Δ.Π.: Δεν υπάρχει καμία σημαία.
Γ.Π.: Κοίτα τα χρώματα. Αυτή είναι η νέα μας σημαία. Γάτα ο τύπος που το σχεδίασε. Κοίταξε τα γράμματα GREECE, οι οριζόντιες γραμμές από τα Ε είναι οι οριζόντιες γραμμές της σημαίας. Κομψές και καμουφλαρισμένες.
Δ.Π.: Και η μαυρίλα γύρω-γύρω τι είναι, η κατάθλιψη που ζούμε;
Γ.Π.: Πάρτο αλλιώς. Π.χ. πες ότι απλά κάνουν καλή αντίθεση για να φωτίζεται καλύτερα το κέντρο. Είμαστε στο κέντρο.
Δ.Π.: Δεν μ’ αρέσει να τους ζητάμε βοήθεια, μας έχουν πατήσει κάτω και εμείς τους χρυσοπληρώνουμε καταχωρήσεις για να τους θυμίσουμε να μας βοηθήσουν-πηδήξουν λίγο ακόμα;
Γ.Π.: Ναι οκ τους πληρώσαμε για τις καταχωρήσεις αλλά εξακολουθώ να βλέπω επιτέλους ένα ισχυρό μήνυμα. Και εντάξει αν θες παρακαλάμε στο μήνυμα, αλλά όχι αυτούς. Ο συνειρμός και τα χρώματα είναι ειρήνης και όχι πολέμου, παρακαλούμε δεν απαιτούμε. Για μένα αυτό όλο κοιτάει την Μοίρα. Γι’ αυτήν είναι γραμμένο. Και ζητάει με απλότητα να μας κοιτάξει λίγο φιλικά, να μας χαμογελάσει.
Δ.Π.: Α, δηλαδή μοιρολατρούμε. Και είναι ποτέ δυνατόν ένα μήνυμα μοιρολατρίας να έχει αποτέλεσμα; Καλά είμαστε σοβαροί;
Γ.Π.: Ναι βεβαίως μοιρολατρούμε όσο μοιρολάτρες είναι οι άμαχοι που σηκώνουν την λευκή σημαία στον απέναντι για παράδοση. Αν τα σύμβολα δεν είχαν δύναμη δεν θα καθιερώνονταν. Εμένα αυτό εδώ με την διάταξη, το ασύμμετρο μήκος των τριών πρώτων σειρών και την εναλλαγή του χρώματος με παραπέμπει σε μία νέα ελληνική σημαία που κυματίζει. Δεν είμαι σίγουρη ότι το ίδιο μπορεί να θυμίζει και στους ξένους, σίγουρα τους θυμίζει το τραγούδι του Λένον, αλλά ίσως υποσυνείδητα να γίνεται η σύνδεση γιατί θα έχουν δει την σημαία μας αρκετές φορές στα δελτία ειδήσεων. Με τόση αρνητική διαφήμιση που έπεσε τουλάχιστον μας μάθανε για τα καλά.
Δ.Π.: Και είναι καλό αυτό, να σε ξέρουν οι πάντες για να σε βρίζουν;
Γ.Π.: Καλό δεν είναι αλλά αφού έγινε ας το γυρίσουμε υπέρ μας. Διάφοροι φίλοι μου στέλνουν καταχωρήσεις ξένων υπέρ της Ελλάδας στις δικές τους εφημερίδες. Το πράγμα φαίνεται να γυρνάει αλλιώς. Δεν πιστεύουν όλοι ότι τα φάγαμε. Αρχίζουν και ιχνηλατούν μια κάποια ελληνική αξιοπρέπεια, στο πώς βιώνουμε και τα ζούμε όλα αυτά. Δεν με νοιάζει όμως πώς μας βλέπουν αυτοί. Αυτοί δεν μένουν εδώ και τα βλέπουν όλα με την άνεση που και εγώ παλιά έβλεπα σκηνές με θεομηνίες στο Πακιστάν. Με νοιάζει πώς βλέπουμε εμείς τον εαυτό μας. Γι’ αυτό και αυτό το μήνυμα με αγγίζει. Γιατί εγώ λέω σε αυτούς πώς εγώ βλέπω τον εαυτό μου. Και τον εαυτό μου τον βλέπω να αναγνωρίζει ότι υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από εμένα που καταρχήν επιτρέπει να γίνεται ότι γίνεται και από την άλλη έχει την δύναμη να το οδηγήσει αλλού. Ζητώ από αυτό, πες το Μοίρα, πες το ιστορία, να μας κοιτάξει με κατανόηση και να αρχίσει επιτέλους να μας χαμογελάει. Τώρα, όχι αύριο. Το μήνυμα λέει: θέλω να ζήσω, επίτρεψέ μου να ζήσω τώρα.
Δ.Π.: Δεν νομίζω ότι κανείς άλλος το βλέπει έτσι. Το λογότυπο λέει ελεήστε μας τους φτωχούς Έλληνες, δώστε μας χρόνο, μην μας πυροβολείτε άλλο. Λυπηθείτε μας.
Γ.Π.: Οκ, οι αναγνώσεις είναι όσοι και οι αναγνώστες και η ιστορία κρατάει την άποψη της πλειοψηφίας. Εγώ πάντως το προωθώ με την ενέργεια του θέλω να ζήσω τώρα την ζωή μου. Εν Ελλάδι! Ρε συ φιλενάδα είμαστε ακόμα ζωντανοί, στη σκηνή, στο χειροκρότημα. Καλημέρα σου.
Δ.Π.: Καλημέρα φιλενάδα και καλό μας κουράγιο αλλά ευρωπαϊκά.
Info: Η διαφημιστική καμπάνια Give Greece a Chance σχεδιάστηκε από τον ειδικό σε θέματα επικοινωνίας και στρατηγικής branding, διεθνή Έλληνα Πίτερ Οικονομίδη υπεύθυνο για καμπάνιες εταιριών όπως οι Coca Cola, Apple, International Olympic Commitee κ.ά. Οι ολοσέλιδες καταχωρήσεις έχουν εμφανιστεί σε επιλεγμένα έντυπα της Ευρώπης. Τη διαφήμιση χρηματοδότησαν 20 μεγάλες Ελληνικές εταιρείες.