9
1
σχόλια
2381
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
 Από τον Χ. Λακταρίδη
 
DOCTV.GR
18 Σεπτεμβρίου 2023
Οι Νύχτες Πρεμιέρας, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας γίνεται 29 χρόνων και από τις 27 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 9 Οκτωβρίου, επιστρέφει εν μέσω εθνικού ζόφου και εκλογικού πυρετού για να δώσει χαρά σε όλους εμάς τους "αναίσθητους" που μην αντέχοντας την σκληρότητα της "πραγματικής" ζωής - που ξεπερνάει πλέον κατά πολύ την φαντασία των δημιουργών - προτιμάμε να "χανόμαστε" στις κινηματογραφικές αναπαραστάσεις της, ζώντας νοερά την ουτοπία της απόδοσης δικαιοσύνης και του χάπι εντ (όταν αυτό μας προσφέρεται).

Τέλος όμως δεν έχουν και φέτος οι εκπλήξεις που περιμένουν τους τυχερούς θεατές που θα μπορέσουν να εξασφαλίσουν θέσεις στον Δαναό Ι & ΙΙ, στο Ιντεάλ, στο Άστυ, στο Άστορ, στο Παλλάς, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Η Έναρξη του φετινού Φεστιβάλ θα γίνει με δύο πολυαναμενόμενες πρεμιέρες. Την ταινία μικρού μήκους «Strange Way of Life» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και το «Περασμένες Ζωές» (Past Lives), της Σελίν Σόνγκ, που προβλέπεται να πρωταγωνιστήσει στα επερχόμενα Οσκαρ.

Ανάμεσα στις Πρεμιέρες που έχουν ήδη ανακοινωθεί, συναντάμε το βραβευμένο με την Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ Βερολίνου ντοκιμαντέρ «On the Adamant» του Νικολά Φιλιμπέρ και την καινούργια δημιουργία του Τοντ Χέινς «May, December» με τις Τζούλιαν Μουρ και Νάταλι Πόρτμαν.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ (αλφαβητικά)
20.000 ΕΙΔΗ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (20.000 Species of Bees), της Εστιμπαλίθ Ουρεσόλα Σολαγουρέν (Ισπανία). Μπορεί το καλοκαίρι να βρίσκεται προ των πυλών, όμως ένα οκτάχρονο τρανς κορίτσι προσπαθεί να κατανοήσει τις σεισμικές αλλαγές που συντελούνται στον εύθραυστο εσωτερικό του κόσμο. Η μητέρα του στέκει ενθαρρυντικά στο πλευρό του, ο περίγυρος όμως αντιμετωπίζει την όλη συμπεριφορά του ως ένα παιδικό καπρίτσιο. Ωστόσο, στη διάρκεια ολιγοήμερων διακοπών στη χώρα των Βάσκων, μέσα από τη συναναστροφή του με συγγενείς λιγότερο ή περισσότερο ανοιχτόμυαλους, το γενναίο κοριτσάκι θα προσπαθήσει να βρει τον εαυτό του και να τον συστήσει από την αρχή στους άλλους. Κι αυτό το εγκάρδιο, γεμάτο τρυφερότητα ντεμπούτο, με την καταπληκτική ερμηνεία της μικρής Σοφία Οτέρο που τιμήθηκε στο Φεστιβάλ Βερολίνου, μετατρέπεται από γλυκύτατη ιστορία ενηλικίωσης σε μια οικουμενικής σημασίας δήλωση για το δικαίωμα καθενός ανθρώπου να ορίζει την ταυτότητά του και να αγαπιέται γι' αυτό που πραγματικά είναι. Όχι γι' αυτό που οι άλλοι περιμένουν να είναι.


HOW TO HAVE SEX της Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ (Ηνωμένο Βασίλειο). Μια νεαρή κοπέλα ταξιδεύει με τις φίλες της στα Μάλια για να ζήσει την all inclusive διονυσιακή εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού. To σχέδιό της είναι σχετικά απλό: κλάμπινγκ, άφθονο αλκοόλ, γνωριμίες. Ετοιμάζεται για τις καλύτερες διακοπές τις ζωής της, ένα γεγονός όμως το τελευταίο βράδυ είναι αρκετό για να γκρεμίσει τα εφηβικά της όνειρα. Βραβείο καλύτερης ταινίας στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του φετινού Φεστιβάλ Καννών. Παρουσία της σκηνοθέτιδος.

ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ (Opponent), του Μιλάντ Αλαμί (Σουηδία). Ο πολυβραβευμένος πρωταγωνιστής του «Ένας Χωρισμός» ερμηνεύει εντυπωσιακά έναν πάλαι ποτέ πρωταθλητή της πάλης ο οποίος δραπετεύει με την οικογένειά του από το Ιράν για να αποφύγει τις συνέπειες μιας επώδυνης φήμης εις βάρος του. Ζώντας πλέον καθημερινά με την αγωνία της απέλασης, σε ένα ξενοδοχείο που φιλοξενεί πρόσφυγες στον παγωμένο σουηδικό βορρά, ο ήρωας αποφασίζει να ξαναγυρίσει επαγγελματικά στην παλαίστρα. Εκεί όμως τον περιμένουν το παρελθόν και η απωθημένη εκείνη πλευρά του από την οποία προσπάθησε να αποδράσει. Επίσημη υποβολή της Σουηδίας για το προσεχές Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Παρουσία του πρωταγωνιστή Μπιορν Έλγκερντ.


ΑΡΘΟΥΡ ΚΑΙ ΝΤΑΪΝΑ (Arthour & Diana), της Σάρα Σούμα (Γερμανία). 
Κολλημένοι στην κίνηση κάπου στο Βερολίνο, ο ανέμελος Άρθουρ και η νευρωτική Νταϊάνα πατούν απότομα γκάζι και ξεκινούν για ένα ασταμάτητο road trip, σαν νοσταλγικές σχολικές διακοπές που δεν τελειώνουν ποτέ. Η πηγαία σχέση στοργής ανάμεσά τους προδίδει το γεγονός ότι είναι στ’ αλήθεια αδέρφια, τίποτα όμως δεν σε προετοιμάζει για την επίθεση γοητείας που θα ασκήσει πάνω σου αυτό το κινηματογραφικό ταξίδι που αλλάζει συνεχώς διαθέσεις και ταχύτητες, μέσα από τις πολύχρωμες και άκρως χαριτωμένες περιπέτειες δυο αθεράπευτων μποέμ ηρώων που απλούστατα δεν θέλουν να μεγαλώσουν. Και θα κάνουν τα πάντα μέχρι να το πετύχουν. Παρουσία της σκηνοθέτιδος.

ΔΑΓΚΩΜΑΤΙΑ (Bitten), του Ρομέν Ντε Σεντ-Μπλανκά (Γαλλία). Γαλλία, 1967. Πεπεισμένη ότι θα πεθάνει το επόμενο πρωινό, η 17χρονη Φρανσουάζ πείθει την κολλητή της να το σκάσουν από το καθολικό σχολείο θηλέων, για να περάσουν την τελευταία της νύχτα σε χορό μεταμφιεσμένων που γίνεται σε μια εγκαταλελειμμένη βίλα μέσα στο δάσος. Δυσοίωνα οράματα, αινιγματικά μενταγιόν που προβλέπουν το μέλλον, απειλητικές ανδρικές μορφές κι ένα αγόρι που μπορεί να είναι ή να μην είναι βαμπίρ θα σημαδέψουν τις μικρές ώρες της μεθυσμένης τους νύχτας, στην πιο ανορθόδοξη ιστορία ενηλικίωσης που θα δείτε φέτος.


Η ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ (Copenhagen does not Exist), του Μάρτιν Σκόβμπιεργκ (Δανία). Η νεαρή Άιντα εξαφανίζεται χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος. Προσπαθώντας να ξεδιαλύνουν το μυστήριο της εξαφάνισής της, ο πατέρας και ο αδελφός της κρατούν τον φίλο της σε ένα άδειο διαμέρισμα, ανακρίνοντάς τον ξανά και ξανά για τη φύση της σχέσης τους και τις τελευταίες της κινήσεις. Πόσα από τα λεγόμενά του, όμως, είναι αληθή; Ο Έσκιλ Βογκτ, ο πιο περιζήτητος σεναριογράφος της Σκανδιναβίας (υποψήφιος για Όσκαρ με τον «Χειρότερο Άνθρωπο στον Κόσμο»), ξεδιπλώνει μέσα από παραπλανητικά φλας μπακ την αντισυμβατική ερωτική ιστορία ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που επέλεξαν να είναι διαφορετικοί από τους άλλους. Παρουσία του σκηνοθέτη.


ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ (Hoard), της Λούνα Καρμούν (Ηνωμένο Βασίλειο). Η 10χρονη Μαρία ζει με τη μαμά της στο Λονδίνο του 1984, σε ένα σπίτι γεμάτο σκουπίδια και αγάπη. Παρά την ψύχωση που ορίζει τη ζωή της, η Σύνθια είναι αφιερωμένη στην κόρη της, μαζεύοντας άχρηστα αντικείμενα για να της τα προσφέρει σε ένδειξη απόλυτης αφοσίωσης. Μέχρι που μια μέρα η Μαρία ξεριζώνεται βίαια από το ονειρικό σκουπιδοφρούριο της παιδικής της ηλικίας, για να παραδοθεί στα χέρια μιας τρυφερής θετής μητέρας και μιας πιο φυσιολογικής ενηλικίωσης. Όταν όμως ένας παλιός γνώριμος εμφανίζεται από το παρελθόν, οι κρυφές πληγές έρχονται ξανά στην επιφάνεια. Τέσσερα βραβεία στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας.


ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΤΡΙΔΑ (Matria), του Αλβαρο Γκάγκο (Ισπανία). Η Ραμόνα τρέχει, καθαρίζει, βρίζει, φροντίζει, φουμάρει και φρικάρει, κρατώντας έναν ολόκληρο κόσμο στα χέρια της, με φόβο Θεού, αφού από στιγμή σε στιγμή κινδυνεύει να καταρρεύσει. Εγκλωβισμένη σε ένα βροχερό παραθαλάσσιο χωριό κάπου στην Ισπανία, η Ραμόνα είναι επικεφαλής συνεργείου καθαρισμού σε εργοστάσιο που αλλάζει χέρια, με αποτέλεσμα ο μισθός της να μειωθεί ξαφνικά στο μισό. Είναι η μόνη που τολμάει να εναντιωθεί στα αφεντικά και να τα βροντήξει, μαρκάροντας την αφετηρία ενός αγώνα δρόμου που κόβει την ανάσα. Παρουσία του σκηνοθέτη.


Η ΝΕΑ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ (Universal Theory), του Τιμ Κρέγκερ (Γερμανία). 1962. Σε ένα επιστημονικό συνέδριο φυσικής στις Άλπεις, ένας νεαρός φοιτητής προσπαθεί να ολοκληρώσει τη διπλωματική του γύρω από μια προκλητική θεωρία για την ύπαρξη παράλληλων πραγματικοτήτων, ενώ σύντομα παράξενα φαινόμενα γύρω του μοιάζουν να την επιβεβαιώνουν: δυσοίωνες φιγούρες, αλλόκοτοι σχηματισμοί νεφών στον ουρανό, ανεξήγητοι θάνατοι και σωσίες, και –φυσικά– μια μυστηριώδης πιανίστρια την οποία ερωτεύεται σφόδρα. Παρουσία του σκηνοθέτη και της παραγωγού Βικτόρια Στόλπε.

ΞΕΝΙΑΣΤΕΣ ΜΕΡΕΣ (Carefree Days), του Μινγκ Λιανγκ (Κίνα). Η ζωή της 25χρονης Ζου ανατρέπεται ξαφνικά, όταν μια μέρα ανακαλύπτει ότι πάσχει από μια σοβαρή ασθένεια. Ο άσωτος πατέρας της επιστρέφει σε μια απέλπιδα προσπάθεια να αντικαταστήσει τη μητρική φροντίδα, και μαζί με την κολλητή της και έναν παλιό συμμαθητή γίνονται η ασπίδα προστασίας της και μαζί ξεκινούν ένα πανέμορφο και συγκινητικό ταξίδι. Αυτή η λυτρωτική εξόρμηση μετατρέπεται από τον σκηνοθέτη Μινγκ Λιάνγκ (βραβευμένο το 2020 στις Νύχτες Πρεμιέρας για το «Wisdom Tooth») σε ένα συγκινητικό road movie, όσο και σε ένα απόλυτα ανθρώπινο πορτρέτο αληθινής ζωής που αναδεικνύει τους χαρακτήρες του γι’ αυτό ακριβώς που είναι: πλάσματα με ατέλειες που κάνουν το καλύτερο που μπορούν. Παρουσία του σκηνοθέτη και του πρωταγωνιστή Ζάο Μπινκ-γρούι.

ΟΙΩΝΟΣ (Omen), του Μπολοζί (Βέλγιο, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκο). O Κόφι ζει στο Βέλγιο με τη φιλενάδα του, απόβλητος από την οικογένειά του στην Αφρική εξαιτίας ενός δαιμονικού σημαδιού στο πρόσωπό του. Λίγο πριν γίνει πατέρας, αποφασίζει να επιστρέψει στη γενέτειρά του και να συμφιλιωθεί με τους δικούς του. Μια επιληπτική κρίση ανοίγει την πόρτα στην ψυχεδελική πανδαισία που θα ακολουθήσει. O Πάκο είναι μέλος μιας εφηβικής cross-dressing συμμορίας, βουτηγμένης στα στρας και τη βία. Αυτός και οι queer φίλοι του ντύνονται στα ροζ, σε ένα Κονγκό που μοιάζει βγαλμένο από το «Mad Max», αν είχε γυριστεί στο καρναβάλι της Νέας Ορλεάνης. Τα φαινομενικά ασύνδετα κεφάλαια αυτής της αφρικανικής ανθολογίας εκτυλίσσονται σε μια κινηματογραφική διάσταση όπου το σενάριο δίνει τόπο στο θρύλο και το βουντού συναντά τη φαντασμαγορία. Βραβείο καλύτερης πρώτης ταινίας στο τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών. Παρουσία του σκηνοθέτη.


ΡΙΣΕΛΙΕ (Richelieu), του Πιερ-Φιλίπ Σεβινί (Καναδάς). Έπειτα από έναν επώδυνο χωρισμό που την άφησε με τρομακτικά χρέη, η Αριάν αναγκάζεται να πιάσει δουλειά σε μια μονάδα επεξεργασίας σιτηρών ως ισπανόφωνη διερμηνέας για τους εποχιακούς εργάτες από τη Λατινική Αμερική. Καθώς αναλαμβάνει χρέη μεσάζοντα μεταξύ των εργαζομένων που υφίστανται τρομερή εκμετάλλευση κι απάνθρωπες συνθήκες εργασίας, και των ανωτέρων της, σύντομα θα διχαστεί ανάμεσα στη δική της επιβίωση και την παρόρμησή της να τους βοηθήσει. Παρουσία του σκηνοθέτη. (1112) RICHELIEU | Theatrical Trailer (2023) - YouTube

ΣΕ ΑΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ (Slow), της Μαρία Καβταράτζε (Λιθουανία).  Μια νεαρή δασκάλα χορού και χορεύτρια νομίζει ότι βρήκε ιδανικό εραστή και πιθανόν σύντροφο στο πρόσωπο ενός ελκυστικού και συμπαθέστατου διερμηνέα για κωφούς. Μόνο που εκείνος της γνωστοποιεί ότι είναι δυστυχώς ασεξουαλικός, άρα η όποια προοπτική μεταξύ τους είναι εξ ορισμού προβληματική. Το προσπαθούν, ωστόσο, γιατί εμφανώς ταιριάζουν τρομερά κι έτσι η ταινία γίνεται η γλυκόπικρη διήγηση μιας ασυνήθιστης ερωτικής ιστορίας που όμοιά της δεν έχουμε δει ξανά στο σινεμά. Υποβολή της Λιθουανίας για το Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας, Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

ΣΧΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ (Riceboy Sleeps), του Αντονι Σιμ (Καναδάς). Τη δεκαετία του '90, μια νεαρή ανύπαντρη μητέρα μεταναστεύει με τον μικρό της γιο από την Κορέα στον Καναδά, σε μια προσπάθεια να του χαρίσει μια καλύτερη ζωή από αυτήν που άφησε πίσω. Καθώς πασχίζουν να προσαρμοστούν στα ειδυλλιακά «λευκά» προάστια, θα έρθουν αντιμέτωποι με το ρατσισμό σε κάθε τους βήμα. Βασισμένος σε προσωπικά βιώματα, ο Άντονι Σιμ συνοψίζει με αξιοθαύμαστη ωριμότητα την εμπειρία μιας ολόκληρης γενιάς Ασιατών μεταναστών, κλείνοντάς την σε μια τρυφερή όσο κι αδυσώπητα αληθινή ιστορία αγάπης ανάμεσα σε μια μητέρα και τον γιο της. Με λυρισμό αντάξιο της συναισθηματικής δίνης στην καρδιά των χαρακτήρων του, το «Σχιστά Μάτια» είναι ένα κομψοτέχνημα ενηλικίωσης το οποίο απέσπασε δεκάδες βραβεία σε φεστιβάλ ανά τον κόσμο.


ΤΟΤΕΜ της Λίλα Αβιλές (Μεξικό). Βραβευμένη στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βερολίνου, η επίσημη υποβολή του Μεξικού για το φετινό Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας αποτελεί και μια από τις ωραιότερες δημιουργίες που έχουν γίνει για την παιδική ηλικία. Στο επίκεντρό της, ένα επτάχρονο κορίτσι ετοιμάζεται, μαζί με την ευρύτερη οικογένειά της, να γιορτάσουν τα γενέθλια του πατέρα της. Καθώς οι πυρετώδεις προετοιμασίες δίνουν θέση στο πάρτι που ακολουθεί, το κοριτσάκι συνειδητοποιεί (μαζί με εμάς, τους θεατές) ότι η γιορτή αποτελεί ταυτόχρονα έναν μελαγχολικό αποχαιρετισμό και πως η αληθινή αγάπη απομένει μοναδικό καταφύγιο και παρηγοριά κόντρα στις μεγάλες θλίψεις αυτού του κόσμου.


ΧΑΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ (Lost Country), του Βλαντιμίρ Πέρισιτς (Σερβία).  Σερβία, 1996. Την ώρα που στη χώρα μαίνονται οι διαδηλώσεις εναντίον του καθεστώτος Μιλόσεβιτς, ο 15χρονος Στέφαν θα χρειαστεί να πραγματοποιήσει την πιο δύσκολη επανάσταση από όλες. Πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με την πολυαγαπημένη του μητέρα, εκπρόσωπο Τύπου και συνένοχο της διεφθαρμένης κυβέρνησης εναντίον της οποίας εξεγείρονται οι φίλοι του. Στο ρόλο της μητέρας, η φοβερή πρωταγωνίστρια του «Quo Vadis, Aida?», Γιάσνα Τζούρισιτς. Βραβείο καλύτερης ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ του Σαράγεβο για τον νεαρό πρωταγωνιστή.


ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (αλφαβητικά)
Το φετινό διαγωνιστικό τμήμα ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ περιλαμβάνει 47 ταινίες που θα διεκδικήσουν τα βραβεία. Ανάμεσά τους πολλοί αγαπημένοι τίτλοι από το πρόσφατο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας (όπως τα: Αρίζοντες, Θερμοκήπιο, Μέχρι να με Δείς, Παλίρροια, Η Παρέλαση, Φώς εκ Φωτός, À Deux Voix, Buffer Zone, Wings και το κορυφαίο κατά την γνώμη μας, Midnight Skin).

«Αερολίν» του Αλέξη  Κουκιά-Παντελή, «Αθαλάσσα» της Αργυρώς Νικολάου, «Ανορθόδοξος» του Κωνσταντίνου Αντωνόπουλου, «Αριζόνες» του  Γιώργου Ηλιόπουλου, «Αρκουδότρυπα» των Χρυσιάννας Παπαδάκη, Στέργιου Ντινόπουλου, «Γόος» της Φλώρας Ηλία, «Διάβαση» των Αινεία Τσαμάτη, Κατερίνας Μαυρογεώργη, «Διάλεξε Χέρι» του Σταύρου Κωστόπουλου, «Εάν σου Πω τις Αναμνήσεις μου» της Μαρίας Έλενας Μητροδήμα; «Εθνική Οδός μιας Ραγισμένης Καρδιάς» του Νίκου Κυρίτση, «Έτοιμοι» της Ειρήνης Βιανέλλη, «Θερμοκήπιο» του Γιώργου Γεωργακόπουλου, «Θυμωμένο Ψάρι» του Κωνσταντίνου Χαλιάσα, «Το Καλοκαίρι που Παρατήρησα για Πρώτη Φορά τον Ήλιο να Δύει» του Αστέρη Τζιώλα, «Κέτσαπ στη Μουστάρδα σου» της Ιφιγένειας Θεοδωρίδου, «Ο Κλέφτης» του Matteo Pizzocaro,«Λευκά Χριστούγεννα 1948»  του Αντώνη Βαλληνδρά, «Με λένε Άντι» των Ανδρέα Βακαλιού, Φίλη Ολσέφσκι,«Μέχρι να με Δεις» της Ελεάννας Σαντοριναίου, «Παλίρροια» του Γιώργου Μπουγιούκου, «Παρακαλώ Περιμένετε» της Καρίνας Λογοθέτη, «Η Παρέλαση» του Μιχάλη Γαλανόπουλου, «Πλευρά» του Παναγιώτη Φαφούτη, «Σε αυτή την Εξαίσια Θάλασσα» της Καλλιόπης Λεγάκη, «Τείχη» του Χρήστου Σαρρή, «Τέλη Αυγούστου» της Αντζελίκα Κατσά, «Φῶς ἐκ Φωτός»  του Νεριτάν Ζιντζιρία, «Το Χάος που Άφησε Πίσω της» του Νίκου Κολιούκου, «À Deux Voix» της Μάρθας Μπουζιούρη, «L’ Acqua che Passa / Deep Sea» της Κάλλιας Παπαδάκη, «Buffer Zone» του Σάββα Σταύρου, «Days of a Lilac Summer» της Αριάδνης Αγγελικής Θυφρονιτου Λήτου, «Dustlight» της Χρυσάνθης Κουρή, «Eschaton Ad» του Αντρέα Γατόπουλου, «Fuga» του Αντώνη Ντούσια, «Good Girls Club: A Virginity Odyssey» των Λήδα Βαρτζιώτη, Δημήτρη Τσακαλέα, «Hotel Κένταυρος» των Λίνου Καφίδα, Δημήτρη Καφίδα, «IS ή μία Όμορφη Κοκκινωπή Τριχούλα Λεπτή σαν Ίνα» του Κώστα Μπακούρη, «Kafka's Collection of Porn» του Αριστοτέλη Μαραγκού, «Little Doggie» του Γιώργου Ντούνη, «Midnight Skin» του Μανώλη Μαυρή, «Scorched Earth» της Μαρκέλας Κονταράτου, «The Second Life of Burned Trees» της Άννας Βασόφ, «Short Draft» του Σπυρίδωνα Παπασπύρου, «Super» του Νικόλα  Κούλογλου, «Titi: Στο πέρασμα του κυκλώνα» της Νατάσσας Μπλάτσιου, «Wings» του Φοίβου Ήμελλου.

Η Κριτική Επιτροπή για το Διαγωνιστικό Τμήμα ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ του 29ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας αποτελείται από τον σκηνοθέτη και σεναριογράφο Άγγελο Φραντζή ως Πρόεδρο και ως μέλη τους/τις: Ορφέα Αυγουστίδη, ηθοποιό, Μαριλένα Καραμολέγκου, εκδότρια (εκδ. Δώμα), Πόλυ Λυκούργου, κριτικό κινηματογράφου και Βίκυ Μίχα, παραγωγό.

Το πλήρες πρόγραμμα του 29ου ΔΦΚ της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια της ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠΟΥ της διοργάνωσης την Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 19.00 στον κινηματογράφο ΑΣΤΟΡ. Το παρόν άρθρο θα ανανεώνεται ανάλογα με τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις μέσα στις επόμενες μέρες.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: Μπορείτε να εξασφαλίζετε τα εισιτήριά σας από την ιστοσελίδα www.more.com ηλεκτρονικά, στα φυσικά σημεία πώλησης και τηλεφωνικά με κράτηση στο 2117700000 , Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 18:00. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας πριν την άφιξή σας στον κινηματογράφο. Ιδανικά να τα κατέχετε σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό σας ή να τα έχετε προεκτυπώσει ώστε να διευκολύνεται η ασφαλής και απρόσκοπτη ροή του κοινού προς την αίθουσα.

ΚΑΡΤΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ: Η προπώληση καρτών διαρκείας 5, 10 και 20 προβολών που στοιχίζουν αντίστοιχα 30, 50 και 75 Ευρώ, γίνεται ηλεκτρονικά από την ιστοσελίδα www.more.com  - Online αγορά εδώ.  Η εξαργύρωση μηδενικών εισιτηρίων, μόνο για τους κατόχους καρτών διαρκείας, ξεκινά ηλεκτρονικά από τις ιστοσελίδες more και aiff την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου.
Η προπώληση μοναδικών εισιτηρίων για όλους τους εν δυνάμει θεατές του Φεστιβάλ ξεκινά ηλεκτρονικά από τις ιστοσελίδες more και aif την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου.

Info: 29ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας. Από τις 27 Σεπτεμβρίου έως τις 9 Οκτωβρίου 2023 στις αίθουσες:Δαναό Ι & ΙΙ, Ιντεάλ, Άστυ,  Άστορ,  Παλλάς, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.. 
εμφάνιση σχολίων