Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ονομάζεται «παλίμψηστο».
Η πρακτική αυτή ενέπνευσε τον γάλλο καλλιτέχνη
Patrick Baillet να εγκαταστήσει κομμάτια έργων ζωγραφικής σε εγκαταλειμμένους χώρους που έχουν καλυφθεί ξανά και ξανά με γκραφίτι.
Εμπνευσμένος από την άγρια ομορφιά αυτών των κτιρίων, ο Baillet τα φωτογραφίζει και στη συνέχεια προσθέτει από πάνω κομμάτια τέχνης, επαναχρησιμοποιώντας το χώρο ως καμβά με το δικό του τρόπο.
Ο Baillet δε θεωρεί τη φωτογραφία μια στιγμιαία μορφή τέχνης αλλά ένα σημείο εκκίνησης για μια τελική σύνθεση, στην οποία ο ίδιος τοποθετεί τα στοιχεία που παίρνει από κλασικά έργα.