Η νέα πολυσυζητημένη βιογραφία της Lyndsy Spence παρουσιάζει την Diva ως θύμα –ένα ρόλο που δύσκολα θα μπορούσε να παίξει η μεγάλη Κάλλας
Άγνωστες πτυχές και θλιβερές λεπτομέρειες από τη ζωή της απόλυτης Ντίβας του 20ου αιώνα υποστηρίζει ότι φέρνει στο φως η νέα βιογραφία της γραμμένη από την Lyndsy Spence.PRESS | WIKICOMMONS
12 Απριλίου 2021
Η μητέρα της την εκβίασε, ο σύζυγός της Giovanni Battista Meneghini (Τζιοβάνι Μπατίστα Μενεγκίνι) την έκλεψε, και ο μεγιστάνας Αριστοτέλης Ωνάσης ήταν βίαιος και την εγκατέλειψε για τη Jackie Kennedy (Τζάκι Κένεντι). Η Diva του 20ου αιώνα, η σοπράνο Μαρία Κάλλας λατρεύτηκε από το κοινό σε όλο τον κόσμο, αλλά «η ζωή της ήταν πιο τραγική από ό, τι η ίδια είχε συνειδητοποιήσει».
Γράφοντας μια νέα βιογραφία, η Lyndsy Spence είχε πρόσβαση στην αδημοσίευτη αλληλογραφία της Κάλλας και σε άλλο ανέκδοτο υλικό, το οποίο ρίχνει φως στα βασανιστήρια που υπέστη στο γάμου της, την κακοποίηση από τον Ωνάση και τη σεξουαλική παρενόχληση από τον διευθυντή ενός από τα σημαντικότερα Ωδεία του κόσμου.
Η συγγραφέας, δήλωσε ότι οι επιστολές που σχετίζονται με τον Ωνάση και την θυελλώδη σχέση του με την Κάλλας, αποκαλύπτουν την δοκιμασία που υπέστη η Diva, ειδικά το 1966: «Υπάρχουν επίσης πληροφορίες που προκύπτουν από το ημερολόγιο ενός από τους στενούς φίλους της, όπου περιγράφεται λεπτομερώς πώς ο Ωνάσης την οδήγησε στο να κάνει χρήση ναρκωτικών, κυρίως για σεξουαλικούς λόγους».
Σχετικά με την πονεμένη ιστορία του γάμου της με τη Μενεγίνι, η Κάλλας γράφει: «Ο σύζυγός μου με απειλεί ακόμα και με ληστεύει. Μου παίρνει περισσότερα από τα μισά χρήματά μου καταθέτοντας τα πάντα στο όνομά του από τότε που παντρευτήκαμε… ήμουν ανόητη… που τον εμπιστεύτηκα». Η Κάλλας περιγράφει τον Μενεγκίνι σαν «παράσιτο» που την απομυζεί, καταλήγοντας ότι «όλοι τον περνάνε για εκατομμυριούχο ενώ δεν έχει δεκάρα δική του».
Ένα γράμμα, επίσης, αναφέρεται στον τότε πρόεδρο της Μουσικής Σχολής «Juilliard» στη Νέα Υόρκη, έναν παντρεμένο άντρα, που έστρεψε τη σχολή εναντίον της και της αρνήθηκε μια δεύτερη θητεία αφού τρόχισε τις προόδους της. Έγραφε τότε στον νονό της: «Ο Πέτερ Μενίν μ’ ερωτεύτηκε. Κι επειδή δεν ένιωθα τα ίδια αισθήματα με αυτόν, στράφηκε εναντίον μου».