Είναι μορφωμένος, παραγωγικός, θέλει να ενημερώνεται και να δικτυώνεται
ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗ
12 Δεκεμβρίου 2012
Σύμφωνα με την έρευνα, ο έλληνας χρήστης του twitter είναι: μορφωμένος, μάλλον άγαμος και άτεκνος, εργαζόμενος ή επιχειρηματίας, τακτικός στη χρήση του (έως και σε καθημερινή βάση) και «φρέσκος». Ένας στους δύο μπήκαν στο twitter μόλις τον τελευταίο χρόνο. Ανάμεσα στους λόγους που οι έλληνες μπαίνουν στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο είναι φυσικά η δικτύωση, η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, ο σχολιασμός της επικαιρότητας, η δημόσια συζήτηση. Η αίσθηση ότι ανήκουν σε μια κοινότητα είναι επίσης πολύ σημαντική, όπως και η χρήση του μέσου για κάλεσμα σε δράσεις και πρωτοβουλίες. Ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το #tutorpool (μια κοινότητα εκπαιδευτικών που παρέχουν δωρεάν μαθήματα σε παιδιά που έχουν ανάγκη), το οποίο γεννήθηκε κυριολεκτικά μέσα στο twitter. Σε ποσοστό 70% επίσης οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι έχουν χρησιμοποιήσει το δίκτυο ως βήμα διαμαρτυρίας.
εμφάνιση σχολίων