«Κάθε φορά που η κυβέρνηση βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, την υπόθεση αναλαμβάνει ο Χρυσοχοΐδης». Από τον Γιάννη Α. Μυλόπουλο
Για τη Δεξιά όποια κι αν είναι η ερώτηση, η απάντηση είναι αστυνομική βία και καταστολή. Κάθε φορά που η κυβέρνηση βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, όπως τώρα με το σκάνδαλο παιδεραστίας που ξέσπασε με πρωταγωνιστή τον μέχρι χτες «άριστο» και εκλεκτό του πρωθυπουργού «γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη», την υπόθεση αναλαμβάνει ο Χρυσοχοΐδης. Ο οποίος επιστρατεύει τα ένοπλα σώματα της ΕΛ.ΑΣ. για να σπάσουν στο ξύλο, να σύρουν ημίγυμνους στα πεζοδρόμια και να οδηγήσουν στα κρατητήρια κατά προτίμηση φοιτήτριες και φοιτητές που διαμαρτύρονται πολιτικά και οι οποίοι είναι οι συνήθεις ύποπτοι και το αγαπημένο θύμα της αστυνομικής βίας.DOCTV.GR
23 Φεβρουαρίου 2021
Η υπόθεση της παιδεραστίας κλονίζει την κυβέρνηση, γιατί δεν υπάρχει εκτόνωση. Η εύκολη λύση, η παραίτηση της υπουργού Πολιτισμού που ούτως ή άλλως όλοι ζητούν εδώ και καιρό δεν προσφέρεται ως λύση, καθώς είναι γνωστό ότι η συμμετοχή της στην υπόθεση ήταν αυτή της βιτρίνας.
Η επιλογή του κατηγορούμενου για βαριές πράξεις παιδεραστίας και βιασμού παιδιών «γνωστού ηθοποιού και σκηνοθέτη» στην κορυφαία θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου ήταν του πρωθυπουργού, όχι δική της.
Το ίδιο άλλωστε συνέβη και με τα αρχαία της Βενιζέλου, όπου η Μενδώνη ανέλαβε τη… βρώμικη δουλειά, να στήσει το ΚΑΣ προκειμένου αυτό να εγκρίνει την ολέθρια για τον πολιτισμό, αλλά και για το έργο του μετρό της Θεσσαλονίκης επιλογή της καταστροφής ενός μοναδικά ακέραιου και αυθεντικού πολεοδομικού αποσπάσματος της Ρωμαϊκής και στη συνέχεια Βυζαντινής Θεσσαλονίκης.
Η Μενδώνη δεν είναι παρά η βιτρίνα και ο κυματοθραύστης στο σκάνδαλο Λιγνάδη. Που αν παραιτηθεί και φύγει από τη μέση, θα μείνει έκθετος ο πρωθυπουργός
Μια επιλογή που καταδικάστηκε από σύσσωμο τον επιστημονικό κόσμο στην Ελλάδα και το εξωτερικό και η οποία αποδείχθηκε καταστροφική, γιατί και τα αρχαία θέτει σε σοβαρό κίνδυνο και το έργο σταμάτησε και πολύ δημόσιο χρήμα σπατάλησε, αφού δόθηκαν εκατομμύρια Ευρώ στον εργολάβο μέχρι τώρα σαν αποζημιώσεις για την καθυστέρηση που η ίδια η κυβέρνηση προκάλεσε στο έργο.Κι αυτά, ενώ υπήρχε λύση παραμονής των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου και συνύπαρξής τους με το έργο του μετρό, η οποία μάλιστα εφαρμόζονταν με επιτυχία από την προηγούμενη κυβέρνηση και η οποία αν δεν είχε διακοπεί το καλοκαίρι του 2019, θα οδηγούσε στο να λειτουργεί σήμερα το μετρό της Θεσσαλονίκης με τους 12 από τους 13 σταθμούς του.
Έκανε δουλειά λοιπόν στο υπουργείο Πολιτισμού η Μενδώνη, όπως σωστά σημείωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Εκτέλεσε με αφοσίωση όλη τη… δύσκολη δουλειά που της ανέθεσε ο πρωθυπουργός. Να καταστρέψει αρχαία και να καθυστερήσει ένα έργο μετρό, με συνέπεια να μεταφερθεί πακτωλός αποζημιώσεων στον εργολάβο.
Κι ακόμη, εκτέλεσε το συμβόλαιο του διορισμού σε κορυφαία δημόσια θέση ενός παιδεραστή και παιδοβιαστή, ο οποίος για τον ίδιο ακριβώς λόγο είχε τεθεί εκτός Εθνικού Θεάτρου 9 χρόνια πριν. Και επιπλέον η Μενδώνη δεν είναι παρά η βιτρίνα και ο κυματοθραύστης στο σκάνδαλο Λιγνάδη. Που αν παραιτηθεί και φύγει από τη μέση, θα μείνει έκθετος ο πρωθυπουργός, ενώπιον των βαριών πολιτικών ευθυνών του.
Μη παραιτούμενης λοιπόν της Μενδώνη και με τα κανάλια, ακόμη και τα φιλοκυβερνητικά, να παρουσιάζουν ως πρώτο θέμα, πιο μπροστά και από την πανδημία, την υπόθεση της παιδεραστίας και των βιασμών παιδιών από το μέχρι χτες «άριστο» κυβερνητικό στέλεχος και εκλεκτό του πρωθυπουργού, η κυβέρνηση καταφεύγει στην αγαπημένη της λύση. Που επιπλέον ξέρει ότι δεν την απογοητεύει ποτέ.
Το ξύλο, όπως και να έχει, παράγει αποτελέσματα. Ειδικά ελλείψει πραγματικής παραγωγής πολιτικού έργου
Ο μέσος τηλεθεατής αποδεδειγμένα γοητεύεται από την εικόνα της αστυνομικής βίας σε βάρος φοιτητών που διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο για τη ζωή τους. Και επιπλέον, η εικόνα της αστυνομικής βίας και της καταστολής έχει επανειλημμένα αποδειχθεί ότι μεταφέρει το μήνυμα μιας κυβέρνησης αποφασιστικής και πολιτικά αποτελεσματικής. Το ξύλο, όπως και να έχει, παράγει αποτελέσματα. Ειδικά ελλείψει πραγματικής παραγωγής πολιτικού έργου.Αυτό που έμενε ήταν να στηθεί το σκηνικό. Ο Χρυσοχοΐδης είχε έτσι κι αλλιώς έτοιμα τα ένοπλα τάγματα της αστυνομίας. Χρειαζόταν η σπίθα για να ανάψει η πυρκαγιά του αντιπερισπασμού. Τη σπίθα την έδωσε ο πρύτανης του ΑΠΘ. Ο οποίος, σε αγαστή συνεργασία με την κυβέρνηση, δημιούργησε ένα επεισόδιο από το πουθενά.
Μια συνηθισμένη και ειρηνική πολιτική διαμαρτυρία φοιτητριών και φοιτητών στην πρυτανεία του ΑΠΘ, εναντίον του έτσι κι αλλιώς προκλητικού, για όσους υπερασπίζονται τη δημοκρατία και τις ακαδημαϊκές ελευθερίες, πρόσφατα ψηφισθέντα νόμου για τα πανεπιστήμια ήταν αρκετή για να καλέσει ο συνεργαζόμενος με την κυβέρνηση πρύτανης την εισαγγελία.
Μια απόφαση που από την πανεπιστημιακή κοινότητα κρίθηκε ως απολύτως αχρείαστη και εντελώς αδικαιολόγητη από όσα είχαν προηγηθεί. Έκανε όμως τη δουλειά που επιδίωκε η κυβέρνηση.
Σε ελάχιστο χρόνο, όλες οι ένοπλες εκδοχές της αστυνομίας, σαν έτοιμες από καιρό, παρατάχθηκαν μπροστά στην πρυτανεία του ΑΠΘ για να κατατροπώσουν μια ακίνδυνη και ολιγομελή ομάδα φοιτητών, πολύ λιγότερων από τις αστυνομικές δυνάμεις που έτρεξαν για να την καταστείλουν. Ως αυτόπτης μάρτυρας μπορώ να βεβαιώσω ότι η υπόθεση μύριζε μπαρούτι από τον επιδεικτικό της δύναμης τρόπο με τον οποίο έγινε η προσέλευση και παράταξη των πολυπληθών αστυνομικών δυνάμεων.
Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση ξέρει ότι η αρένα πουλάει και προσφέρει στους τηλεθεατές φτηνό θέαμα
Η επίδειξη δύναμης δεν σταματά μπροστά σε μη δικαιολογημένες αιτίες και σε κακοστημένες αφορμές. Τα ΜΑΤ έσπασαν στο ξύλο τις φοιτήτριες και τους φοιτητές, εκδήλωσαν ασύμμετρα μεγάλη βία απέναντι σε ανίσχυρους διαδηλωτές και έσυραν στο πεζοδρόμιο, προς τέρψη του φιλοθεάμονοες κοινού, ημίγυμνο μεταπτυχιακό φοιτητή του Πολυτεχνείου. Η κρατική αποφασιστικότητα απέναντι στην επιστημονική γνώση και η αστυνομική βία απέναντι στα όνειρα νέων παιδιών για έναν καλύτερο κόσμο, είναι πάντα ισοπεδωτική και δρα σαν οδοστρωτήρας.Μια ομάδα ένοπλων αστυνομικών μπορούν να καταστρέψουν εύκολα τη ζωή και το μέλλον ενός νέου επιστήμονα. Ακριβώς όπως συμβαίνει και στην ιστορία: Όπου είναι συνηθισμένο βάρβαροι στρατοί να ισοπεδώνουν ανεπτυγμένους πολιτισμούς.
Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση ξέρει ότι η αρένα πουλάει και προσφέρει στους τηλεθεατές φτηνό θέαμα. Η εικόνα της αστυνομικής βίας και της καταστολής απέναντι σε αυτούς που διεκδικούν μια καλύτερη ζωή είναι συντριπτική και υπερκαλύπτει την εικόνα του «άριστου» βιαστή παιδιών. Το «επιτελικό κράτος» μπορεί να ηττήθηκε κατά κράτος από μια κακοκαιρία πριν μια βδομάδα, τσάκισε όμως τους εκπροσώπους της νέας γενιάς και τους μέλλοντες επιστήμονες.
Όμως, ω του θαύματος! Ο επικοινωνιακός σχεδιασμός της κυβέρνησης για πρώτη φορά έπεσε έξω. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της αστυνομίας η εικόνα από τα γεγονότα στο ΑΠΘ δεν υπερκέρασε το ενδιαφέρον για τον παιδεραστή και παιδοβιαστή εκλεκτό της κυβέρνησης. Η εικόνα της ηθικής κατάπτωσης και της παρακμής μιας κυβέρνησης που υποσχέθηκε πολλά είναι πάντα πιο γοητευτική και πιο ελκυστική για τους τηλεθεατές.
Κι έτσι, από όλο αυτό το όργιο επίδειξης δύναμης και άσκησης βίας, έμειναν οι 30 φοιτητές του ΑΠΘ που συνελήφθησαν γιατί διαμαρτύρονταν πολιτικά, με βαριές κατηγορίες σε βάρος τους. Και το σκάνδαλο Λιγνάδη, όπως και η απαίτηση για ανάληψη πολιτικών ευθυνών από την κυβέρνηση, να παίζουν πρώτη είδηση σε όλα τα κανάλια.
Η κυβέρνηση, θέλοντας και μη, θα αναλάβει σύντομα τις πολιτικές ευθύνες για τις εκτροπές που προκαλεί, διαπιστώνοντας την απήχηση που θα έχουν στη δημοφιλία της. Όπως όλα τα θαύματα, έτσι και η επικοινωνιακή διαχείριση της πολιτικής κάποτε φτάνει στο τέλος της. Για την κυβέρνηση Μητσοτάκη, η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει.
Πηγή: tvxs
εμφάνιση σχολίων