0
3
σχόλια
142
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ

Η νέα «μόδα» προτάσσει τα brands, να προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες -έτσι στούντιο και workshop ανοίγουν για καλλιτέχνες

ΑΝΝΑ ΧΑΡΙΤΟΥ
15 Φεβρουαρίου 2012
Η Converse άνοιξε ένα επαγγελματικό στούντιο ηχογράφησης ανοιχτό σε όλους τους μουσικούς και όλα τα είδη χωρίς πληρωμή. Το Rubber Tracks βρίσκεται στο Williamsburg, σε μια από τις τελευταίες βιομηχανικές περιοχές του Brooklyn στη Νέα Υόρκη. Οι όροι χρήσης είναι ανοιχτοί:
οι μουσικοί που θα ηχογραφήσουν εδώ, διατηρούν τα δικαιώματα της μουσικής τους, δηλαδή δεν υπάρχουν ανταλλάγματα. Εκτός από χώρους αφιερωμένους σε κιθάρες, συνθεσάιζερ και άλλα αναλογικά ή ψηφιακά φετιχιστικά, ελεύθερα προς χρήση, υπάρχει και ένα στούντιο για μοντάζ και δημιουργία βίντεο. Το καλοκαιρινό Camp ανοίγει για μάθηση δημιουργίας μουσικής από το Α ως το Ω αλλά και ως συγκοινωνούν δοχείο υπάρχει αντίστοιχος χώρος για συναυλίες.

Το ίδιο συμβαίνει και στα δημιουργικά workshop της Levi's όπου καθένας μπορεί να δημιουργήσει χρησιμοποιώντας το χώρο κλείνοντας ένα ραντεβού.

εμφάνιση σχολίων