήσουν σε μια τελική αναμέτρηση μαζί του.

Ο Νορβηγός Γιόακιμ Τρίερ (Όσλο 31 Αυγούστου, Ο Ήχος της Σιωπής), κινείται με αργούς ρυθμούς ανάμεσα στην πραγματικότητα και τους εφιάλτες της ηρωίδας του, ανεβάζοντας υπόγεια την ένταση. Τα εφέ είναι λιγοστά αλλά ιδιαίτερα τρομακτικά κι εικαστικά αξιόλογα. Μονάχα το σάουντρακ μας υπενθυμίζει, πως στην ουσία βλέπουμε μια μεταλλαγμένη ταινία τρόμου για τον εφιάλτη της ενηλικίωσης, την οδύνη του απογαλακτισμού και τον σκοτεινό  λαβύρινθο της εξερεύνησης της σεξουαλικότητας της ηρωίδας. Εξαιρετική κι η εύθραυστη Έιλι Χάρμπο στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Πολλά Βραβεία Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, από περιφερειακά φεστιβάλ στις ΗΠΑ, αλλά και αλλού στον κόσμο. Πρόταση της Νορβηγίας για το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Info: Θέλμα (Thelma). Δραματικό Θρίλερ Μυστηρίου. Νορβηγία, Γαλλία, Δανία, Σουηδία 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Γιόακιμ Τρίερ. Παίζουν: Έιλι Χάρμπο, Κάια Γουίλκινς, Χένρικ Ράλφαελσεν. Διανομή: Seven Films.


ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΦΙΛΟΣ: Ο Ματιέ είναι 33 ετών αλλά ποτέ δεν γνώρισε τον πατέρα του. Η μητέρα του – που δεν ζει πια – πάντοτε του έλεγε ότι ήταν αποτέλεσμα μιας τυχαίας συνάντησης. Όμως, μια μέρα ο Ματιέ δέχεται ένα τηλεφώνημα, που τον ενημερώνει ότι ο πατέρας του ήταν Καναδός και ότι μόλις είχε πεθάνει. Επίσης, μαθαίνει ότι έχει δύο εξ αγχιστείας αδερφούς και αποφασίζει να πάει στην κηδεία για να τους γνωρίσει. Φτάνοντας όμως στον Καναδά συνειδητοποιεί ότι κανείς δεν γνωρίζει την ύπαρξή του. Είναι μόνος, σε ένα μάλλον, αφιλόξενο περιβάλλον.

Ο Φιλίπ Λιορέ του βραβευμένου στο Βερολινέζικο Πανόραμα Welcome (2009), μεταφέρει ένα μυθιστόρημα του Ζαν-Πολ Ντιμπουά στον κινηματογράφο, με τον δικό του, ευαίσθητο και καθημερινό τρόπο, παίρνοντας πολλές ελευθερίες. Καθώς πολλά από τα συναισθήματα των ηρώων της αφήγησης παραμένουν είτε κρυμμένα, είτε ανομολόγητα, οι ηθοποιοί καλούνται να ερμηνεύσουν με τα βλέμματα ή με τα σώματά τους και πραγματικά η δουλειά ολόκληρου του καστ είναι εξαιρετική. Συγκινητική και βαθιά ανθρώπινη, δεν ξεφεύγει ποτέ από τον δρόμο της, ο οποίος θα μπορούσε να την οδηγήσει με ιδιαίτερη ευκολία σε μελοδραματικά μονοπάτια. Το φινάλε, αν και μοιάζει να στρέφεται τελικά προς την ευκολία, έρχεται να ελαφρύνει την ατμόσφαιρα και να κρατήσει τις ισορροπίες.

Info: Οικογενειακός Φίλος (Le Fils de Jean/A Kid). Δραματική. Γαλλία, Καναδάς 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Φιλίπ Λιορέ. Παίζουν: Πιέρ Ντελαντοσάμπ, Γκαμπριέλ Αρκάντ, Μαρί-Τερέζ Φορτίν. Διανομή: Filmtrade.

 
ΜΠΟΕΜΙΚΗ ΨΥΧΗ:  Η Τζαμ, μια νεαρή Ελληνίδα, αποστέλλεται στην Κωνσταντινούπολη από τον θείο της Κακούργο, πρώην ναυτικό και παθιασμένο θαυμαστή του Ρεμπέτικου, σε μια αποστολή να βρει ένα σπάνιο μέρος του κινητήρα για το σκάφος τους. Εκεί συναντά την Αβρίλ, 18 ετών από τη Γαλλία που βρίσκεται σε εθελοντική αποστολή για τους μετανάστες και έχασε τα χρήματά της ενώ δεν γνωρίζει κανέναν στην Τουρκία. Η Τζαμ, γενναιόδωρη, αθόρυβη, απρόβλεπτη και ελεύθερη, παίρνει υπό την προστασία της την Αβρίλ και κατευθύνονται προς την Μυτιλήνη.  ‘Ενα ταξίδι γεμάτο μουσική, συναντήσεις, απρόοπτα και ελπίδα.

Ο γνωστός, δημοφιλής στην χώρα μας, Γαλλο-Αλγερινός, Ρομ σκηνοθέτης, Τόνι Γκάτλιφ (Οι Αγανακτισμένοι, Geronimo: Μια Ιστορία Αγάπης, Εξόριστοι, Vengo, Swing, Gadjo Dilo), συνεργάζεται με την Δάφνη Πατάκια (Το Ξύπνημα της Άνοιξης, Interruption), σε μια ταινία δρόμου, με χαλαρό θέμα: το ελεύθερο πνεύμα του ρεμπέτικου τραγουδιού, με τον σχεδόν εξωτικό τρόπο με τον οποίο το αντιλαμβάνονται οι ξένοι (και πολλοί Έλληνες). Η μουσική της Εγγύς Ανατολής, δίνει το ρυθμό στις περιπέτειες των δύο κοριτσιών, σε άλλη μια χαρακτηριστική δουλειά του σκηνοθέτη που παρά την διάθεση διδακτισμού που την διακρίνει, έχει έντιμες προθέσεις, αγάπη για τους ανθρώπους και μια υπερμεγέθη και σαγηνευτική τσιγγάνα ψυχή.

Info: Μποέμικη Ψυχή (Djam). Δραματική Μουσική Ταινία Δρόμου. Γαλλία, Ελλάδα, Τουρκία 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσiα:  Τόνι Κατλίφ. Παίζουν: Δάφνη Πατακιά,  Σάιμον Αμπκαριάν, Μαρίν Καιγιόν. Διανομή: Tanweer.


ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΠΑΓΙΩΡΓΗΣ, Ο ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΣ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ:  Στο ντοκιμαντέρ Κωστής Παπαγιώργης, ο πιο γλυκός μισάνθρωπος η δημιουργός Ελένη Αλεξανδράκη σκύβει πάνω από τη ζωή ενός από τους μεγαλύτερους Έλληνες διανοητές και συνθέτει το πορτρέτο του φίλου της μέσα από το έργο του και τις μαρτυρίες των ανθρώπων που τον γνώρισαν, τον κατανόησαν, τον θαύμασαν και τον αγάπησαν. Το τρυφερό, συγκινητικό και αναλυτικό αυτό εγχείρημα είναι μια διαφωτιστική εμπειρία για τα βιώματα και τα θέματα που διαπότισαν το έργο, τη ζωή, τη σκέψη και την ψυχή του Κωστή Παπαγιώργη.

Η Ελένη Αλεξανδράκη (Ο Αρσιβαρίστας και ο Άγγελος, Σταγόνα στον Ωκεανό), είναι ένας κρυφός Άσσος του Ελληνικού Κινηματογράφου, ο οποίος περιμένει ακόμη να ανακαλυφθεί από τους θεατές, στην Ελλάδα και αλλού. Εν το μεταξύ, μπορεί κανείς να θαυμάσει το ντοκιμαντέρ που έφτιαξε εκ του μηδενός (καθώς ο Κωστής Παπαγιώργης δεν είχε εμφανιστεί ποτέ στα ΜΜΕ), για τον φίλο της, διανοητή και διανοούμενο, που κάποιοι ίσως να θυμούνται, από τη στήλη του στο Αθηνόραμα, για το οποίο έκανε και παρουσιάσεις νέων βιβλίων. Η Αλεξανδράκη βρήκε συγγενείς, γνωστούς και φίλους από διάφορες φάσεις της ζωής του Παπαγιώργη, οι οποίοι μίλησαν γι΄ αυτόν. Ανάμεσά τους, η βασική παρέα του στο Παρίσι, φίλοι και συνεργάτες του στην Αθήνα ( Ζυράννα Ζατέλη, Θανάσης Καστανιώτης, Χρήστος Καρακέπελης, Χρήστος Γιανναράς, Στέλιος Ράμφος), αλλά και απλοί άνθρωποι στα στέκια που εκείνος σύχναζε. Το Μισάνθρωπος του τίτλου είναι φυσικά παραπλανητικό καθώς εμφανέστατα συνοδεύεται και από Γλυκύτητα, ενώ η προσέγγιση της Αλεξανδράκη είναι ποιητική, με τον δικό της χαρακτηριστικό τρόπο.

Info: Κωστής Παπαγιώργης, Ο Πιο Γλυκός Μισάνθρωπος. Ντοκιμαντέρ. Ελλάδα 2018. Φωτογραφία: Διονύσης Ευθυμιόπουλος. Μουσική: Νίκος Ξυδάκης. Σενάριο – Σκηνοθεσία: Ελένη Αλεξανδράκη. Διανομή: Feelgood Entertainment.

 
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΚΑΪΖΕΡ: Ένας Γερμανός λοχαγός, ο Στέφαν αναλαμβάνει αποστολή από τα SS να ερευνήσει το που βρίσκεται ιδεολογικά σε σχέση με τον Ναζισμό, ο Γερμανός εξόριστος μονάρχης. Ο Κάιζερ (Βασιλιάς) διαμένει σε μια απομονωμένη έπαυλη στην Ολλανδία και καθώς η Γερμανία καταλαμβάνει τις Κάτω Χώρες, οι αρχές ανησυχούν ότι Βρετανοί κατάσκοποι ίσως προσεγγίσουν τον Κάιζερ. Καθώς ο Στεφάν αρχίζει να εμβαθύνει στη καθημερινότητα του μονάρχη ψάχνοντας στοιχεία, βρίσκει τον εαυτό του μπερδεμένο σε μια αναπάντεχη και παθιασμένη σχέση με την Μίκε, μια από τις καμαριέρες του Κάιζερ, που όπως ανακαλύπτει, είναι εβραϊκής καταγωγής. Όταν ο Χίμλερ, ως επικεφαλής των Ναζί αποφασίζει να κάνει μία απροειδοποίητη επίσκεψη, η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά καθώς μυστικά αποκαλύπτονται, η πίστη δοκιμάζεται και ο Στεφάν καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην πατρίδα και την καρδιά του.

Βασισμένο σε μυθιστόρημα του Άλαν Τζαντ που αναμιγνύει πραγματικά με φανταστικά γεγονότα, είναι εν μέρη μια ιστορία αγάπης και εν μέρη κατασκοπικό θρίλερ, τοποθετημένο σε ιστορικό φόντο, με όλα τα κομμάτια της αφήγησης είναι μελετημένα και σχεδιασμένα έτσι ώστε να πέσουν τέλεια και επακριβώς το ένα δίπλα στο άλλο, χωρίς να τονίζει κάποιο από τα δύο ιδιαίτερα. Ο Στέφαν δεν είναι και πολύ φανατικός Ναζί, ο Κάιζερ είναι σχεδόν άγιος κι η μικρή Εβραιοπούλα, δεν έχει ενδοιασμούς στο να κοιμηθεί με τον εχθρό παρότι, η κρυφή της ατζέντα είναι στην πραγματικότητα πιο απλή. Μονάχα η γυναίκα του Κάιζερ μοιάζει με πραγματικό πρόσωπο. Η σκηνοθεσία του θεατρικού σκηνοθέτη Ντέιβιντ Λεβέ (Jesus Christ Superstar Live in Concert), είναι στιβαρή και επαγγελματική. Το σενάριο σχηματικό, αλλά λειτουργικό. Οι ερμηνείες εξαιρετικές, ειδικά του Κρίστοφερ Πλάμερ ως Κάιζερ και της Τζάνετ ΜακΤίερ, ως συζύγου του. Το ζευγάρι των αταίριαστων εραστών, Λίλι Τζέιμς (η γραμματέας του Τσόρτσιλ στο Darkest Hour/τον συναντά κι εδώ!) και ο Αυστραλός Τζάι Κέρτνεϊ (Suicide Squad, Εξολοθρευτής Genisys), έχει καλή χημεία και είναι σέξι. Μοιάζει με πιο εκλεπτυσμένο και πιο συναρπαστικό Νίκο Φώσκολο κι αυτό δεν το λες και κακό απαραίτητα. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό και υποδειγματικό στο είδος του.

Info: Το Τελευταίο Φιλί του Κάιζερ (The Exception/The Keiser’s Last Kiss). Αισθηματική Ιστορική Δραματική Εποχής. Βρετανία, ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Λεβέ. Παίζουν: Κρίστοφερ Πλάμερ, Τζάνετ ΜακΤίερ, Λίλι Τζέιμς, Τζάι Κέρτνεϊ, Έντι Μάρσαν. Διανομή: Spentzos Film.

 
ΜΠΛΕ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ: Όλα ξεκινάνε με τη ληστεία της Μπλε Βασίλισσας, ενός από τα πολυτιμότερα διαμάντια του κόσμου, από μια ομάδα μαφιόζων, που δουλεύουν για τον αδίστακτο Άγγελο. Ο Γιάννης, ένας από τους πιο έμπιστους ανθρώπους του, μετά από παρότρυνση της συζύγου του, Λένας, να συμμαχίσουν οι δυο τους με τον ψυχρό εκτελεστή Σταύρο και να προδώσουν τον Άγγελο, κλέβοντάς του το δαχτυλίδι, με σκοπό να το πουλήσουν σε έναν μυστηριώδη Αγοραστή. Ποια, όμως, είναι τα πραγματικά κίνητρα της Λένας; Τι κρύβει ο Σταύρος και ποιος είναι ο ρόλος του Νίκου, του φαινομενικά ήσυχου και αμίλητου οδηγού του Άγγελου; Όλα θα απαντηθούν στο τέλος, στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου όπου θα έρθει η κορύφωση, το Δωμάτιο 115. Εκεί, οι διαφορετικές οπτικές των τεσσάρων θα ενωθούν σε μια τελική αναμέτρηση με απρόσμενο φινάλε. Είναι, όμως, αυτό το τέλος της ιστορίας ή πρέπει να μπει και το τελευταίο κομμάτι του παζλ από τον πιο απρόσμενο και συνάμα καθαρτικό κρίκο της αφήγησης;

Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, Αλέξανδρο Σιπσίδη, είναι μια σύγχρονη αστυνομική ταινία δράσης, γεμάτη ανατροπές, την οποία παρακολουθούμε από την οπτική γωνία, 4 (τουλάχιστον), χαρακτήρων. Κάθε νέος αφηγητής είτε προσθέτει στην εξιστόρηση, είτε την ανατρέπει φωτίζοντας διαφορετικές πτυχές της, θέλοντας έτσι να καταδειχτεί η δύναμη της υποκειμενικότητας. Πέρα από το νουάρ, πηγή έμπνευσης της τεχνοτροπίας της έχουν σταθεί και οι πρώτες ταινίες του Γκάι Ρίτσι (Δυο Καπνισμένες Κάνες), με την γεμάτη από σύντομα cuts και επιταχυμένη αφήγησή τους.

Info: Μπλέ Βασίλισσα. Αστυνομική Δράσης. Ελλάδα 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 19 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Σιπσίδης. Παίζουν: Μιχάλης Οικονόμου, Ράσμι Σούκουλη, Τέτη Καλαφάτη, Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Ήμμελος, Γιώργος Αδαμαντιάδης, Φωτεινή Λεβογιάννη, Θέμης Πάνου. Διανομή: Odeon.
εμφάνιση σχολίων