0
3
σχόλια
230
λέξεις
ΚΟΣΜΟΣ

Άνθρωποι που έχουν πληγεί από το πρόβλημα στέγασης στο Λονδίνο λένε τις ιστορίες τους στις ψηφιακές πινακίδες της μητρόπολης

ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
17 Μαρτίου 2015
Πατήστε στις φωτό για να τις δείτε σε μεγάλη διάσταση


Σε μια προσπάθεια να φέρουν στο φως της δημοσιότητας ιστορίες ανθρώπων που αναγκάστηκαν να μετακομίσουν μέσα ή έξω από το Λονδίνο, η δρ Ρεμπέκα Ρος, λέκτορας Επικοινωνίας και Σχεδιασμού στο Πανεπιστήμιο του Saint Martins, σε συνεργασία με την εταιρεία ψηφιακών πινακίδων Outdoor Plus, δημιούργησαν την καμπάνια
London is changing. Καθώς οι τιμές των κατοικιών στη βρετανική πρωτεύουσα έχουν φτάσει στα ύψη, πολλοί είναι αυτοί που μετεγκαθίστανται από επιλογή ή ανάγκη. Ως αποτέλεσμα, η πόλη αλλάζει.

«Η ψηφιακή τεχνολογία έδωσε την ευκαιρία να δημιουργηθεί ένας διάλογος σχετικά με τις κοινωνικο-οικονομικές μεταβολές που συντελούνται στο Λονδίνο και να βγάλει προς τα έξω τις φωνές των ανθρώπων που επηρεάζονται από αυτές», εξηγεί η Ρος.

Ενώ λοιπόν ορισμένες ιστορίες ανθρώπων που φεύγουν από το Λονδίνο είναι αισιόδοξες, πολλές άλλες εκφράζουν μια βαθιά απογοήτευση για το γεγονός του ότι οι ολοένα και πιο ακριβές κατοικίες στο Λονδίνο αναγκάζουν τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τη γειτονιά τους παρά τη θέλησή τους.

Αντιδιαφήμιση 1η. «Το Λονδίνο είναι μοναδικό αλλά καταστρέφεται για τα πρόσκαιρα κέρδη των λίγων».

Αντιδιαφήμιση 2η. «Φοβάμαι ότι είμαι υποψήφιος για μια ζωή γεμάτη ανέχεια, παρότι έχω υψηλά προσόντα».

Αντιδιαφήμιση 3η. «Πίστευα ότι οι άνθρωποι που άφηναν το Λονδίνο ήταν παραιτημένοι. Τώρα είμαι ένας από αυτούς. Δεν μπορώ πλέον να ανέχομαι την ωραιοποίηση της απίστευτης εκμετάλλευσης».


εμφάνιση σχολίων