Οι φήμες μιλάνε για νέα εφαρμογή που θα κάνει το Facebook κόμβο ειδήσεων
ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
27 Ιουνίου 2013
Όμως γιατί αυτή η διαδικτυακή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης να θέλει το δικό της Reader; Το πρότυπο μοντέλο RSS που χρησιμοποιείται από το Google Reader (το Digg και το Feedly), δε βγάζει νόημα στο Facebook. Το RSS είναι για σπασίκλες, «πρεζάκια» της ενημέρωσης και δημοσιογράφους που γαντζώνονται στους υπολογιστές τους όλη την ημέρα. Το Facebook έχει πιο mainstream βάση χρηστών που πιθανόν να αποφεύγουν κάτι σαν το RSS.
Όμως αν τελικά κάνει πραγματικότητα την εφαρμογή, τότε μάλλον θα είναι πιο οπτική και πιο κοντά σε εφαρμογές όπως το Flipboard, που ενθαρρύνουν την περιήγηση και την ανακάλυψη. Αν γίνει σωστά, το Facebook Reader έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τη ροή και την κίνηση των χρηστών.
Το μεγαλύτερο στοίχημα της νέας εφαρμογής θα είναι οι χρήστες του να δουν πραγματικά το Facebook ως πλήρη πηγή της ημερήσιας δόσης επικαιρότητας. Σε αντίθεση με το Twitter και το LinkedIn, το Facebook έχει μεγαλώσει ως μέρος προσωπικής δικτύωσης, σε στυλ «Γνωρίστε τη γάτα μου, την Τιτίκα» και «Τι ωραίο καιρό που έχει σήμερα».
Αλλά αν αναμορφώσει την εικόνα του και αρχίσει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ως κομβικό σημείο ειδήσεων, τότε θα έχει ένα τεράστιο προβάδισμα: 1 δις σκληροπυρηνικών χρηστών, έτοιμο να κάνει like σε όλο το διαδίκτυο.
εμφάνιση σχολίων