Το Ίδρυμα Ωνάση, με σταθερή αφοσίωση, αναδεικνύει τον «πολιτισμό της καθημερινότητας», που απλώνεται διακριτικά στον δημόσιο χώρο, εμπλουτίζοντας τη συλλογική μας εμπειρία. Με ήπιες παρεμβάσεις σε συνοικίες, παιδικές χαρές, μνημεία και κτίρια, το Ίδρυμα Ωνάση επιδιώκει μια πόλη πιο φιλική σε όλους και, παράλληλα, ένα άτυπο δίκτυο που ενώνει τις γειτονιές της Αθήνας, ενθαρρύνοντας τους κατοίκους να ανακαλύψουν ξανά την πόλη τους και να ανασυνθέσουν το ζωντανό αφήγημα που διαμορφώνεται καθημερινά από τους ίδιους. Στο πλαίσιο αυτό, το Ίδρυμα συνεργάζεται στενά και σταθερά με τον Δήμο Αθηναίων. Στις αρχές του νέου έτους θα αρχίσει η υλοποίηση μιας σειράς έργων..
Μία από τις ωραιότερες διαδρομές της Αθήνας, από την αρχή της Διονυσίου Αρεοπαγίτου έως το τέλος της Αποστόλου Παύλου, θα αποκτήσει νέο φωτισμό με την υπογραφή της Ελευθερίας Ντεκώ. Η συνεργασία με τη διακεκριμένη Ελληνίδα σχεδιάστρια φωτισμών, η οποία επιμελήθηκε το 2020 –μετά από ανάθεση του Ιδρύματος– και τον ανανεωμένο φωτισμό της Ακρόπολης, δίνει το μέτρο για την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της ιστορικής διαδρομής. Το φως υπό το βλέμμα της Ντεκώ μεταμορφώνει, αρμονικά με το περιβάλλον, έναν από τους πιο εμβληματικούς περιπάτους της πόλης, αφήνοντας ένα αποτύπωμα που αναζωογονεί τον δημόσιο χώρο.
Το Ίδρυμα Ωνάση αναλαμβάνει επίσης την ανάπλαση στο σημείο όπου ο πεζόδρομος της Διονυσίου Αρεοπαγίτου συναντά τη Λεωφόρο Αμαλίας. Σήμα κατατεθέν αυτής της παρέμβασης είναι το μπρούτζινο γλυπτό-παγκάκι του Κ. Π. Καβάφη, το οποίο θα τοποθετηθεί ανάμεσα στην Ωνάσειο Βιβλιοθήκη και στην Onassis Mandra, λίγα μέτρα μακριά από το νέο κτίριο του Αρχείου Καβάφη. Με τον τρόπο αυτό, προστίθεται ένα ακόμη τοπόσημο συνδεδεμένο με τον Αλεξανδρινό ποιητή, πολύ κοντά σε έναν χώρο με διεθνή ακτινοβολία, ο οποίος εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2023.
Παράλληλα, η Αθήνα τιμά έναν κορυφαίο δημιουργό συνεχίζοντας μια ευρωπαϊκή παράδοση, η οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει το παγκάκι του Φερνάντο Πεσόα στη Λισαβόνα, το μπρούτζινο άγαλμα του Τζέιμς Τζόις στην Τεργέστη, καθώς και αυτό του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν στην Κοπεγχάγη.