VISUALISM
Στο μυαλό του καταναλωτή
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΛΙΑΤΗΣ
8 Ιανουαρίου 2013
Η τέχνη της διαφήμισης πολλές φορές παρουσιάζει τα πράγματα τόσο ωραιοποιημένα, που σου μπαίνουν ιδέες να κανιβαλίσεις τις πιασάρικες ατάκες που χρησιμοποιούνται.
Κάπως έτσι μάλλον σκέφτηκε και ο γραφίστας Viktor Hertz, που ξεκίνησε πέρυσι ένα project στο οποίο πειράζει τα λογότυπα γράφοντας αυτό που όλοι ξέρουμε και οι διαφημιστές προσπαθούν να κρύψουν. Φέτος συνεχίζει το έργο του ρίχνοντας κι άλλες εταιρείες στον Καιάδα του lifestyle.