Η παγκόσμια εφημερίδα προωθεί με ένα θαυμάσιο σποτ το «Οpen Journalism»
ΑΝΝΑ ΧΑΡΙΤΟΥ
8 Μαρτίου 2012
Ο Rusbridger πάντως είναι από εκείνους που διακήρυξαν ότι η δημοσιογραφία δεν είναι πλέον αυτό που ήταν και η νέα διαφήμιση-υπερπαραγωγή που προωθεί τον όρο «Οpen Journalism» τα εξηγεί όλα.
Η συμμετοχή των αναγνωστών - χρηστών στο ρεπορτάζ δεν είναι πλέον μόνο κρίσιμη αλλά και δεδομένη. Να σημειώσουμε ότι τον Αύγουστο του 2011 κατά την περίοδο των αγγλικών riots, οι βρετανοί αναγνώστες του Guardian συμμετείχαν ενεργά στη διάδοση, την ανάλυση και την τεκμηρίωση των ρεπορτάζ ύστερα από έκκληση της εφημερίδας.
εμφάνιση σχολίων