Ποια είναι τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης των ενηλίκων και σε ποια social μεταπηδάνε οι τινέιτζερ;
ΠΕΡΣΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
9 Ιανουαρίου 2014
«Το Facebook είναι νεκρό» για τους τινέιτζερ, οι οποίοι -μάλλον θέλοντας να διαφοροποιηθούν από τους γονείς τους ή να καταφύγουν σε άλλες μη ενήλικες σφαίρες- μετακινούνται στα Twitter, Instagram, WhatsApp και Snapchat. Αυτά αναφέρει εκτενής ευρωπαϊκή έρευνα.
Το Facebook μπορεί να αντιμετωπίζει ερωτηματικά για το πόσο καλά τα πάει με τους νεότερους χρήστες, αλλά μεταξύ των ατόμων ηλικίας άνω των 18 στις Η.Π.Α. παραμένει ο βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων.
Σύμφωνα με το Pew Research Center, το ποσοστό των ενηλίκων που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitter και Instagram, για να επικοινωνούν μεταξύ τους, είναι 73%. Και το Facebook -το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου με 1,19 δισ. χρήστες- παραμένει το πιο δημοφιλές στις Η.Π.Α., με το 71% των ενηλίκων να το χρησιμοποιούν -δηλαδή κατά 4% περισσότερο από πέρυσι.
Φέτος το Pinterest ξεπέρασε το Twitter. Παρ' όλα αυτά το LinkedIn, κοινωνικό δίκτυο που επικεντρώνεται στην αναζήτηση εργασίας και τις επαγγελματικές ειδήσεις, βρίσκεται στο νούμερο 2 της λίστας των social, με το 22% των ενηλίκων να το χρησιμοποιούν.
Ακολουθούν το Pinterest με 21%, το Twitter με 18% και το Instagram με 17%. Το Google+ δεν υπάρχει στη λίστα, όχι γιατί δεν το χρησιμοποιεί κανείς, αλλά διότι η Pew δεν το συμπεριέλαβε στην έρευνα (!).
Η έρευνα αποκαλύπτει μεν ένα κομμάτι της κίνησης των κοινωνικών δικτύων, όμως έχει και αρκετά τυφλά σημεία. «Το 22% δε χρησιμοποιεί κανένα από τα πέντε δίκτυα. Πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει ότι χρησιμοποιούν υπηρεσίες όπως το Google+, το Snapchat ή κάτι εντελώς διαφορετικό. Η απλώς κανένα δίκτυο.
εμφάνιση σχολίων