Ένας πλανήτης που τον λέγανε Logorama
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
11 Νοεμβρίου 2010
Η πρωτότυπη ιστορία καθώς και η χρήση όλων αυτών των brands, σύμφωνα με τους δημιουργούς της ταινίας έχουν ως στόχο να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο το marketing έχει μπει στην ζωή μας. Στο φινάλε φυσικά (όπως θα συμβούλευε και κάθε λογικός διαφημιστής) παρουσιάζεται η νίκη της δημιουργικότητας του ανθρώπου ενάντια στην λογική της παγκοσμιοποίησης.
Το γαλλικό studio Η5 ξεκίνησε το 1996 δημιουργώντας διαφημιστικά για την τηλεόραση (Citroën, Cartier, Louis Vuitton) και video clip γνωστών καλλιτεχνών (Alex Gopher , Röyksopp, Massive Attack, Darkel). Το Logorama έχει αποσπάσει βραβεία από διάφορα φεστιβάλ ανά τον κόσμο, με μεγαλύτερη επιτυχία το πρώτο βραβείο ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων στα Oscar 2010.
εμφάνιση σχολίων