Αρκετές οι ταινίες που ξεχωρίσαμε στο περασμένο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, κάποιες με μεγάλη φεστιβαλική καριέρα και βραβευμένες εκτός Ελλάδος. Εντός της χώρας, το κοινό παραμένει καχύποπτο απέναντι σε ταινίες που δεν είναι κωμωδίες, βίοι αγίων, νοσταλγικές βιογραφίες ή ευπατρίδη δράματα που ξεχειλίζουν από εθνική περηφάνεια.
Μια παρεξήγηση που ξεκινά από την εποχή του λεγόμενου Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου της δεκαετίας του '70, εν μέρη δικαιολογημένη, αλλά όχι απόλυτα, και η οποία χλεύαζε την προσπάθεια ορισμένων νέων (και σπουδαγμένων εκτός Ελλάδας), δημιουργών να μιμηθούν καλλιτεχνικά ρεύματα της εποχής ή να εφεύρουν από την αρχή, μια καινούργια κινηματογραφική γλώσσα, συγκαταλέγει αυθαίρετα οτιδήποτε διαφορετικό, στην υποκατηγορία για κάποιους, του 'κουλτουριάρικου' και του 'σινεφίλ' (των δυο πιο κακοποιημένων ερμηνευτικά - μη ελληνικών λέξεων - της καθημερινής μας γλώσσας).
Εμείς αγαπάμε τον Ελληνικό Κινηματογράφο κάθε είδους, άσχετα με την ανταπόκριση του κοινού. Υπάρχουν μόνο δύο κατηγορίες ταινιών, οι περισσότερο καλές και οι λιγότερο καλές. Οι ποικιλία των ειδών, απευθύνεται σε διαφορετικές, 'ψυχαγωγικές', αισθητικές, καλλιτεχνικές ανάγκες. Δεν γίνεται να αρέσουν όλα σε όλους. Η σειρά είναι αλφαβητική.
18 του Βασίλη Δούβλη. Σε μια λαϊκή γειτονιά στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης, της αναζωπύρωσης του φασισμού και της πανδημίας, μια ομάδα 18χρονων μαθητών καταδιώκει μετανάστες, ομοφυλόφιλους, όλους όσους είναι, απλώς, διαφορετικοί και δεν συμφωνούν με τις ιδέες τους. Ένας συμμαθητής τους που δεν κρύβει την αποστροφή του για τη δράση τους, θα γίνει σύντομα ο επόμενος στόχος τους. Από τον δημιουργό του 'Επιστροφή', άλλη μια ευαίσθητη και ψύχραιμη ματιά στον πολυπρισματικό κόσμο της αθηναϊκής νεολαίας σήμερα.
ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ του Δημήτρη Κανελλόπουλου. Ο Θανάσης αδυνατεί να ξεπληρώσει το χρέος του στον Στέλιο. Όταν μαθαίνει πως κι ο Αποστόλης βρίσκεται στην ίδια θέση, του ζητά να συμμαχήσουν για να πετύχουν μια καλύτερη συμφωνία με τον Στέλιο. Κι ενώ βρίσκει κι άλλους πρόθυμους να τον ακολουθήσουν, δύο νεαροί μικροεγκληματίες φτάνουν στην πόλη για να εκφοβίσουν αυτούς που χρωστούν στον τοκογλύφο. Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Δημήτρη Κανελλόπουλου. Είναι μια μαύρη κωμωδία με στοιχεία νουάρ και γουέστερν. Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
ΑΓΙΑ ΕΜΥ της Αρασέλης Λαιμού. H Έμυ νιώθει ξένη μέσα στην κλειστή κοινότητα των Φιλιππινέζων Χαρισματικών Καθολικών του Πειραιά, που έχει καλωσορίσει με θέρμη την αδερφή της, την Τερέζα. Όταν η Τερέζα μένει έγκυος, η Έμυ έλκεται από μυστηριώδεις δυνάμεις που κατοικούν μέσα της. Πρώτη ταινία μεγάλου μήκους της Αρασέλης Λαιμού που συμμετείχε στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο και κέρδισε Ειδική Μνεία Πρωτοεμφανιζόμενης Σκηνοθέτη. Είναι από τις πλέον αγαπημένες μας της προηγούμενης φεστιβαλικής χρονιάς. Με τους: Μιχάλη Συριόπουλο, Abigael Loma, Hasmine Killip, Ειρήνη Ιγγλέση.
Ο ΑΝΔΡΑΣ ΣΤΗ ΣΟΦΙΤΑ του Κωνσταντίνου Βενετόπουλου. Ένας 35χρονος συγγραφέας σε σοβαρό writer's block, δέχεται να δει έναν ψυχαναλυτή, ξεκινώντας μια σκοτεινή κατάδυση στο παρελθόν. Τι του είχε συμβεί όταν ήταν τεσσάρων χρόνων; Τι κρύβεται κάτω από τραύματα και αναμνήσεις; Ο σκηνοθέτης του Draw with Me, του ντοκιμαντέρ για τον νεαρό τρανς έφηβο ανιψιό της Τζένιφερ Λόπεζ που έφτασε στο κατώφλι των Οσκαρ, στη πρώτη του αγγλόφωνη δραματική ταινία μεγάλου μήκους.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ του Στέλιου Καμμίτση. Μετά τον θάνατο της γιαγιάς του, ο Βίκτωρας, ένας εικοσάχρονος πρώην πρωταθλητής καταδύσεων αναχωρεί με το πλοίο για Ιταλία. Εκεί συναντάει τον Ματίας, έναν νεαρό, παράτολμο Γερμανό. Και οι δύο κατευθύνονται προς τη Βαυαρία, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Και οι δύο αναζητούν απαντήσεις, ο καθένας στις δικές του ερωτήσεις. Δεύτερη ταινία μεγάλου μήκους του Στέλιου Καμμίτση (Κωλόπαιδα). Με τους: Βασίλη Μαγουλιώτη, Anton Weil, Στέλλα Φυρογένη.
Η ΒΟΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ του Πέτρου Σεβαστίκογλου. Ο σκηνοθέτης συναντά νέους από την Ελλάδα, την Ρωσία, την Κίνα, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, τη Σενεγάλη και την Αίγυπτο, στην σημερινή εποχή της κρίσης του καπιταλισμού, της οικολογικής καταστροφής και των μεταναστευτικών κυμάτων, θέλοντας να αποδείξει πως δεν είναι, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι, απαθείς και με ένα κινητό στο χέρι. Αυτή η Βοή είναι δική τους, από λόγια, ήχους, μουσική. νότες και εικόνες μιας οπτικοακουστικής συμφωνίας.
ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΑ ΗΞΕΡΕ ΟΛΑ του Τάκη Παπαναστασίου. Η Νόρα πεθαίνει κάτω από την μύτη του Νίκου, μέσα στο σαλόνι του. Ο Νίκος γνωρίζει και χάνει την Φαίη στο πάρκο. Φίλοι, συγγενείς, γνωστοί και άγνωστοι του Νίκου, τον βοηθούν - ο καθένας με τον τρόπο του - να συμφιλιωθεί με το πτώμα της Νόρας και να ξαναβρεί την Φαίη. Όμως εκείνο που χρειάζεται ο Νίκος, είναι ένας καλός ύπνος. Δεύτερη ταινία μεγάλου μήκους του σκηνοθέτη του 'Δεν Ακούμε τα Τραγούδια'.
ΕΞΟΡΙΑ του Βασίλη Μαζωμένου. Ο Άρης, πασχίζει να εγκαταλείψει τη χώρα μέσα σε μια βάρκα. Καταφέρνει να γλυτώσει τον νιγμό αλλά με την επιστροφή του, ρίχνεται σε έναν αγώνα επιβίωσης που θα τον φέρει στα όρια της αντοχής του. Πρόκειται για την προηγούμενη ταινία του Βασίλη Μαζωμένου (Γραμμές,10η Μέρα), ο οποίος έχει ήδη έτοιμη την επόμενη δουλειά του. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Bridge του Βανκούβερ. 6 ακόμη βραβεύσεις και πολλές συμμετοχές σε πολλά φεστιβάλ, ελληνικά και μη.
ΤΟ ΚΟΧΥΛΙ της Κατέ Μπέλλο. Κινηματογραφικό Κατηγορώ κατά του βιασμού, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση της Κατέ Μπέλλο, σε συνεργασία με τον συγγραφέα και σκηνοθέτη, Θανάση Σκρουμπέλου (Χαβάη, Η Νύχτα του Άγι' Αντώνη), με την συμμετοχή μιας ομάδας γυναικών από τον Κολωνό και την Ακαδημία Πλάτωνος.
ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ του Γιώργου Γούση. Μετά την τυχαία συνάντησή τους καθ’ οδόν σε ένα νησί, μια γυναίκα και ένας άνδρας αποφασίζουν να περιπλανηθούν μαζί σε αναζήτηση του κατάλληλου μέρους να θάψουν ένα μεταλλικό κουτί. Η πιο αγαπημένη μας από τις ελληνικές ταινίες του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, είναι μια τρυφερή, χειροποίητη, feelgood ταινία δρόμου, με δύο αξιαγάπητους ήρωες που διαθέτει μια υπέροχη αίσθηση του χιούμορ.
ΜΗΔΕΙΑ του Δημήτρη Αθανίτη. Η Μήδεια είναι εξόριστη με τα παιδιά της και τον Ιάσωνα στην Κόρινθο. Ο Ιάσωνας θα την εγκαταλείψει και ο βασιλιάς της πόλης την διατάσσει να φύγει. Η Μήδεια είναι πια η μητέρα, η ξένη, η έκπτωτη. Ο Δημήτρης Αθανίτης, μετά τον 'Αόρατο' του 2015 και τον 'Λαβύρινθο' του 2019, αποπειράται μια νέα κινηματογραφική μεταφορά της ιστορίας της Μήδειας.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΣΑΓΚΑΗ του Βασίλη Ξηρού. Η Jinxi είναι μία βιολονίστα που ετοιμάζεται να μετακομίσει στη Βιέννη για να συνεχίσει τις μουσικές της σπουδές. Λίγο πριν την αναχώρησή της, και ενώ προσπαθεί να διευθετήσει τις εκκρεμότητες στη Σαγκάη, ένα αρκουδάκι θα φέρει στον δρόμο της τον Πάνο, έναν αρχιτέκτονα που έχει εγκατασταθεί πρόσφατα στην πόλη. Η γνωριμία τους θα εξελιχθεί πολύ διαφορετικά απ’ ό,τι θα μπορούσαν και οι δύο να φανταστούν - το δε αρκουδάκι θα έχει μία πολύ γεμάτη και ασυνήθιστη μέρα. Πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του Βασίλη Ξηρού. Από 24 Φεβρουαρίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood. Παίζουν: Δημήτρης Μοθωναίος, Tu Hua, Feng Jiaqi, Zhang Zhen
ΤΟ ΜΙΝΟΡΕ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ του Κωνσταντίνου Κουτσολιώτα. Μια απίθανη ρεμπέτικη μπάντα θα πολεμήσει στην πρώτη γραμμή της μάχης, 'οταν εισβάλλει στην παραλία μητρόπολη της Θεσσαλονίκης ένα μυστηριώδες πλάσμα προερχόμενο από την άβυσσο. Δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Κωνσταντίνου Κουτσολιώτα (Χειμώνας). Μαύρη κωμωδία δράσης που σύμφωνα με τους δημιουργούς της, συνδυάζει με κέφι, παραδοσιακή ελληνική μουσική, μποντιμπιλντεράδες, μαχητικές γιαγιάδες και πλοκάμια.
Η ΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ των Χρήστου Πασσαλή και Σύλλα Τζουμέρκα. Μεταξύ μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ και ταινίας δοκιμίου, 6 επεισόδια από τη ζωή και τα δεινά που υπέστη η εβραϊκή κοινότητα της Θεσσαλονίκης, ενώνονται κινηματογραφικά με την πόλη του σήμερα, δημιουργώντας μια πολυπρόσωπη αφήγηση. Με τους: Αλέξανδρο Βαρδαξόγλου, Βασίλη Κανάκη, Λαέρτη Μαλκότση, Θέμις Μπαζάκα, Αργύρη Ξάφη, Νίκη Παπανδρέου, Αγγελική Παπούλια, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Μαρία Φιλίνη. Είναι μια συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, της Homemade Films και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ του Αλέξανδρου Φασόη. Χωρισμένο σε κεφάλαια και με πυκνό λόγο, ένα οπτικοακουστικό παλίμψηστο που αποτελείται από βωβές ταινίες από ένα απροσδιόριστο παρελθόν, έργα του Μπάνσκι, του Μπασκιά, σκηνές από μια θεατρική παράσταση (ή τις πρόβες της) και με μια ιδιαίτερη αναφορά στην underground γραφιστική τέχνη των δρόμων μιας μεγαλούπολης, ο Αλέξανδρος Φασόης, αφιερώνει ξανά στον αντισυμβατικό θεατρικό συγγραφέα, Πάρι Τακόπουλο (με κομμάτια από τον μονόλογο, 'Ο Προτελευταίος των Μονίκιν'.
ΣΕΛΗΝΗ, 66 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ της Ζακλίν Λέντζου. Μετά από χρόνια απόστασης, η Άρτεμις επιστρέφει αναγκαστικά στην Αθήνα λόγω της εύθραυστης κατάστασης υγείας του πατέρα της. Με την ανακάλυψη ενός μεγάλου μυστικού του, η Άρτεμις γνωρίζει τον πατέρα της για πρώτη φορά. Τον καταλαβαίνει με τρόπο που τόσα χρόνια αδυνατούσε, και κατά συνέπεια τον αγαπάει πραγματικά. Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της Ζακλίν Λέντζου που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην προηγούμενη Berlinale. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Ρέικιαβικ. Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Με τους: Σοφία Κόκαλη, Λάζαρο Γεωργακόπουλο.
.dog της Γιάννας Αμερικάνου. Ο νεαρός Δημήτρης, στα πρόθυρα ενηλικίωσης, αλλά ακόμα παιδί, ρομαντικοποιεί σε μυθικές αναλογίες τον πατέρα του, που σύντομα θα αποφυλακιστεί. Αλλά όταν η αληθινή φύση του πατέρα του αποκαλυφθεί, οι επιθυμίες του Δημήτρη για μια πραγματική οικογένεια ξαφνικά βρίσκονται σε κίνδυνο. Ο Δημήτρης θα πρέπει να παλέψει στο να κατανοήσει την σκληρή πραγματικότητα των ονείρων του εγκαίρως για να καταφέρει να ξεφύγει από τη βία. Πρώτη ταινία μεγάλου μήκους της Κυπρίας, Γιάννας Αμερικάνου
ARMY BABY του Γιώργου Κορδέλα. Ο Γιάννης είναι ένας νεαρός που υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία στα σύνορα του Έβρου. Πρόκειται για ένα λαϊκό παιδί, που διαθέτει όλη την ξεγνοιασιά της νιότης και αντιμετωπίζει με μεγάλη ελαφρότητα τη ζωή. Αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι το κυνήγι εφήμερων απολαύσεων και η παροιμιώδης ανευθυνότητα στις επιλογές του. Τα μεγάλα πάθη του είναι το ποδόσφαιρο και οι γυναίκες. Όμως, ενώ είναι πιστός στην ομάδα του, στις σχέσεις του εξαφανίζεται σαν… πυροτέχνημα! Είναι συχνά απρόβλεπτος στις αντιδράσεις του αλλά βρίσκει τον τρόπο να ξεπεράσει τις συνέπειες των πράξεών του, πάντα με την ελαφρότητα που μοιάζει να είναι η φιλοσοφία ζωής του. Ενώ δείχνει να έχει βρει τις ισορροπίες που απαιτούνται για να ροκανίσει το χρόνο της στρατιωτικής θητείας του, ένα απρόσμενο γεγονός θα φέρει κυριολεκτικά τα πάνω κάτω σε όλο το στρατόπεδο και ο ίδιος θα βρεθεί προ τετελεσμένων γεγονότων, όταν μάθει ότι ο καρπός μιας ερωτικής περιπέτειας που είχε πριν παρουσιαστεί στον στρατό, θα φτάσει με… ταξί στη μονάδα που υπηρετεί. Τα μαντάτα θα έρθουν με ένα ασυνόδευτο συστημένο βρέφος 6 μηνών, την ύπαρξη του οποίου αγνοούσε. Η ζωή του, όπως και η Μονάδα του, δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια! Η νέα ταινία του σκηνοθέτη του 'Η Ρόζα της Σμύρνης' με τους: Ιαν Στρατή, Μαρία Κωνσταντάκη, Γεράσιμο Γεννατά, Δημήτρη Μακαλιά, Μαριέλλα Σαββίδου, Λουκά Κυριαζή, Τάσο Παλατζίδη, Γιώργο Γιαννόπουλο.
BROADWAY του Χρήστου Μασσαλά. Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία σε συμπαραγωγή Ελλάδας, Γαλλίας Ρουμανίας του Χρήστου Μασσαλά, της μικρού μήκους Copa_Loca του 2017, που συμμετείχε στο Φεστιβάλ των Καννών. Συμμετέχει αυτή την εβδομάδα στο Φεστιβάλ του Ρότερνταμ και της Ανζέρ στη Γαλλία. Μια συμμορία πορτοφολάδων και χορευτών φέρνει τα πάνω κάτω στην Αθήνα, τόσο στην ορατή πόλη που όλοι γνωρίζουμε, όσο και στην αθέατη πολύχρωμη ή σκοτεινή πλευρά της. Η ταινία έχει σκηνές γυρισμένες στην ταράτσα του εγκαταλειμμένου θερινού Broadway, της Αγίου Μελετίου. Συμμετέχει ο Χρήστος Πολίτης με γκεστ την Ελένη Φουρέιρα και τον Λάκη Γαβαλά. Πρωταγωνιστεί μια ομάδα νέων ηθοποιών ενώ το μουσικό σκορ υπογράφει ο Γκαμπριέλ Γιαρέντ (Ο Ταλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ, Οι Ζωές των Άλλων, Ο Άγγλος Ασθενής).
ΕΧ του Τζορτζ Μαρκάκη. Δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Τζορτζ Μαρκάκη (India Blues), που φιλοδοξεί να χαρτογραφήσει το ετερόκλητο μωσαϊκό μιας παρέας νέων ανθρώπων που ξενυχτάει, φτιάχνεται, βάφεται, αλλάζει ταυτότητες και φύλα, κάνει σεξ. μιλάει για σεξ και σαν άλλο ηχείο αντηχεί τελικά ένα μανιφέστο που ξεκινάει από προσωπικές σκέψεις και επιθυμίες πριν καταλήξει σε μια απελευθερωτική, κυτρωτική, συλλογική εξομολόγηση που μηδενίζει τα πάντα μέχρι να έρθει το επόμενο βράδυ,
MUSA του Νίκου Νικολόπουλου. Η ερωτική ιστορία του Σίμου και του Μούσα. Μια κάθοδος στο σκοτάδι με οδηγό τον Σίμο. Ο Μούσα θέλει να φύγει, Στην προσπάθειά του να τον κρατήσει ο Σίμος ανοιγοκλείνει την πόρτα που χωρίζει το όνειρο από την πραγματικότητα. Θα χάσει τον Μούσα; Τον εαυτό του; 'Η τον εαυτό του μέσα στον Μούσα; Με τους: Θανάση Γεωργίου, Στέφανο Μουαγκιέ, Ιερώνυμο Καστελάνο, Ελεάνα Στραβοδήμου, Αλέξανδρο Μαυρόπουλο. Παίζει αυτές τις μέρες στο 34ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου online (δείτε σχετικό άρθρο).
PATCHWORK του Στέλιου Χαραλάμπους. Για την Χαρά η οικογένειά της είναι το παν. Μερικές φορές όμως φαντάζεται τον εαυτό της χωρίς αυτούς. Ανίκανη να μιλήσει σε οποιονδήποτε για αυτή την εσωτερική της μάχη, κουβαλάει μόνη το βάρος της ενοχής και της σύγχυσης. Όταν γνωρίζει την εσωστρεφή κόρη του αφεντικού της, αναγκάζεται να αντιμετωπίσει την υπαρξιακή της αγωνία και το οδυνηρό παρελθόν της. Ο Πέτρος Χαραλάμπους (Αγόρι στη Γέφυρα), μιλάει για το δικαίωμα μιας γυναίκας να μετανιώσει για τη μητρότητα. Με τους: Αγγελική Παπούλια, Τζόι Ρίγκερ, Αντώνη Καφετζόπουλο, Στέλλα Φυρογένη, Αντρέα Τσέλεπο,
A PURE PLACE του Νικία Χρυσού. Δυο αδέρφια, η Ιρίνα και ο Πολ μεγαλώνουν στο αυστηρό περιβάλλον μιας παραθρησκευτικής οργάνωσης, σε ένα ελληνικό νησί, με αρχηγό τον μυστηριώδη Φουστ. Ο Φουστ επιλέγει την Ιρίνα ως εκλεκτή συνοδοιπόρο του και ο Πολ αισθάνεται εγκατάλειψη. Πρέπει να την απελευθερώσει προτού να είναι πολύ αργά, καθώς η σέχτα προετοιμάζει ήδη το βίαιο τέλος της. Η νέα ταινία του κατοίκου Βερολίνου, Νικία Χρυσού (Bunker)
REM Ταχείες Κινήσεις Οφθαλμού του Κάρολου Ζωναρά. Δύο ζευγάρια διαφορετικής ηλικίας μπλέκονται μεταξύ τους, Οι νεότεροι αντικρίζουν τα αδιέξοδα των μεγαλύτερων σαν μια ζοφερή πιθανότητα, ενώ οι μεγαλύτεροι 'ανανεώνονται' αλλά και βυθίζονται πιο βαθιά στα αδιέξοδά τους, Ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω, τα λάθη δεν διορθώνονται και οι σχέσεις καταλήγουν ανθρωποφαγικές. Η νέα ταινία του Κάρολου Ζωναρά (The Big Hit, Ο Γιος του Τσάρλι), με τους: Δημήτρη Κίτσο, Κάτια Λεκλέρκ Ο' Γουάλις, Νατάσα Εξηνταβελώνη, Μάνο Πίντζη.
SAISON MORTE του Θανάση Τότσικα. Όταν ξεκινά μια σειρά από βίαιες δολοφονίες, ο Χρήστος είναι ο μόνος που μπορεί να εξηγήσει τι συνέβη. Ξεκινάει να αφηγείται σε δύο αστυνομικούς μια ιστορία στην οποία κανένας δεν είναι αυτό που φαίνεται και όλα ή όλοι αλλάζουν ρόλους και θέσεις μέχρι την τελική ανατροπή. Αστυνομικό θρίλερ με φυσικό σκηνικό ένα νησί εκτός τουριστικής περιόδου. Ένα ψηφιδωτό χαρακτήρων που αποτελούν κομμάτια ενός παζλ για δύσκολους λύτες, με μυστικά και ψέματα που κρύβονται κάτω από το πέπλο μιας παγανιστικής ατμόσφαιρας που περιλαμβάνει στοιχεία αρχαιοκαπηλίας, λανθάνοντα ερωτισμού και ενοχικών συνδρόμων. Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Θανάση Τότσικα.
SICK των The Callas. Conid-19 καραντίνα, την Άνοιξη του 2020. Αυτή είναι απομονωμένη στο σπίτι της στο Λος Αντζελες. Αυτός απομονωμένος στο σπίτι του στην Αθήνα. Ξοδεύουν τον χρόνο τους στο ίντερνετ, κάνοντας ό,τι κάνουν οι εραστές. Ο εγκλωβισμός αυτός δημιουργεί ένα γαϊτανάκι μη-συμβάντων. Η νέα ταινία των The Callas (Lustlands, The Great Eastern).
THE TIMEKEEPERS OF ETERNITY του Αριστοτέλη Μαραγκού. Ο κύριος Τούμι σκίζει με εμμονή χαρτιά για να ελέγξει τα τέρατα της παιδικής του ηλικίας. Όταν ξυπνά στη μέση της πτήσης του προς Βοστώνη, ανακαλύπτει ότι οι περισσότεροι από τους επιβάτες έχουν εξαφανιστεί. Όσο η αλήθεια ξετυλίγεται, πρέπει να αντιμετωπίσει τον χάρτινο εφιάλτη που απειλεί να καταστρέψει τα πάντα γύρω του. Πλάνα από την τηλεταινία Langoliers (1995) τυπώνονται και μετατρέπονται σε ένα χάρτινο εφιάλτη.
εμφάνιση σχολίων