0
1
σχόλια
321
λέξεις
Α' ΠΡΟΣΩΠΟ
«Η αληθινή αγάπη είναι συνυφασμένη με την καθαρή αντίληψη, και η αντίληψη αυτή μπορεί να προκαλέσει χαρά, τρόμο ή θάνατο». Από τον Τζέιμς Μπόλντουιν
 
DOCTV.GR | UNSPLASH
14 Δεκεμβρίου 2023
Την αγαπούσα, ναι. Με έκανε να νιώθω ευτυχισμένος. Αλλά ήμουν πια αρκετά μεγάλος για να μπορώ να εμπιστευτώ εκείνο το αίσθημα χαλάρωσης που κρύβεται πίσω από την λέξη «ευτυχία».

Είχα μάθει πια -είχα αναγκαστεί να μάθω- πως η αληθινή αγάπη είναι συνυφασμένη με την καθαρή αντίληψη, και η αντίληψη αυτή μπορεί να προκαλέσει χαρά, τρόμο ή θάνατο, αλλά δεν σε αφήνει ποτέ να παραδοθείς στο όνειρο της ευτυχίας.

Αγαπώ σημαίνει αντιλαμβάνομαι, και η αντίληψη είναι απελπιστικό πράγμα.

 
Από το βιβλίο του Τζέιμς Μπόλντουιν, Το κουαρτέτο του Χάρλεμ, εκδ. Πόλις. Ο Τζέιμς Άρθουρ Μπόλντουιν (James Arthur Baldwin, 2 Αυγούστου 1924-1 Δεκεμβρίου 1987) ήταν Αμερικανός μυθιστοριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και ακτιβιστής. Τα δοκίμια του, όπως συλλέγονται στο Notes of a Native Son, διερευνούν τις περιπλοκές των φυλετικών, σεξουαλικών και ταξικών διακρίσεων στις δυτικές κοινωνίες, κυρίως στην Αμερική στα μέσα του 20ού αιώνα. Εξέδωσε εικοσιτέσσερα βιβλία κι έγραψε συλλογές άρθρων, μυθιστορήματα, θέατρο και ποίηση. Τα πρώτα χρόνια της καριέρας του εξέδωσε την συλλογή άρθρων, Notes of a Native Son –1955 και την αυτοβιογραφία Nobody Knows My Name– 1961. Στο Fire Next Time (1963), την πιο γνωστή μη μυθοπλαστική δουλειά του, γίνεται αδυσώπητα κριτικός απέναντι στον ρατσισμό από μέρους των λευκών. Ως ενεργός ακτιβιστής και ομοφυλόφιλος ο ίδιος, έγραψε άρθρα για την ομοφυλοφιλία υπερασπιζόμενος την φυσιολογικότητα της, και αντιπαραβάλλοντας την με την ομοφυλοφοβία ως «συνέπεια ετεροκανονιστικού πανικού». Ο Μπάλντουιν, το 1951 έγραψε το “Outing,” το πρώτο μυθοπλαστικό του κείμενο με ομο-ερωτική θεματική. Είναι η ιστορία του σεξουαλικού ξυπνήματος δύο έφηβων που περνούν μια μέρα μαζί σε ένα πικνίκ της εκκλησίας. Το θέμα του εφηβικού ξυπνήματος της ομοφυλοφιλικής σεξουαλικότητας σκιαγραφεί και στο μυθιστόρημα, Go Tell It on the Mountain (1953).

 
Διαβάστε επίσης:
«Το πιο επικίνδυνο δημιούργημα κάθε κοινωνίας είναι ο άνθρωπος που δεν έχει τίποτα να χάσει»
Τουέιν: Όσοι είναι φοβερά καλοί είναι και φοβερά μόνοι
Πεσσόα: Προτιμώ την ήττα

 
εμφάνιση σχολίων