To διεθνές project που «χτύπησε» τους δρόμους του Παρισιού κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το Κλίμα
ΛΕΝΑ ΛΥΔΑΚΗ
3 Δεκεμβρίου 2015
600 ψεύτικες διαφημίσεις τοποθετήθηκαν στο αστυνομοκρατούμενο Παρίσι, πριν από την έναρξη των εργασιών της 21ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το κλίμα (#COP21). Οι αφίσες μπήκαν μέσα σε προθήκες στις στάσεις λεωφορείων σε όλη την πόλη, όπως οι κανονικές διαφημιστικές αφίσες.
82 καλλιτέχνες από 19 χώρες σχεδίασαν τις αφίσες ως άλλες «εταιρικές εκστρατείες» μεγάλων επιχειρήσεων - κολοσσών, που κατά καιρούς έχουν υποκριτικά δείξει το ενδιαφέρον τους για το κλίμα, ή ακόμα και απροκάλυπτα συνεχίζουν να το καταστρέφουν, για χάρη της αύξησης των κερδών τους.
Διοργανωτής του project είναι το Brandalism, που όπως δηλώνει είναι ανεπίσημος εταίρος της Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το κλίμα, με στόχο