0
1
σχόλια
262
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Το ότι χιλιάδες οικογένειες δεν διαθέτουν τεχνολογικά μέσα είναι γνωστό σε όλους από την προηγούμενη καραντίνα, αλλά η Υπουργός συνεχίζει ακάθεκτη να υποδύεται ότι υπάρχει η ανύπαρκτη τηλεκπαίδευση
 
DOCTV.GR | ΜΕΛΙΤΑ ΚΑΡΑΛΗ
19 Νοεμβρίου 2020
Η εμμονική στάση μιας Υπουργού και μιας κυβέρνησης. Όχι μόνο ταλαιπωρεί τα παιδιά, και μαζί γονείς, καθηγητές άνευ λόγου, αλλά κάνει μπάχαλο και τις κοινωνίες που τους στηρίζουν, για μια ελληνική παιδεία την έχει προσπεράσει η εποχή σε πολλούς τομείς -όπως καταφανώς η τεχνολογία.

Η φωτογραφία αποτελεί και την ακτινογραφία της κατάστασης. Κινητά πάνω σε κολοκύθες, και στριμωγμένοι μαθητές στο κρύο, σ΄ένα κλειστό υπαίθριο καφενείο της Ηλίειας (ανήκει στον δήμαρχο της περιοχής και διαθέτει ίντερνετ).

Οι κυρίες «Ψυχικίδου» του κόσμου φυσικά δεν μπορούν να διανοηθούν πως είναι δυνατόν ένα χωριό να μην έχει ίντερνετ, ένα σπίτι να μην έχει τηλέφωνο, σύνδεση ή «μακ-μπουκ», ένα παιδί μέσης οικογένειας να μην έχει android ή laptop. Ή πως είναι δυνατόν μια ολόκληρη ελληνική, ή και όχι, οικογένεια, να μοιράζεται ένα p.c. με βάρδιες -οι γονείς για την εργασία και τα παιδιά για το σχολείο. Το ότι χιλιάδες οικογένειες δεν διαθέτουν τεχνολογικά μέσα είναι γνωστό σε όλους από την προηγούμενη καραντίνα, αλλά η Υπουργός συνεχίζει ακάθεκτη να υποδύεται ότι υπάρχει η ανύπαρκτη τηλεκπαίδευση. Γιατί άραγε;

Είναι χαρακτηριστική η απάντηση ενός μικρού μαθητή στο δελτίο ειδήσεων του Mega όταν τον ρωτάει ο δημοσιογράφος πως κάνει μάθημα στο κρεοπωλείο της γιαγιάς του (που διαθέτει ίντερνετ): «Η γιαγιά μου δεν ξέρει από αυτά φυσικά,  κι εγώ πρέπει να αναλάβω τις ευθύνες μου!…».

Ηθοποιοί σ΄ένα φανταστικό έργο.


ΦΩΤΟ: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΞΟΥΛΕΗΣ - FACEBOOK


Διαβάστε επίσης:
Επόπτες Δημόσιας Υγείας: Εστίες μετάδοσης του covid τα MMM
Εθνικιστικό κρεσέντο σε βιβλίο της Β’ Γυμνασίου

 
εμφάνιση σχολίων