DOCTV.GR
7 Μαρτίου 2023
Το σωματείο των μηχανοδηγών ξεκίνησε να φωνάζει για τον κίνδυνο σοβαρού δυστυχήματος από το 2019-2020. «Βλέπαμε ότι μειωνόταν και το προσωπικό στον διαχειριστή υποδομής, στον ΟΣΕ. Προσλάμβαναν μηχανοδηγούς, αλλά μειωνόταν το προσωπικό στην υποδομή, οι σταθμάρχες, οι κλειδούχοι, κτλ. Και ενώ εμείς αυστηροποιούσαμε τις δικλίδες (λιγότερες ώρες εργασίας, δύο μηχανοδηγοί στις μεγάλες ταχύτητες, κτλ.) βλέπαμε ότι δεν προχωρούν τα έργα. Και στην πορεία έχουμε και μικροσυμβάντα».
«Προφανώς βλέπουν οι δικαστές, εγώ δεν θα κρίνω τις αποφάσεις αυτές... Σε αυτές τις υποθέσεις ο δικαστής κοιτάζει τα τυπικά. Έρχεται ο εργοδότης, αξιοποιεί το νομοθετικό πλαίσιο που έχει ψηφιστεί υπέρ του 100%. Γιατί εκεί που πας να διεκδικήσεις, μπαίνεις στο γήπεδο και ο άλλος κερδίζει 15-0. Κι εσύ προσπαθείς να δεις αν μπορείς κάπου να ξεφύγεις».
«Δεν μας κάλεσαν ποτέ, όλα αυτά τα χρόνια. Η διοίκηση του ΟΣΕ μας έστειλε και εξώδικο που μας είπε ότι είμαστε ψεύτες, ότι διαδίδουμε συκοφαντίες, ότι εξυπηρετούμε σκοπιμότητες. Οι μηχανοδηγοί, όπου βλέπαμε παραβίαση των κανονισμών, καταγγέλλαμε… Όπου η ταχύτητα είναι πάνω από 120 χλμ την ώρα, με νόμο του 2018 οι μηχανοδηγοί πρέπει να είναι δύο».
«Μέχρι το 2010-2011 η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα λειτουργούσαν, υπήρχε και κέντρο στο οποίο απευθυνόμασταν».
Καταγγέλει πως μέχρι σήμερα κανείς από την κυβέρνηση δεν έχει επικοινωνήσει με το σωματείο των μηχανοδηγών, μόνο η διαχειρίστρια εταιρεία του επιβατικού έργου Hellenic Train επικοινώνησε με το σωματείο για να διερευνήσει τις προθέσεις τους.
Διαβάστε επίσης:
Για την παρέμβαση Μητσοτάκη στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
«Αλλιώς και αλλού κρίνονται αυτά»
Reporters United: «Το πραγματικό όνομα του Σταθμάρχη ήταν Άκτωρ και Alstom»
εμφάνιση σχολίων