0
3
σχόλια
122
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ

Οι ΗΠΑ τρώνε τη σκόνη των Νεοζηλανδών διαφημιστών

ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
21 Μαΐου 2012
Το «ασφαλές» αμερικάνικο μάρκετινγκ τρώει τη σκόνη των ευφάνταστων διαφημιστών της Νέας Ζηλανδίας. Οι καμπάνιες των ταινιών γίνονται σχεδόν διαδραστικές, ζωντανεύουν, κανιβαλίζονται. Οι Νεοζηλανδοί μετατρέπουν σε σκηνικό ταινίας τρόμου το δρόμο όπου η "Kill Bill" Ούμα Θέρμαν ποζάρει με το κατάνα της, το Alien Vs Predator είναι πλέον αντίπαλοι σε μια παρτίδα ρακέτες, ενώ το American Psycho μετατρέπεται σε μόδα χάρη σε ένα αιματοβαμμένο πουκάμισο/αμερικάνικη σημαία.

Η αφίσα του Knocked Up δεν είναι πια μια απλή αφίσα. Είναι ζωντανή, αναπαριστώντας ένα μη-γονιμοποιημένο ωάριο και πολλά μικρά σπερματοζωάρια που παλεύουν γύρω του για την πρωτιά. Το «πόστερ» αποτελείται από ένα σφουγγάρι -ως ωάριο αυτό- με μικρούς γυρίνους ως σπερματοζωάρια και όλο μαζί μέσα σε ένα ενυδρείο.