Από την Μελίτα Κάραλη
Η αποτυχημένη προσπάθεια του μαθητή να μπει στο Πανεπιστήμιο αποτελεί αποτυχία όλου του συστήματος της δημόσιας εκπαίδευσης, η οποία πρέπει να εργάζεται εντατικότερα προκειμένου να υποστηρίζει και να περιλαμβάνει όσο γίνεται περισσότερους και όχι να αποκλείει.DOCTV.GR
30 Αυγούστου 2021
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο είναι μια ευκαιρία για περαιτέρω μόρφωση και όχι μια εξειδίκευση προς μια θέση εργασίας ή μια πολυτέλεια.
Η δημόσια εκπαίδευση πληρώνεται με τη συνεισφορά όλων των φορολογουμένων και όλοι θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία να την απολαμβάνουν.
«H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους», σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας και «όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία»…
Αντίθετα, στη στροφή του 21ου αιώνα, βλέπουμε πως το όραμα της κυβέρνησης είναι να ρίχνει σε σύγχρονους Καιάδες τους μαθητές και μάλιστα εν μέσω πανδημίας. Η εξήγηση είναι απλή και έρχεται από τον Κ. Μητσοτάκη, εμπνευστή του νέου ερειπίου της εκπαίδευσης που έχει μοναδικό σκοπό τις περικοπές σχολών, τη μείωση του κράτους, και την ιδιωτικοποίηση: «Τι πάει να πει όλοι στο Πανεπιστήμιο. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν είμαστε όλοι ίσοι. Και δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ...» «Αποφοίτησα αριστούχος από το Χάρβαρντ, σε απάντηση κάποιων ότι μπήκα με μέσο. Και τους είπα ότι σημασία δεν έχει πώς μπαίνει κανείς, αλλά πώς βγαίνει...» (δηλώσεις από παλιότερες συνέντεύξεις του στον Κώστα Μαρδά και τον Στέλιο Ράμφο)
εμφάνιση σχολίων