0
8
σχόλια
128
λέξεις
VISUALISM

Ένας καλλιτέχνης έχει τη δική του θεωρία για τα κτίρια-φαντάσματα

ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
14 Μαρτίου 2013
Κατά το Μεσαίωνα, η περγαμηνή ήταν ένα σπάνιο και πολύτιμο αγαθό. Οι αντιγραφείς της εποχής έκαναν μεταγραφή νέων κειμένων πάνω από παλαιά χειρόγραφα που είχαν σβηστεί με ελαφρόπετρα.
Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ονομάζεται «παλίμψηστο».

Η πρακτική αυτή ενέπνευσε τον γάλλο καλλιτέχνη Patrick Baillet να εγκαταστήσει κομμάτια έργων ζωγραφικής σε εγκαταλειμμένους χώρους που έχουν καλυφθεί ξανά και ξανά με γκραφίτι. Εμπνευσμένος από την άγρια ομορφιά αυτών των κτιρίων, ο Baillet τα φωτογραφίζει και στη συνέχεια προσθέτει από πάνω κομμάτια τέχνης, επαναχρησιμοποιώντας το χώρο ως καμβά με το δικό του τρόπο.

Ο Baillet δε θεωρεί τη φωτογραφία μια στιγμιαία μορφή τέχνης αλλά ένα σημείο εκκίνησης για μια τελική σύνθεση, στην οποία ο ίδιος τοποθετεί τα στοιχεία που παίρνει από κλασικά έργα.

εμφάνιση σχολίων