0
1
σχόλια
262
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
DOCTV.GR | UNSPLASH
13 Απριλίου 2022
Δικαιώθηκε ο ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής μονάδας στην Αλεξανδρούπολη, ο οποίος είχε καταθέσει προσωρινή διαταγή, ώστε να μη δοθεί εντολή διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος επειδή δεν πληρώθηκε τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Το δικαστήριο έκρινε ότι υφίσταται κίνδυνος για την λειτουργία της επιχείρησης κι έτσι αποφάσισε να μη διακοπεί το ρεύμα εφόσον αμφισβητείται η νομιμότητα της ρήτρας.  

Η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα αλλά και ο καθηγητής εργατικού δικαίου, Αλέξης Μητρόπουλος μίλησαν για ο θέμα στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN. Όπως είπε η δικηγόρος του επιχειρηματία δεν είχε πληρωθεί η ρήτρα γιατί ο καταναλωτής αμφισβητούσε τη νομιμότητά της εφόσον αιφνιδιαστικά άλλαξε το συμβόλαιο. Όταν πήγε σε άλλο πάροχο, ο προηγούμενος έχει το δικαίωμα να δώσει εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να κόψει το ρεύμα. Από τη στιγμή που δεν πληρώθηκε η υπέρογκη ρήτρα, ο καταναλωτής απευθύνθηκε στο δικαστήριο ώστε μέσω προσωρινής διαταγής να μην κοπεί το ρεύμα. Όπως κι έγινε.

Πρόκειται για απόφαση – σταθμό. Η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα ξεκαθάρισε σε συνέντευξή της στον real fm πως οι επιχειρηματίες είναι μια ειδική κατηγορία και πως οι πολίτες που δεν θέλουν να εμπλακούν σε έξοδα αλλά θέλουν να αμφισβητήσουν την ρήτρα δεν χρειάζεται να προσφύγουν στην δικαιοσύνη: μπορούν  να κάνουν αξίωση ζητώντας γραπτώς εξηγήσεις για τις αλλαγές στα τιμολόγια και τη ρήτρα και στέλνοντας το μήνυμα στο customer service της εταιρίας.

Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να δώσει εξηγήσεις μέσα σε δέκα εργάσιμες. Εάν υπάρξει μελλοντική απόφαση από τη δικαιοσύνη, η αξίωσή σας με αυτόν τον τρόπο θα έχει καταγράφει και θα μπορέσετε να αξιώσετε τα χρήματά σας πίσω.

 
Διαβάστε επίσης: Οδηγός προς απελπισμένους καταναλωτές: Τι να κάνετε όταν σας έρθει λογαριασμός ρεύματος στα ύψη
 
εμφάνιση σχολίων