Δυσοίωνες οι στατιστικές στην Αμερική για το μέλλον της παραδοσιακής δημοσιογραφίας
ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗ
13 Νοεμβρίου 2012
Ένας από τους λόγους είναι και ο έντονος ανταγωνισμός από τους κολοσσούς του internet: Google, Yahoo, Facebook, που ολοένα κερδίζουν έδαφος στη διαφήμιση. Αυτό που φοβούνται οι αναλυτές είναι ότι οι εφημερίδες για να ανταπεξέλθουν θα χρειαστεί να μειώσουν κι άλλο το προσωπικό ή και να αυξήσουν την τιμή των φύλλων, κάτι βέβαια που θα συρρικνώσει περισσότερο το αναγνωστικό κοινό τους -και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται.
Το σίγουρο είναι ότι η ψηφιακή επανάσταση έφερε τα πάνω κάτω στο χώρο της δημοσιογραφίας και υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι να προσαρμοστούν όλοι οι έμμεσα και άμεσα εμπλεκόμενοι στα νέα δεδομένα.
Πηγή: The Guardian
εμφάνιση σχολίων