Το Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών βραβεύει τα διαφημιστικά σποτ της χρονιάς
ΛΕΝΑ ΛΥΔΑΚΗ
1 Ιουλίου 2014
Κωμικές, συγκινητικές, αυτοσαρκαστικές, έξυπνες, οι καλύτερες διαφημίσεις του 2014 που βραβεύτηκαν με χρυσά λιοντάρια στο διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, Cannes Lions. Μαζέψαμε τις πιο εμπνευσμένες από όλον τον κόσμο και σας τις παρουσιάζουμε.
Το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ πηγαίνει φυσικά στο viral φαινόμενο της χρονιάς, τη διαφήμιση της Volvo με πρωταγωνιστή τον Ζ. Κ. Βαν Νταμ και το (αληθινό) σπαγγάτο του. Στις βραβευμένες βλέπουμε επίσης το viral διαφημιστικό First kiss (τα φιλιά μεταξύ αγνώστων που γέμισαν τα timeline μας) και την καμπάνια της Old Spice. Τα φετινά υπερθεάματα της Nike και του Playstation. Ενδιάμεσα, πιο low key διαφημιστικά όπως το ΗΒΟ-Go προς αποφυγή αμήχανων οικογενειακών στιγμών αλλά και ανατριχιαστικά σποτ κοινωνικής ευθύνης όπως το Mistakes από τη Ν. Ζηλανδία.
1. Volvo Trucks - The Epic Split
2. Honda – Illusions
3. Chipotle Mexican Grill - The Scarecrow
4. Procter & Gamble - Pick Them Back Up
5. Wren - First Kiss
6. Du - Too Complicated
7. Sony PlayStation - Perfect Day
8. Nike - Possibilities
9. Old Spice - Momsong
10. Southern Comfort - Karate
11. New Zealand Transport Agency - Mistakes
12. HBO Go - Your Choice
εμφάνιση σχολίων