6
1
σχόλια
2508
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Δόκτορ Ύπνος. Δυστυχώς Απουσιάζατε. Η Δύναμη της Αλήθειας. Κλέφτης Αλόγων. Zombieland: Διπλή Βολή. Οικογένεια Άνταμς
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
7 Νοεμβρίου 2019
ΔΟΚΤΟΡ ΥΠΝΟΣ: Εξακολουθώντας να φέρει το ψυχολογικό τραύμα που υπέστη ως παιδί στο ξενοδοχείο Overlook, ο Νταν Τόρανς προσπαθεί να βρει την εσωτερική του ηρεμία, η οποία διαλύεται όταν συναντά την Άμπρα, μία θαρραλέα έφηβη που διαθέτει και αυτή το υπερφυσικό χάρισμα, γνωστό ως λάμψη. Η Άμπρα συνειδητοποιεί εξ αποστάσεως ότι ο Νταν έχει την ίδια υπερφυσική δύναμη με εκείνη, τον εντοπίζει τηλεπαθητικά και του ζητά να τη βοηθήσει προκειμένου να πολεμήσει την ανελέητη Rose the Hat, αρχηγό της συμμορίας μεταφυσικών δολοφόνων, γνωστής και ως, Ο Πραγματικός Δεσμός, η οποία αναζητά ανθρώπους προικισμένους με υπερφυσικές ιδιότητες, προκειμένου τα μέλη της να καταναλώσουν την αύρα τους και να γίνουν αθάνατοι. Δημιουργώντας μια απρόσμενη συμμαχία, ο Νταν και η Άμπρα ξεκινούν έναν αγώνα ζωής και θανάτου εναντίον της Ρόουζ και της ομάδας της. Ξεπερνώντας τους φόβους του παρελθόντος, ο Νταν οδηγεί τη Ρόουζ στο εγκαταλειμμένο Overlook Hotel, έχοντας ένα παράτολμο σχέδιο στο μυαλό του.

Ο γράφων διάβασε τη Λάμψη του Στίβεν Κινγκ, το καλοκαίρι του 1980, στη πρώτη ελληνική της έκδοση σε δυο paperback τόμους που είχαν για εξώφυλλό τους την κίτρινου χρώματος αφίσα της ταινίας του Κιούμπρικ που θα έβγαινε εκείνη τη σεζόν. Αν και ο συγγραφέας εμπνεύστηκε το θέμα της από τον αγώνα του με τον αλκοολισμό, ο Κιούμπρικ είδε σε αυτή μια αλληγορία πάνω στο αδιέξοδο και τη οντολογική μοναξιά της ανθρώπινης ύπαρξης, ενώ ο γράφων, μια παραβολή πάνω στην Αμερική και το εγκληματικό παρελθόν της, η οποία παρουσιάζεται αλά Hotel California, σαν μια σκοτεινή οντότητα, η οποία κρατιέται ζωντανή ρουφώντας την αύρα των χαρισματικών παιδιών της, μέχρι τη στιγμή που αυτά, αποφασίσουν να της αντισταθούν. Αντιστρέφοντας τους όρους της λογοτεχνίας τρόμου της εποχής των φοιτητικών εξεγέρσεων και του πολέμου του Βιετνάμ που ήθελαν τα παιδιά ως φορείς του Κακού, ο Κινγκ από την Carrie και έπειτα, έγραψε μια σειρά μυθιστορημάτων με ήρωες χαρισματικά παιδιά τα οποία ελέγχοντας από μυθιστόρημα σε μυθιστόρημα τα χαρίσματά τους όλο και πιο αποτελεσματικά, έμοιαζαν απειλητικά μονάχα για το Σύστημα και την Εξουσία.

Η αποστασιοποιημένη arthouse προσέγγιση του Κιούμπρικ στο μυθιστόρημα, απώθησε τον Κινγκ ο οποίος το 1997 επέστρεψε στο βιβλίο, με μια πιστή αλλά άνευρη τηλεοπτική βερσιόν, η οποία δεν ικανοποίησε κανέναν. Το 2013, ο συγγραφέας, μετά από επίμονες ερωτήσεις των φαν του για τη τύχη του Ντάν Τόρενς, επιστρέφει για άλλη μια φορά στη μυθολογία του μυθιστορήματός του με τη συνέχεια της ιστορίας του Ντάνι, όταν νεαρός άντρας πλέον, έρχεται κι αυτός αντιμέτωπος με μια σειρά από εφιάλτες και παραισθήσεις χάρη στον εθισμό του στο αλκοόλ. Μετακομίζοντας σε μια άλλη πόλη, βρίσκει απρόσμενη βοήθεια από έναν άντρα μέλος των Ανώνυμων Αλκοολικών που του βρίσκει σπίτι και δουλειά σε ένα γεροκομείο. Εκεί με το χάρισμα της λάμψης του, βοηθά ετοιμοθάνατους γέροντες να πεθάνουν ανώδυνα, εξ ου και το Δόκτορ Ύπνος. Δεν θα καταφέρει να αγνοήσει τα μηνύματα της Άλμπα, η οποία με την αίσθησή της νοιώθει τα εγκλήματα της Rose και της ομάδας της να πλησιάζει επικίνδυνα προς το μέρος τους. Ένας τοίχος σχολικός πίνακας που υπάρχει στη σοφίτα που ζει ο Νταν, γίνεται ο τρόπος της επικοινωνίας τους.

Ο σκηνοθέτης Μάικ Φλάναγκαν (Ο Καθρέφτης της Κολάσεως, Gerald's Game), κατάφερε να πείσει τον συγγραφέα πως ο Δόκτορ Ύπνος θα έπρεπε να είναι συνέχεια της ταινίας του Κιούμπικ, επιστρέφοντας στην εικονογραφία εκείνης της εκδοχής του ξενοδοχείου (το οποίο δεν είχε ανατιναχτεί στο τέλος όπως στο βιβλίο) και με ηθοποιούς που μοιάζουν φυσιογνωμικά και που μιμούνται φωνητικά, τη Σέλεϊ Ντιβάλ και τον Τζακ Νίκολσον. Καταφέρνει ήδη από τις πρώτες σκηνές να εντυπωσιάσει, δίνοντας έμφαση στο αλλόκοτο και τη σκοτεινή ατμόσφαιρα, μακριά από τη jumb scare λογική των ταινιών τρόμου για εφήβους, ενώ ο Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και η Ρεμπέκα Φέργκιουσον δίνουν υπόσταση στους χαρακτήρες του Νταν και της Rose τους οποίους υποδύονται.

Η αλήθεια είναι πως η πλοκή με την ομάδα του Πραγματικού Δεσμού και τη δίψα της για περισσότερη αύρα, φέρνει στο νου μια άλλη λογοτεχνική σειρά, εκείνη της Αν Ράις η οποία ξεκίνησε με το Συνέντευξη Με Ένα Βρικόλακα. Ο Φλάναγκαν αποφεύγει το υπερβολικό gore ή τη γραφική βία και καταφέρνει να δημιουργήσει μια ονειρική και αγωνιώδη ατμόσφαιρα που χτίζεται με υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένοι οι εφιάλτες. Δεν έχει τη καλλιτεχνική δύναμη της ταινίας του Κιούμπρικ καθώς πρόκειται για μια εντελώς διαφορετικού είδους ταινία, ούτε σαν αλληγορία έχει κάτι το καινούργιο να πει (οι σκοτεινές δυνάμεις που κινούν τα νήματα στον κόσμο μας, δρουν πλέον απροκάλυπτα, αν όχι και με τη σιωπηλή αποδοχή μας), είναι όμως εξαιρετική σε ό,τι αφορά το χτίσιμο της δικής της μυθολογίας, ιδιαίτερα όσο εξελίσσεται μακριά από το ξενοδοχείο Overlook. Ατμοσφαιρικό και το σάουντρακ των Αδερφών Νιούτον.

Info: Δόκτορ Ύπνος (Doctor Sleep). Δραματική Φαντασίας Τρόμου. ΗΠΑ 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Μάικ Φλάναγκαν. Παίζουν: Γιούαν ΜακΓκρέγκορ, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Κάιλε Κάραν, Κλιφ Κέρτις. Διανομή: Tanweer.


ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΤΕ: O Ρίκι, η Αμπι και τα δύο τους παιδιά ζουν στο Νιούκαστλ. Είναι μια δεμένη οικογένεια και ο ένας νοιάζεται για τον άλλον. Ο Ρίκι αλλάζει δουλειές, ενώ η Αμπι, που αγαπά τη δική της, προσέχει ηλικιωμένους. Παρόλο που δουλεύουν όλο και περισσότερες ώρες, όλο και πιο σκληρά, συνειδητοποιούν ότι ποτέ δεν θα αποκτήσουν το δικό τους σπίτι. Όταν προκύπτει μια χρυσή ευκαιρία, η Αμπι πουλάει το αυτοκίνητο της και ο Ρίκι αγοράζει ένα ολοκαίνουριο φορτηγάκι για να δουλέψει ως αυτοαπασχολούμενος μεταφορέας. O μοντέρνος κόσμος έχει τις επιπτώσεις του σε αυτές τις τέσσερις ψυχές μέσα στην ίδια τους την κουζίνα.

Αν και ο Κεν Λόουτς (Εγώ ο Ντάνιελ Μπλέικ, Ο Άνεμος Χορεύει το Κριθάρι, Γη κι Ελευθερία, Βροχή Από Πέτρες, Κες), είχε δηλώσει πως σκοπεύει να αποσυρθεί από το σινεμά από το 2014, όταν είχε γυρίσει το Jimmy's Hall, η κοινωνικοπολιτική κατάσταση των τελευταίων χρόνων στην Αγγλία και την Ευρώπη, μετά την απόλυτη επικράτηση των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, τον κάνει να επιστρέφει κάθε τόσο, για να σχολιάσει με το δικό του τρόπο τις αλλαγές στις σχέσεις της πολιτικής και της οικονομικής εξουσίας με τις λιγότερο προνομιούχες τάξεις. Στο πλάι του πάντα ο σεναριογράφος Πολ Λάβερτι (Η Ελιά, Ακόμη και η Βροχή), με τον οποίο συνεργάζεται συνεχώς από Το Τραγούδι της Κάρλα, το 1996.

Εδώ βάζουν σαν στόχο τους τις νέες χαλαρές συνθήκες εργασίας όπου κάποιος μπορεί να είναι δήθεν αφεντικό του εαυτού του, δουλεύοντας για κάποια εταιρεία παροχής υπηρεσιών, με απόλυτη ελευθερία, χωρίς ωράριο, χωρίς ασφάλεια, χωρίς χρόνο για ζωή. Ο Ρίκι πέφτει στη παγίδα των σύγχρονων αντιλήψεων για την εργασία φθηνού κόστους (για τους εργαζόμενους) και μεγάλου κέρδους (για τις εταιρείες), φέρνοντάς αναστάτωση στην οικογένειά του.

Αρκετά διδακτικοί, αλλά πάντα καίριοι, σκηνοθέτης και σεναριογράφος, παραδίδουν άλλη μια συγκινητική ταινία με ήρωες γνωστούς σε όλους μας καθημερινούς ανθρώπους που στέκονται απέναντι από σχέσεις και από καταστάσεις τις οποίες όλοι μας (ή κάποιοι γνωστοί μας), έχουμε έρθει, άλλος λιγότερο - άλλος περισσότερο, αντιμέτωποι.

Info: Δυστυχώς Απουσιάζατε (Sorry We Missed You). Δραματική. Βρετανία, Γαλλία, Βέλγιο 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Κεν Λόουτς. Παίζουν: Κρις Χίτσεν, Ντέμπι Χάνιγουντ, Ρις Στόουν, Κέιτι Πρόκτορ. Διανομή: Feelgood Entertainment.


Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ: Το Ντόνμπας είναι μια περιοχή στην Ανατολική Ουκρανία. Ο τακτικός στρατός της Ουκρανίας και οι εθελοντές μάχονται τις αυτονομιστικές συμμορίες, υποστηριζόμενες από τη Ρωσία του Πούτιν. Η διαφθορά και η εγκληματικότητα όλων των ειδών είναι γεμάτες. Η ταπείνωση είναι συνηθισμένη. Η βία μπορεί να φλέγει ανά πάσα στιγμή.

Η καινούργια ταινία του Σεργκέι Λόζνιτσα (Το Πρόσωπο της Ομίχλης), απαρτίζεται από 13 βινιέτες που παρουσιάζουν με γκροτέσκο και σοκαριστικό τρόπο, σκηνές καθημερινής τρέλας από τον εμφύλιο πόλεμο στο Ντόνμπας της Ανατολικής Ουκρανίας, ανάμεσα στους Εθνικιστές και τους Ρωσόφιλους Αυτονομιστές. Η περίοδος που εξελίσσονται τα γεγονότα τα οποία βασίζονται σε πραγματικά επεισόδια που έχουν καταγραφεί από κάθε είδους κάμερα, είναι το 2014 - 2015. Το πρώτο από αυτά περιγράφει τα γυρίσματα ενός σκηνοθετημένου ρεπορτάζ με κομπάρσους και πραγματικές εκρήξεις. Στη συνέχεια, μια γυναίκα που έχει κατηγορηθεί για χρηματισμό από μία εφημερίδα, αδειάζει ένα κουβά με σκατά στο κεφάλι ενός τοπικού συμβούλου την ώρα της συνεδρίασης. Ένας άλλος τοπικός παράγοντας σε ένα μαιευτήριο καυχιέται για τις παροχές των αρχών στο ίδρυμα, σε ότι αφορά τα φάρμακα και το κρέας, σε μια επίδειξη ντουλαπιών και ψυγείων που έχουν εφοδιαστεί όπως όπως από τον ίδιο. Αργότερα θα βρει το μπελά του σε ένα στρατιωτικό μπλοκ στο δρόμο προς την εμπόλεμη ζώνη.

Στην αντιπέρα όχθη, ένας Γερμανός δημοσιογράφος, παίρνει συνέντευξη από δήθεν ντόπιους μαχητές οι οποίοι είναι ξεκάθαρα Ρώσοι. Ένας οπερατέρ εισχωρεί σε ένα κτίριο που του οποίου οι ένοικοι ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες. Μια ξανθιά κοκέτα προσπαθεί μάταια να πείσει την ηλικιωμένη μητέρα της να την ακολουθήσει. Το αφεντικό της ακούει εντελώς αδιάφορα μια άλλη γυναίκα που αιτείται την χρηματοδότηση μιας περιοδείας στη περιοχή κάποιων ιερών λειψάνων που αυτή έχει στη κατοχή της. Ένας άντρας που αναζητά το κλεμμένο του όχημα, αναγκάζεται όταν αυτό βρίσκεται από το Στρατό, να το παραχωρήσει στον αγώνα. Ένας μαχητής του εχθρού, δένεται από τις αρχές σε μια κολόνα του δρόμου και το αγριεμένο πλήθος του επιτίθεται. Ακολουθεί ένας εφιαλτικός γάμος, ενώ για το τελευταίο επεισόδιο, επιστρέφουμε στο τρέιλερ των κομπάρσων του στημένου ρεπορτάζ.

Σε ένα συνδυασμό σλαβικού μηδενισμού και απαισιοδοξίας αλά Ζβιάγκιντσεφ (Χωρίς Αγάπη, Λεβιάθαν) και σουρεαλιστικού, σκανδιναβικού μαύρου χιούμορ τύπου Ρόι Άντερσον (Τραγούδια από το Δεύτερο Όροφο, Ένα Περιστέρι Έκατσε...), ο Λόζνιτσα κάνει ένα σχόλιο πάνω στη πατρίδα του και σε μια διαμάχη η οποία συνεχίζεται ακόμη στις μέρες μας, σε μια ιδιοσυγκρασιακή δημιουργία σκοτεινού χιούμορ και γκροτέσκας ψυχολογικής ή άλλης βίας, η οποία απευθύνεται στους πιο έμπειρους σινεφίλ, αυτούς που λατρεύουν να αποκωδικοποιούν φεστιβαλικές ταινίες, αναζητώντας πρωτόγνωρες κινηματογραφικές (και ενίοτε συναισθηματικές και εγκεφαλικές), συγκινήσεις.

Info: Η Δύναμη της Αλήθειας (Donbass). Δραματική Κωμωδία. Γερμανία, Ουκρανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ρουμανία, Πολωνία 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Σεργκέι Λόζνιτσα. Παίζουν: Ταμάρα Γιατσένκο, Λουντμίλα Σμοροντίνα, Μπόρις Καμόρζιν. Διανομή: Ama Films.


ΚΛΕΦΤΗΣ ΑΛΟΓΩΝ: Nοέμβριος 1999. Ο 67χρονος Νορβηγός Τροντ, ταξιδεύει από τη Σουηδία σε έναν απομονωμένο οικισμό στην νορβηγική ενδοχώρα, όπου σκοπεύει να περάσει την πρωτοχρονιά της νέας χιλιετίας μόνος του, διαβάζοντας Ντίκενς. Ένα κρύο βράδυ, ανακαλύπτει πως έχει για γείτονα έναν άντρα που είχε γνωρίσει όντας παιδί το καλοκαίρι του 1948, όταν παράλληλα ο πατέρας του προετοίμαζε τον έφηβο Τροντ για την επερχόμενη εξαφάνιση του, με τη γυναίκα του γείτονα και μητέρα του καλύτερού φίλου του γιου του, Γιον, στη περιοχή. Εκείνο το μακρινό καλοκαίρι που ο Τροντ ενηλικιώθηκε μέσα από μια τραγωδία που αφορούσε την οικογένεια του Γιον. Το καλοκαίρι που μύρισε το άρωμα της γυναίκας που λαχταρούσε. Την ίδια γυναίκα που είχε επιλέξει και ο πατέρας του για σύντροφο της ζωής του.

Την ίδια στιγμή που έβγαινε στους κινηματογράφος το Ψυχρή Καταδίωξη, η αμερικάνικη εκδοχή του Με Σειρά Εξαφάνισης, σκηνοθετημένη από τον ίδιο, ο Χανς Πέτερ Μόλαν παρουσίαζε στο Βερολίνο όπου κέρδισε και το Βραβείο Καλύτερης Φωτογραφίας, το Κλέφτης Αλόγων, το οποίο βασίζεται σε ένα μυθιστόρημα του Νορβηγού Περ Πέτερσον. Η Υποψήφια για Όσκαρ καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας 2020 δημιουργία, κινείται αφηγηματικά σε δύο παράλληλους χρόνους, το παρόν του 1999 και το καλοκαίρι του 1948, ξετυλίγοντας αργά και μεθοδικά, κυρίως τα γεγονότα του δεύτερου, αποκαλύπτοντας στο θεατή τι ακριβώς σχετίζει τους δύο ηλικιωμένους άνδρες.

Το κομμάτι του καλοκαιριού, ιδωμένο με μια ποιητική ματιά η οποία αντιπαραθέτει τις ανθρώπινες υπάρξεις και τα πάθη τους με την αδιαφορία και το μεγαλείο της φύσης, είναι και το πιο όμορφο της ταινίας. Αντίθετα το ψυχρό παρόν και η συνεχής off αφήγηση από τον κεντρικό χαρακτήρα των γεγονότων, όταν δεν μπερδεύει το θεατή, δεν καταφέρνει να αποκαλύψει και πολλά για τον ήρωα στην ώριμη ηλικία του, πέρα από ένα πρόσφατο τραγικό γεγονός που τον οδήγησε στην απομόνωση, ενώ δεν εμβαθύνει καθόλου στη σχέση του με τη κόρη του, η οποία εμφανίζεται λίγο πριν το τέλος.

Ένα άλλο γεγονός κατά τη διάρκεια του πολέμου που ξεκλειδώνει κάποιες άλλες σχέσεις και έχει να κάνει με τη παρουσία των Ναζί στη Νορβηγία μπαίνει κάπου στη μέση της αφήγησης αποσπασματικά, σε ένα σενάριο που κατά τη ταπεινή μας γνώμη χρειαζόταν μια διαφορετική προσέγγιση.

Εντελώς διαφορετική από το Με Σειρά Εξαφάνισης, ο Κλέφτης Αλόγων δείχνει, αν μη τι άλλο, ένα ταλαντούχο σκηνοθέτη, που όμως θα έπρεπε να είχε εμπιστευτεί κάποιον άλλον στη συγγραφή του χωρίς ιδιαίτερο λόγο, περίπλοκου σεναρίου. Το αποτέλεσμα είναι μεν εντυπωσιακό και εν μέρη ιδιαίτερα αξιόλογο, χάρη στους ηθοποιούς, τη φωτογραφία (Τόμας Χάρτμαγιερ, Νικολάι Μόνμπεργκ) και το σάουντρακ (Κάσπαρ Κάε), αλλά άνισο και αφηγηματικά φλύαρο στην ολότητά του.

Info: Κλέφτης Αλόγων (Ut og stjæle hester/Out Stealing Horses). Δραματική Μυστηρίου. Νορβηγία, Σουηδία, Δανία 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Χανς Πέτερ Μόλαντ. Παίζουν: Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Μπιορν Φλόμπεργκ, Τομπίας Σάντελμαν. Διανομή: Weird Wave.


ZOMBIELAND: ΔΙΠΛΗ ΒΟΛΗ: Μία δεκαετία μετά την επιτυχία του Zombieland, οι πρωταγωνιστές ενώνουν πάλι τις δυνάμεις τους με τον σκηνοθέτη Ρούμπεν Φλάισερ (Venom) και τους σεναριογράφους Ρετ Ρις & Πολ Γουέρνικ (Deadpool) στο Zombieland 2. Μέσα από έκρυθμες κωμικές καταστάσεις που εκτυλίσσονται από τον Λευκό Οίκο στον οποίο έχουν καταφύγει οι ήρωες, μέχρι την ενδοχώρα στην οποία αναγκάζεται να ταξιδέψει, καθώς η Λιτλ Ροκ το σκάει με ένα ειρηνιστή χίπι στη χωρίς όπλα κοινότητα της Babylon, η τριάδα που γίνεται πρόσκαιρα και πεντάδα και εξάδα με cameo εμφανίσεις γνωστών ηθοποιών, θα πρέπει να αντιμετωπίσει πολλά νέα είδη ζόμπι, που έχουν εξελιχθεί από την πρώτη ταινία, αλλά και νέους επιζώντες. Η μεγαλύτερη πρόκληση όλων, όμως, αποδεικνύονται οι σχέσεις ανάμεσα στα μέλη αυτής της παράδοξης, αυτοσχέδιας οικογένειας.

Συνέχεια της ταινίας του 2009 η οποία δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο τομέα της κωμωδίας, με ακόμα περισσότερες χιουμοριστικές ατάκες, φαρσικές καταστάσεις, αναφορές στη ποπ κουλτούρα (οι ήρωες περνούν από τη Γκρέισλαντ και το σπίτι-μουσείο του Έλβις Πρίσλεϊ ο οποίος μάλλον δεν έχει πεθάνει) και σχετικά λιγότερη βία από τη πρώτη ταινία, παρόλο που οι νεκροζώντανοι έχουν μεταλλαχτεί, έχουν γίνει πιο γρήγοροι, πιο δυνατοί, κάποιοι περισσότερο ηλίθιοι, αλλά και πιο απέθαντοι.

Εξωφρενικές καταστάσεις, ξεκαρδιστικές ατάκες και σχεδόν ασταμάτητη δράση, σε μία συνέχεια που δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, παρόλο που ηθοποιοί και κοινό μοιάζουν περνούν καλά, φτάνει να αγαπούν το συγκεκριμένο είδος κωμωδίας. Στους τίτλους τέλους, υπάρχουν άλλες δύο εμφανίσεις του Μπιλ Μάρεϊ, ο οποίος ήταν γκεστ και στη προηγούμενη ταινία.

Info: Zombieland: Διπλή Βολή (Zombieland: Double Tap). Κωμωδία Τρόμου. ΗΠΑ 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Ρούμπεν Φλάισερ. Παίζουν: Γούντι Χάρελσον, Τζέσι Άιζενμπεργκ, Αμπιγκεϊλ Μπρέσλιν, Έμα Στόουν. Διανομή: Feelgood entertainment.


Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΝΤΑΜΣ: Η Οικογένεια Άνταμς επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη στην πρώτη κωμωδία της κινουμένων σχεδίων, που επρόκειτο αρχικά να είναι σε stop motion και να σκηνοθετηθεί από τον Τιμ Μπάρτον (Νεκρή Νύφη).

Αρκετά χρόνια αργότερα, το σχέδιο πραγματοποιείται από τους σκηνοθέτες του τολμηρά διασκεδαστικού Πάρτι με Λουκάνικα, συστήνοντας για άλλη μια φορά αυτήν την παράξενη, ανατριχιαστική οικογένεια που γεννήθηκε το μακρινό 1938 από το πενάκι του καρτουνίστα Τσάρλι Άνταμς στις καινούργιες γενιές.

Έχοντας σαν θέμα τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της, μια θεματική που δεν εξαντλείται ποτέ, το στόρι φέρνει την ιδιόρρυθμη οικογένεια στα προάστια και τη μικρή Γουέντσντεϊ, σε ένα εχθρικό γι αυτή σχολικό περιβάλλον κανονικότητας.

Σε αντίθεση με αυτό που θα περίμενε κανείς, παρά τις ενήλικες κοινωνικοπολιτικές πινελιές και τις αναφορές στο παρελθόν των ταινιών και της τηλεοπτικής σειράς που δεν λείπουν, το αποτέλεσμα είναι χλιαρό και απευθύνεται κυρίως στις μικρότερες ηλικίες. Θα παιχτεί στα Αγγλικά, στα Ελληνικά και σε 3D (στα Ελληνικά), σε διάφορες αίθουσες, σε ολόκληρη τη χώρα.

Info: Η Οικογένεια Άνταμς (The Addams Family). Κινούμενα Σχέδια. ΗΠΑ 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 7 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Κόνραντ Βέρνον & Γκρεγκ Τίρναν. Με τις φωνές των: Όσκαρ Άιζακ, Σαρλίζ Θέρνον, Κλόι Γκρέι Μόριτς, Μπετ Μίντλερ, Άλισον Τζάνεϊ. Διανομή: Tulip Entertainment.
εμφάνιση σχολίων