Μια ευοίωνη έρευνα για τους Έλληνες που διαβάζουν
ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
27 Νοεμβρίου 2012
Η διεξαγωγή της έγινε στο πλαίσιο της εκστρατείας για το βιβλίο, μιας πρωτοβουλίας των Public η οποία ξεκίνησε το 2011, με στόχο να αναδείξει το βιβλίο ως μέσο ψυχαγωγίας. Σύμφωνα με την έρευνα, οι δημοφιλέστερες κατηγορίες βιβλίων στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού είναι η λογοτεχνία (ελληνική/ξένη/σύγχρονη/κλασική) και τα επιστημονικά βιβλία. Βασικά μέσα ενημέρωσης για το βιβλίο αποτελούν οι φίλοι, το διαδίκτυο και τα βιβλιοπωλεία.
Γυναίκες, νέοι και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης αγοράζουν συχνότερα, ενώ ο μέσος αγοραστής αγοράζει 4 βιβλία το χρόνο.
εμφάνιση σχολίων