«Το 2020 ήταν εύκολο να γίνεις ήρωας. Απλώς καθόσουν στον καναπέ σου και δεν έκανες τίποτα». Η καμπάνια της Γερμανίας για τον κορονοϊό, έχει χιούμορ
Με ευφυή και «τεμπέλικα» τηλεοπτικά σποτ, η Γερμανία επιχειρεί να πείσει τους πολίτες της να μείνουν σπίτι, την ώρα που το δεύτερο κύμα της πανδημίας πιέζει το σύστημα υγείας της χώρας.ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
18 Νοεμβρίου 2020
«#specialheroes – Μαζί απέναντι στον κορονοϊό»: Τα σποτάκια μιλούν μέσα από ήρωες του μέλλοντος, δηλαδή τους σημερινούς νέους που πρέπει να κάτσουν σπίτι. «Η τύχη αυτής της χώρας ήταν στα χέρια μας. Έτσι, μαζέψαμε όλο μας το κουράγιο και κάναμε αυτό που περίμεναν από εμάς, το μόνο σωστό πράγμα. Δεν κάναμε απολύτως τίποτα».
Ένα από τα διαφημιστικά μηνύματα δείχνει έναν ηλικιωμένο άνδρα, τον «Τεμπέλη Τόμπι», σε μια στιγμή στο μέλλον να θυμάται έπειτα από χρόνια την εποχή της καραντίνας και πώς η τεμπελιά του μετουσιώθηκε σε ηρωισμό. Ένα άλλο σποτ, δείχνει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι που θυμάται πώς γνωρίστηκε την εποχή του ιού και έκανε την ηρωική πράξη να περάσει την καραντίνα αραχτό στο κρεβάτι τρώγοντας παναρισμένο κοτόπουλο.