0
17
σχόλια
85
λέξεις
VISUALISM

 Έξυπνο design και χιούμορ

ΑΝΝΑ ΧΑΡΙΤΟΥ
23 Ιανουαρίου 2013
Η συσκευασία δεν είναι απλή υπόθεση. Ακόμα και το χαρτί για σάντουιτς αποκτά άλλη βαρύτητα, όταν η τεχνολογία, η επιστήμη, η τέχνη, η χρηστικότητα, το χιούμορ και το μάρκετινγκ μπαίνουν όλα μαζί στο ίδιο κοκτέιλ. Οι αγορές παύουν να είναι μια ξερή λίστα και γίνονται παιχνίδι, σκοπός, προπαγάνδα, οικολογικό μήνυμα.

Αν αυτό ακούγεται πολύ θεωρητικό, τότε απλώς παρακαλώ απαντήστε με ειλικρίνεια: και μπουγαδόνερο να είναι η μπύρα Origami, δε θα τη δοκιμάζατε έστω και μία φορά μόνο και μόνο για να παίξετε;