6
3
σχόλια
2177
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Η Καλύτερη Στιγμή Τους. Η Πόλη της Σιωπής. Η Μυστική Γραφή. Αδίστακτοι. Αρχηγός Από Κούνια. Πεθαίνοντας Στο Γέλιο. Ο Ελκόμενος Επί Κρημνού, Κρήτη 1947
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
6 Απριλίου 2017
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΣ: 1940, Λονδίνο, Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Με το ηθικό της χώρας να βρίσκεται στα πρόθυρα του εκμηδενισμού, η Κατρίν, μία άπειρη σεναριογράφος κι ένα επίσης άπειρο κινηματογραφικό συνεργείο, δουλεύουν κάτω από τα εχθρικά πυρά προκειμένου να φτιάξουν μία ταινία που θα ανυψώσει το πεσμένο ηθικό του λαού, αλλά και θα εμπνεύσει την Αμερική να προσφέρει τη βοήθειά της. Η πνευματώδης, ρομαντική και συγκινητική ιστορία μίας νεαρής γυναίκας που καταφέρνει να βρει τον δρόμο και τη φωνή της κατά τη διάρκεια ενός φρικτού πολέμου.

Βασισμένη σε ένα μυθιστόρημα της τηλεοπτικής σκηνοθέτη, παραγωγού και σεναριογράφου, Λίσα Έβανς (Have I Got News For You, The Bubble, Father Ed), αφηγείται την ιστορία της Κατρίν, μιας νεαρής Ουαλής που προσλαμβάνεται από το υπουργείο πληροφοριών σαν γραμματέας, για να καταλήξει σεναριογράφος προπαγανδιστικών ταινιών (πειραγμένων πραγματικών περιστατικών του πολέμου), που έχουν σαν σκοπό να ανεβάσουν το πεσμένο ηθικό του λαού της Βρετανίας και των συμμάχων της. Η ιστορία δυο δίδυμων κοριτσιών που βοήθησαν τους στρατιώτες κατά την εκκένωση της Δουκένρκης, την οποία η Κατρίν αλλάζει προς το πιο αισιόδοξο, παίρνει το πράσινο φως να γίνει σενάριο, το οποίο πρέπει να συγγράψει μαζί με τον κυνικό και πεπειραμένο σεναριογράφο, Μπάκλι, ο οποίος την βοηθάει να ενταχθεί στην ομάδα παραγωγής.

Ο Άμπροουζ Χίλαρντ, είναι ένας νάρκισσος ηθοποιός ο οποίος συμφωνεί να παίξει έναν όχι ιδιαίτερα κολακευτικό ρόλο στην ταινία, αλλά την βασανίζει ζητώντας συνέχεια αλλαγές στον ρόλο του.Φυσικά, ένα ρομαντικό ειδύλλιο, θα γεννηθεί ανάμεσα στους δύο σεναριογράφους, σε μια, βρετανικού τύπου, δραματική κομεντί εποχής με αυθεντική feelgood διάθεση. Σκηνοθετεί η Λόνε Σέρφιγκ (Η Λέσχη της Κομψής Αλητείας, Μια Μέρα), στην καλύτερη στιγμή της, από την εποχή του, Μια Κάποια Εκπαίδευση (2009), την πρώτη αγγλόφωνη δουλειά της.

Ιnfo: Η Καλύτερη Στιγμή Τους (Their Finest). Δραματική Κομεντί Εποχής. Βρετανία 2016. Πρεμιέρα: Πέμπη 6 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Λόνε Σέρφιγκ. Παίζουν: Τζέμα Άρτερτον, Σαμ Κλάφλιν, Μπιλ Νάι, Τζακ Χιούστον, Τζέικ Λέισι. Διανομή: Odeon.




Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ: Η Δάφνη, μια μυστηριώδης γυναίκα, έχει επιλέξει να ζει απομονωμένη, ως προσωπική κάθαρση και αυτοτιμωρία, στο ιερό νησί της Πάτμου. Δύο εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους άντρες, ο Θεόντορικ και ο Εστέμπαν, θα βρεθούν στο νησί αναζητώντας τις δικές τους απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν: Ο πρώτος, ιερέας, αναζητά σπάνια χειρόγραφα στο μοναστήρι του νησιού. Ο δεύτερος οδηγείται εκεί αναζητώντας καλά κρυμμένα οικογενειακά μυστικά. Όταν τα μονοπάτια των δύο αντρών διασταυρώνονται τυχαία με της Δάφνης, ξυπνούν πρωτόγνωρα και ανεξέλεγκτα συναισθήματα, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερες αλήθειες από εκείνες που προσδοκούσαν να βρουν.

Η Πόλη της Σιωπής, κατά την σκηνοθέτη της, αφηγείται μέσα από το μάτια μιας γυναίκας, τη διαδρομή ενός εσωτερικού ταξιδιού αναζήτησης τριών ανθρώπων, μέσω της δύναμης της πίστης, της αγάπης, της αφοσίωσης και του έρωτα, στο ιερό νησί της Πάτμου. Στην πραγματικότητα, παρά την υπέροχη φωτογραφία του Σίμου Σαρκετζή (Μικρά Αγγλία) και την ατμοσφαιρική σκηνοθεσία της, το σενάριο δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τους υπόλοιπους χαρακτήρες, πλην της Δάφνης (αφήνει μάλιστα και κάποιες από τις ιστορίες τους, ανολοκλήρωτες) και οι διάλογοι δεν έχουν καμία φυσικότητα. Είναι μεν ενδιαφέρουσα σαν σύλληψη, αλλά άνιση σαν αποτέλεσμα.

Πρώτη δραματική ταινία για την γεννημένη στην Αθήνα (ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Νομική Σχολή Αθηνών), Άντζελα Ισμαήλος, η οποία έχει ασχοληθεί με την υποκριτική και το θέατρο σπουδάζοντας στο Julliard School στη Νέα Υόρκη όπου ζει πλέον μόνιμα. Η πρώτη της ταινία, το ντοκιμαντέρ, Μεγάλοι Σκηνοθέτες (2009), προβλήθηκε μεταξύ άλλων στα φεστιβάλ Κανών, Βενετίας και Στοκχόλμης και διανεμήθηκε κινηματογραφικά σε όλο τον κόσμο, καθώς συμμετείχαν σε αυτό, πρωτοπόροι του παγκόσμιου κινηματογράφου όπως ο Ντέιβιντ Λιντς, ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, ο Κεν Λόουτς, η Ανιές Βαρντά, ο Στίβεν Φρίαρς και ο Τοντ Χέινς.

Ιnfo: Η Πόλη της Σιωπής (Interlude, City of a Dead Woman). Δραματική. ΗΠΑ, Γαλλία, Ελλάδα 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 6 Απριλίου. Σενάριο - Σκηνοθεσία: Άντζελα Ισμαήλος. Παίζουν: Άντζελα Ισμαήλος, Σάουν Μπένσον, Έρικ Γουίλπρετ, Μπέρναρντ Χιλ, Σάρα Μάιλς, Ρούλα Πατεράκη, Γιάννης Βόγλης. Διανομή: StraDa Films.




Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: H Ρόουζ ΜακΝάλτι είναι έγκλειστη σε μια Τοπική Ψυχιατρική Κλινική στα δυτικά της Ιρλανδίας από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Εκθαμβωτική καλλονή στα νιάτα της στην Κομητεία του Σλίγκο, σήμερα, στα 78 της μένει ξαπλωμένη, μόνη, και ναρκωμένη, με το τέλος της ζωής της να πλησιάζει. Όταν, με κυβερνητικό διάταγμα, αποφασιστεί το κλείσιμο του νοσοκομείου, ο Διευθυντής της Ψυχιατρικής Κλινικής, Δρ. Γουίλιαμ Γκρεν δυσκολεύεται να εντοπίσει το ιατρικό ιστορικό της Ρόουζ, και κανείς δεν μπορεί να θυμηθεί τον λόγο, για τον οποίο είναι εσώκλειστη. Αφήνοντας την επαγγελματική του ιδιότητα στην άκρη, θα ανακαλύψει τα απομνημονεύματα της, κρυμμένα κάτω από τα σανίδια του πατώματος, και θα προσπαθήσει να ανακαλύψει την αληθινή ιστορία αυτής της αξιοθαύμαστης γυναίκας.

Ο Τζιμ Σέρινταν, Ιρλανδός σκηνοθέτης κάποιων πολύ σημαντικών ταινιών της δεκαετίας του 90, όπως τα, Εις το Όνομα του Πατρός και Το Αριστερό Μου Πόδι, επιστρέφει στην πατρίδα του, για να μεταφέρει στον κινηματογράφο, ένα υποψήφιο για βραβείο Booker, μυθιστόρημα του Σεμπάστιαν Μπάρι, για το σκοτεινό παρελθόν, σε ό,τι αφορά την στάση της ιρλαδέζικης καθολικής εκκλησίας απέναντι στις γυναίκες, Αρκεί να θυμηθεί κανείς άλλες σπουδαίες ταινίες πάνω στο θέμα, όπως το The Magdalene Sisters (2002), του Πίτερ Μάλαν, ή την πρόσφατη, Philomena, του Στίβεν Φρίαρς.



Με ωραία αίσθηση της εποχής, φωτογραφημένη ατμοσφαιρικά από τον Μιχαήλ Κρίχμαν, μόνιμου διευθυντή φωτογραφίας των ταινιών του Ζβιάγκιντσεφ (Λεβιάθαν, Η Επιστροφή), κάνει βουτιά στο τραυματικό παρελθόν της γηραιάς κυρίας Ρόουζ, μέσα από την μυστική γραφή του ημερολογίου που κρατούσε, στα λευκά περιθώρια, ιερών βιβλίων. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα, αλλά χωρίς κινηματογραφικές εκπλήξεις μεταφορά μιας συγκινητικής μυθιστορίας. Μονάχα η τελική λύση μοιάζει βεβιασμένη και κατασκευασμένη, αλλά αυτό δεν αλλοιώνει την συνολικά καλή εικόνα της ταινίας και των εξαιρετικών ερμηνευτών της.

Ιnfo: Η Μυστική Γραφή (The Secret Scripture). Δραματική Εποχής. Ιρλανδία 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 6 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Τζιμ Σέρινταν. Παίζουν: Ρούνι Μάρα, Τέο Τζέιμς, Βανέσα Ρέντγκρεϊβ, Έρικ Μπάνα, Έινταν Τέρνερ. Διανομή: Tanweer.




ΑΔIΣΤΑΚΤΟΙ: Ο Γιάνι, μαζί με τους συνεργάτες του, Έρικ, Νάσερ και Φρανκ, έχουν εξειδικευτεί στις ένοπλες ληστείες θωρακισμένων αυτοκινήτων. Όλα κυλούν ήρεμα, μέχρι τη στιγμή που ο Αμίν, ο μικρός αδελφός του Γιάνι, διαπράττει ένα σφάλμα λόγω της απληστίας του. Προκειμένου να διορθωθεί η κατάσταση, η ομάδα πρέπει να υπακούει στις εντολές του αφεντικού της πόλης, που τους έχει αναθέσει μία επικίνδυνη αποστολή: να μεταφέρουν ένα τεράστιο φορτίο ηρωίνης. Ο Γιάνι και οι φίλοι του θα πρέπει να λειτουργήσουν πλέον ομαδικά για να προστατεύσουν τόσο τις ζωές τους όσο και αυτές των αγαπημένων τους.

Ο Ζιλιέν Λεκλέρκ (Η Επίθεση, Chrysalis, Transit), με ειδικότητα στις αστυνομικές περιπέτειες, σκηνοθετεί την καλύτερη δουλειά του μέχρι σήμερα, ένα δραματικό, αστυνομικό θρίλερ, το οποίο ξεχωρίζει, όχι τόσο για την σεναριακή ιδέα του, όσο για την απέριττη και σφιχτοδεμένη σκηνοθεσία του. 81 λεπτά του είναι υπεραρκετά, σε μια εποχή που ο μέσος όρος διάρκειας μιας κινηματογραφικής ταινίας, ξεπερνάει συνήθως τις δύο ώρες. Υπέροχος για άλλη μια φορά ο Σαμί Μπουαζιλά (Γλυκό Ψέμα, Les Temoins). Πολλοί την παρομοίασαν με μια συντομότερη εκδοχή της Έντασης του Μάικλ Μαν, αλά γαλλικά.

Ιnfo: Αδίστακτοι (Braqueurs/The Crew). Αστυνομικό Δραματικό Θρίλερ. Γαλλία 2015. Πρεμιέρα: 6 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Ζιλιέν Λεκλέρκ. Παίζουν: Σαμί Μπουαζιλά, Γιουσέφ Χατζί, Γκιγιόμ Γκουί. Διανομή: Odeon.




ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ: Δεν τίθεται ερώτημα για το ποιος είναι το αφεντικό σε αυτήν την οικογένεια. Από τη μέρα που κατέφθασε ο μικρός του αδερφός, ο επτάχρονος Τιμ ήξερε ότι αυτό το μωρό θα ήταν μπελάς. Όμως, καθώς ο Τιμ ξεκινά μια αποστολή να κάνει την αγάπη των γονιών και πάλι δική του και μόνο δική του, ανακαλύπτει μια μυστική συνωμοσία που απειλεί να καταστρέψει την ισορροπία της αγάπης στον κόσμο – και αυτό το τολμηρό μωρό, που υποτίθεται ότι είναι αδελφός του, είναι στο κέντρο της συνωμοσίας αυτής. Τώρα πρέπει να συνεργαστούν για να σταματήσουν το σατανικό αυτό σχέδιο, να σώσουν τους γονείς τους, να αποκαταστήσουν την τάξη στον κόσμο και να αποδείξουν ότι η αγάπη είναι μια άπειρη δύναμη.

Διασκεδαστική, όσο και παράδοξης έμπνευσης ταινία κινουμένων σχεδίων, η οποία είναι βασισμένη σε ένα βιβλίο της Μάρλα Φρέιζι. Όσοι έχουν αποκτήσει μωρό, γνωρίζουν πολύ καλά ποιος είναι το αφεντικό, ενώ όσοι έχουν υπάρξει μεγάλοι αδερφοί ενός νεογέννητου, γνωρίζουν καλά την ζήλια που φέρνει η απώλεια της αποκλειστικότητας στην αγάπη των γονιών τους. Αν και η αφήγηση ξεκινάει από εκεί, σύντομα εκτροχιάζεται σε μια τύπου, Οι Άντρες Με τα Μαύρα, περιπετειώδη συνέχεια, χωρίς εξωγήινους όμως. Φυσικά και μιλάει το μικρό Αφεντικό, αλλά όχι μόνο αυτό, έχει σαν αποστολή να σώσει, παρέα με τον Τιμ, τους γονείς του, αλλά και τον κόσμο ολόκληρο. Με το πέρας της αποστολής επιστρέφει στο από εκεί που ήρθε, όμως νοσταλγεί τον Τιμ και τους πρώην γονείς του, την ίδια στιγμή που ο δεύτερος λαχταράει πλέον να αποκτήσει έναν μικρό αδερφό. Το μικρό Αφεντικό πετάει το μαύρο κουστούμι, το ρόλεξ, τα γυαλιά και την αφεντικίσια συμπεριφορά και επιστρέφει ως πραγματικό μωρό.

Από την μια η ταινία μοιάζει να δικαιώνει στα μάτια των μικρών θεατών της την κακότροπη συμπεριφορά των αφεντικών για να σωθεί ο κόσμος, κι από την άλλη αποθεώνει την οικογενειακή ολοκλήρωση και αγάπη, μόνον όταν ο μικρός αρχηγός ξαναγεννιέται σαν αληθινό μωρό. Μήπως όλο αυτό συμβαίνει μέσα στο κεφάλι του Τιμ; Η ταινία σε κάποια σημεία, μοιάζει να διχάζεται ανάμεσα στο να ικανοποιήσει και τους μικρούς και τους μεγάλους θεατές της. Στιγμές γίνεται πολύ γούτσου-γούτσου κι αστεία, άλλες πάλι το χιούμορ μοιάζει λίγο αμήχανο. Τελικά η Dreamworks Animation, έχει πολύ δρόμο ακόμη μέχρι να καταφέρει να μοιάσει στην Pixar, κι ας πιστεύει πως Αρχηγός γεννιέσαι, δεν γίνεσαι.

Ιnfo: Αρχηγός Από Κούνια (The Boss Baby). Κινούμενα Σχέδια. ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 6 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Τομ ΜακΓκραθ. Με τις φωνές των: Στιβ Μπουσέμι, Άλεκ Μπόλντουιν, Λίσα Κούντροου, Πάτον Όσβαλτ (Αγγλικά). Κώστας Δαρλάσης, Χρήστος Θάνος, Νίκος Νίκας, Βασίλης Μηλιός, Πάνος Μουζουράκης, Άννα Κουτσαφτίκη. Διανομή: Odeon.




ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ: Τέσσερις παράλληλες ιστορίες με θέμα το χιούμορ σαν όπλο για πολιτική δράση. Στη πρώτη πρωταγωνιστούν οι Yesmen, το διάσημο ζευγάρι Αμερικανών ακτιβιστών: η πλάκα που σκάρωσαν στο BBC, όταν εμφανίστηκαν ως εκπρόσωποι της αμερικανικής εταιρείας που κατέστρεψε την πόλη Μποπάλ της Ινδίας, θεωρείται κορυφαία φάρσα στο κόσμο. Αυτή τη φορά θα οργανώσουν μια αντιπολεμική, μέσα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα.

Πρωταγωνιστής της δεύτερης ιστορίας είναι ο Μάρτιν Σόνεμπορν κωμικός και εκδότης της εφημερίδας,Τιτανικός. Εκλέχθηκε ευρωβουλευτής με το κόμμα, Το Κόμμα, και τώρα δουλεύει πάνω σε ένα πρωτότυπο σχέδιο για την σωτηρία της Ελλάδας. Στην τρίτη οι Flashmob εισβάλλουν και διακόπτουν επίσημες εκδηλώσεις υπέρ των εμπορικών συμφωνιών ΤΤΙΡ και CETA. Τραγουδώντας, και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη Στην τέταρτη κάποιοι πεθαίνουν κυριολεκτικά από το γέλιο. Στη τελευταία συνέντευξη πριν τη δολοφονία του τον Ιανουάριο του 2015, ο Σαρμπ, εκδότης του Charlie Hebdo προβλέπει ότι μόνο η βία των ισλαμιστών μπορεί να σκοτώσει το χιούμορ. Σε μια συγκλονιστική μαρτυρία, ο μοναδικός επιζών δημοσιογράφος από την συντακτική ομάδα, περιγράφει λεπτό προς λεπτό την επίθεση στα γραφεία της σατιρικής εφημερίδας. Μια τραγωδία ανάμεσα σε τρεις κωμωδίες. Αλλά ακόμη και στις κηδείες δεν λένε ανέκδοτα για να γελάσουν και να απαλύνουν τον πόνο;

Πρόκειται για την πιο φιλόδοξη από τις ταινίες του Στέλιου Κούλογλου, η οποία προβλήθηκε στο πρόσφατο 19ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Ένα μέρος της ταινίας καταγράφει την μεγάλη φάρσα που ο Έλληνας ευρωβουλευτής οργάνωσε πέρυσι στις Βρυξέλλες, σε συνεργασία με τους διάσημους Αμερικανούς ακτιβιστές Yesmen. Πέρα από την αντιπολεμική φάρσα μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο, το ντοκιμαντέρ ακολουθεί τρεις ακόμη παράλληλες ιστορίες με θέμα το χιούμορ ως όπλο για πολιτική δράση, ζηλεύοντας λίγο από την δόξα του Μάικλ Μουρ. Διασκεδαστικό μέχρι δακρύων.

Ιnfo: Πεθαίνοντας στο Γέλιο. Ντοκιμαντέρ. Ελλάδα 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 6 Απριλίου. Σκηνοθεσία-Σενάριο: Στέλιος Κούλογλου. Φωτογραφία: Μανώλης Κονσολάκης. Μοντάζ: Χρήστος Γάκης. Παραγωγή: Στέλιος Κούλογλου.




Ο ΕΛΚΟΜΕΝΟΣ ΕΠΙ ΚΡΗΜΝΟΥ: Κρήτη, 1947. Ενώ στα Χανιά μαίνεται ο Εμφύλιος, τα μεσάνυχτα της 1ης Αυγούστου, παρακρατικοί της ομάδας Παύλου Γύπαρη απάγουν δολίως από το σπίτι του τον αγωνιστή ιερέα του ΕΑΜ Νικόλαο Αποστολάκη και αφού τον βασανίζουν απάνθρωπα τον πετούν στον Κόκκινο Γκρεμό κοντά στις φυλακές Καλαμίου. Η σύζυγός του εκτοπίζεται από το Νεροχώρι Αποκορώνου όπου διέμεναν, ενώ τα πέντε παιδιά τους συνεχίζουν να διώκονται μέχρι τις πανεπιστημιακές τους σπουδές. Τα γεγονότα μαρτυρούν επιζώντες της περιόδου, με προεξάρχουσα την κόρη του Αποστολάκη, Ισμήνη. Μια ιστορία που ξαναζωντανεύει 70 χρόνια μετά, μέσα από την κάμερα του σκηνοθέτη Κώστα Νταντινάκη.

Θα προβληθούν μαζί η, Βικτωρία Θεοδώρου: Τα Κύματα Που με Δίδαξαν το Ανυπότακτο και Ο Λόρκα Μέσα μου, που συμπληρώνουν την τριλογία του Κώστα Νταντινάκη, Ο Εμφύλιος Λόγος σε Τρία Μέρη. Μια τριλογία για τον Εμφύλιο και τις δολοφονίες αγωνιστών, όπως φωτίζονται μέσα από την ιστορία του ΕΑΜίτη Παπά Νικολή, στην Κρήτη του 1947.

Μία κόρη που δεν μπορεί να θάψει τον πατέρα της. Ένας πατέρας που δολοφονήθηκε εξαιτίας ενός Εμφυλίου. Μια ιστορία που αν δεν βγει στο φως δεν ησυχάζουν τα πνεύματα των αγωνιστών, μα ούτε και των αγαπημένων τους. Σύμφωνα με τους ντόπιους, τα γεγονότα μαρτυρούν δεκάδες επιζώντες της περιόδου με προεξάρχουσα την κόρη του κυρία Ισμήνη Αποστολάκη η οποία έχει τον κύριο λόγο στο ντοκιμαντέρ. Το ιστορικό πλαίσιο θέτει και αναλύει ο καθηγητής σύγχρονης Ιστορίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γιώργος Μαργαρίτη. Στη μουσική επένδυση της ταινίας ακούγεται το Πένθιμο Εμβατήριο του Σοπέν και προβάλλονται μεταξύ άλλων αποσπάσματα από το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο του Παζολίνι.

Ιnfo: Ο Ελκόμενος Επί Κρημνού, Κρήτη 1947. Ντοκιμαντέρ. Ελλάδα 2017. Σκηνοθεσία-Σενάριο: Κώστας Νταντινάκης. Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Χαμηλάκης. Μοντάζ: Ανδρέας Ανδρονικάκης. Ήχος: Νίκος Γιακουμής. Παραγωγός: Πάνος Μπίσδας, Παραγωγή: Authorwave. Διανομή: New Star.
 
εμφάνιση σχολίων