0
6
σχόλια
208
λέξεις
VISUALISM

To διεθνές project που «χτύπησε» τους δρόμους του Παρισιού κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το Κλίμα

ΛΕΝΑ ΛΥΔΑΚΗ
3 Δεκεμβρίου 2015
Πατήστε στις φωτό για να τις δείτε σε μεγάλη διάσταση


600 ψεύτικες διαφημίσεις τοποθετήθηκαν στο αστυνομοκρατούμενο Παρίσι, πριν από την έναρξη των εργασιών της 21ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το κλίμα (#COP21). Οι αφίσες μπήκαν μέσα σε προθήκες στις στάσεις λεωφορείων σε όλη την πόλη, όπως οι κανονικές διαφημιστικές αφίσες.

82 καλλιτέχνες από 19 χώρες σχεδίασαν τις αφίσες ως άλλες «εταιρικές εκστρατείες» μεγάλων επιχειρήσεων - κολοσσών, που κατά καιρούς έχουν υποκριτικά δείξει το ενδιαφέρον τους για το κλίμα, ή ακόμα και απροκάλυπτα συνεχίζουν να το καταστρέφουν, για χάρη της αύξησης των κερδών τους.

Διοργανωτής του project είναι το Brandalism, που όπως δηλώνει είναι ανεπίσημος εταίρος της Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το κλίμα, με στόχο
να αναδείξει τη σύνδεση ανάμεσα στις εταιρίες και τις διαφημίσεις τους, σε σχέση με τον άκρατο καταναλωτισμό, το φαινόμενο του θερμοκηπίου και τη χρήση ορυκτών καυσίμων.

«Χορηγώντας τις συζητήσεις για το κλίμα, μεγάλες εταιρείες που μολύνουν το περιβάλλον παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως μέρος της λύσης, όταν στην πραγματικότητα είναι βασικό μέρος του προβλήματος», λέει εκπρόσωπος του Brandalism.

Ανάμεσα στους street artists που συμμετείχαν στο εγχείρημα είναι οι Escif, James Cauty, Neta Harari, ο συνεργάτης του Banksy, Paul Insect και ο Kennard Phillips.
 
εμφάνιση σχολίων