0
1
σχόλια
116
λέξεις
ΚΟΣΜΟΣ

Μαύρο χιούμορ ή χοντράδα του μάρκετινγκ;

ΛΕΝΑ ΛΥΔΑΚΗ
4 Φεβρουαρίου 2013
Η Anthorra, το γαλανόλευκο χάρτινο ποτήρι του καφέ με τον «ελληνικό» μαίανδρο, που πρόσφατα οι New York Times κατέταξαν στη λίστα με τα εμβλήματα της Νέας Υόρκης, έγινε πορτοφόλι. Ένα πορτοφόλι σαν τσαλακωμένο ποτήρι. Κάπως σαν αυτά που κρατούν οι ζητιάνοι και οι άστεγοι στην πόλη δηλαδή, και ονομάστηκε -εντελώς άκομψα- Lucky Beggar Wallet (Το Πορτοφόλι του Τυχερού Ζητιάνου).

Οι Αμερικανοί δε φαίνεται να εκτίμησαν το μαύρο χιούμορ της κούπας-πορτοφόλι, υπήρξαν έντονες αποδοκιμασίες, και τα διάφορα καταστήματα που το είχαν προμηθευτεί αρχίζουν να το αποσύρουν το ένα μετά το άλλο. Με μια δεύτερη ματιά, το πορτοφόλι των ζητιάνων με τα ελληνικά χρώματα και σύμβολα δεν προκαλεί και άλλους συνειρμούς; Λέμε τώρα.

εμφάνιση σχολίων