17
2
σχόλια
4743
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Από τον Χ. Λακταρίδη

 
DOCTV.GR
17 Απριλίου 2018
Μετά τη περσινή απουσία του, το Outview Film Festival, το επίσημο φεστιβάλ ΛΟΑΤΚΙ ταινιών της Αθήνας, επιστρέφει στην πόλη, από τις 19 έως τις 25 του Απρίλη, στις αίθουσες της Ταινιοθήκης της Ελλάδας, Ιεράς Οδού 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134-136, στη στάση του Μετρό, Κεραμεικός.
 
Λόγω αυτής της απουσίας, η 11η διοργάνωσή του, έρχεται ιδιαίτερα ενισχυμένη με ταινίες και ντοκιμαντέρ μικρού και μεγάλου μήκους παραγωγής των δύο τελευταίων χρόνων, events και επίσημους καλεσμένους. Τα φετινά πάνελ, αφορούν το Ελληνικό Queer Cinema (Κυριακή, 22/4 στις 13:00), την
Ισότητα απέναντι στις γυναίκες στον κόσμο του κινηματογράφου (Σάββατο 21/04 στις 19:00), την Ηospice Care (τη βελτίωση της ποιότητας ζωής ασθενών με προχωρημένη ή μη αναστρέψιμη νόσο μέσα από μια ολιστική αντιμετώπιση, το Σάββατο 21/4 στις 22:00), την/τον Gendrification/Εξευγενισμό (Τρίτη 24/4) και τις Body Politics (Δευτέρα 23/4), αγκαλιάζοντας για άλλη μια φορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, αφουγκραζόμενο τις σύγχρονες ανάγκες και την πάλη για έναν κόσμο μέσα στον οποίο όλοι θα μπορούν να ζουν ισότιμα.
 
Ταινία Έναρξης θα είναι το εξαιρετικό, I Dream in Another Language του Ερνέστο Κοντρεράς από το Μεξικό και Ταινία Λήξης το Βρετανικό Just Charlie, της Ρεμπέκα Φόρτσιουν, για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Οι δύο ταινίες προβάλλονται με την υποστήριξη των εδώ Πρεσβειών τους, αλλά και το Βρετανικό Ινστιτούτο της Αθήνας, στην περίπτωση της δεύτερης. Στην τελετή λήξης, η κριτική επιτροπή, θα απονέμει τα καθιερωμένα Βραβεία Outview: καλύτερης ταινίας, καλύτερου ντοκιμαντέρ, μικρού μήκους, καλύτερη Ελληνική ταινία και βραβείο κοινού.
 
Το Πάνελ/Αφιέρωμα στον Ελληνικό Queer Κινηματογράφο,  το Φεστιβάλ θα προβάλει 15 μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες, με σκοπό την προώθησή του. Γι αυτό το λόγο άλλωστε δημιουργήθηκε το Βραβείο Καλύτερης Ελληνικής Ταινίας. Φέτος θα απονεμηθεί, από την κριτική επιτροπή του, με ΛΟΑΤΚΙ θεματική περιοδικού, Antivirus. Φιλοξενούμενοι θα είναι ο πρωταγωνιστής της ταινίας, Άγγελος (1982), του Γιώργου Κατακουζηνού, Μιχάλης Μανιάτης, αλλά και τον ίδιο τον πραγματικό Άγγελο, Χρήστο Ρούσσο. Στο πάνελ συμμετέχουν οι σκηνοθέτες Ρεβέκκα Βάρναλη, Κωνσταντίνος Γιάνναρης, Αγάπη Κουτσένη, Νταϊάνα Τσεμερίς και οι: Παναγιώτης Ευαγγελίδης (συγγραφέας, σκηνοθέτης), Τάσος Θεοδωρόπουλος (κριτικός κινηματογράφου, δημοσιογράφος), Κωνσταντίνος Μενελάου (σκηνοθέτης, παραγωγός), Νικόλας Πουρλιάρος (σκηνοθέτης, σεναριογράφος), Μενέλας Σιάφακας (σκηνοθέτης, ακτιβιστής), Νταϊάνα Τσεμερίς. Συντονίζει ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος.

Το πάνελ για τις Γυναίκες στο Σινεμά, θέλει να συμβάλλει στον αγώνα για την ισότητα φύλου στην κινηματογραφική βιομηχανία. Καλεσμένες: Émilie Jouvet, Γαλλίδα σκηνοθέτης, φωτογράφος και καλλιτέχνης, με την ταινία της My Body, My Rules. Η Fawzia Mirza, πακιστανικής/καναδικής καταγωγής, ηθοποιός, συγγραφέας, παραγωγός με την ταινία της Signature Move. Η Susanne Sachsse, Γερμανίδα ηθοποιός, ευρέως γνωστή από τους πρωταγωνιστικούς της ρόλους σε πολυάριθμες ταινίες του Bruce La Bruce, όπως και στην ταινία του The Misandrists, που θα προβάλει το φεστιβάλ. Η Limor Shmila, Ισραηλινή συγγραφέας, σκηνοθέτης, και υπεύθυνη διανομής ρόλων, που συμμετέχει με την ταινία της Montana και η Andria Wilson, διευθύντρια του Inside Out, του LGBTQI φεστιβάλ του Τορόντο.

Το θέμα του Hospice Care, θα συζητηθεί με αφορμή την προβολή της ταινίας, Other People του Κρις Κέλι, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Υπολογίζεται ότι παγκοσμίως κάθε χρόνο περισσότεροι από 61 εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από κάποια σοβαρή κατάσταση υγείας (Lancet Commissions 2017). Στην Ευρώπη πεθαίνουν ετησίως 1,6 εκατομμύρια άτομα από καρκίνο και περίπου 5,7 εκατομμύρια. άτομα από άλλα χρόνια νοσήματα. Το βάρος της φροντίδας των ασθενών κυρίως πέφτει στην οικογένεια και η υποστήριξη που χρειάζεται ο ασθενής πολλές φορές δεν υφίσταται.

Ο Εξευγενισμός αφορά τις κοινωνικές διαδικασίες αναδιάρθρωσης υποβαθμισμένων περιοχών της πόλης, που εκτοπίζουν τους πιο οικονομικά αδύναμους, τους οποίους αποβάλλει στα κατώτερα στρώματα του οικιστικού συγκροτήματος, καθώς η διαδικασία ανάπτυξης αφήνει στο περιθώριό της. Αφορμή για το πάνελ, η προβολή του ντοκιμαντέρ Gut Renovation που αντανακλά, την Αθήνα του Airbnb και του/της, εν λόγω, Gentrification.

Μετά την προβολή της ταινίας ακολουθεί panel για τα υπέρ και τα κατά του εξευγενισμού και της αναβάθμισης των περιοχών της πόλης μας με εκπρόσωπους απο το FairBnB, δημοσιογράφους, καθηγητές του ΕΜΠ αλλά και κατοίκους της πόλης μας από το Generation 2.0 for Rights, Equality & Diversity.

Τέλος το Αφιέρωμα στα Body Politics, γίνεται σε συνεργασία με το Amsterdam Transgender Film Festival, ένα φεστιβάλ τρανς ταινιών παγκόσμιου βεληνεκούς το οποίο διεκδικεί τον χώρο και την κοινωνική αποδοχή όλου του φάσματος των φύλων. Φέτος θα μας παρουσιάσουν επιλογές από ταινίες μικρού μήκους, επιλεγμένες απ το προγράμματος τους. Παράλληλα η ομάδα του TranScreen θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τίτλο My body, My home το οποίο προωθεί την ποικιλομορφία του ανθρώπινου σώματος και καλλιεργεί την έννοια της αυτοαποδοχής, η οποία μοιραία βάλλεται από τα μη ρεαλιστικά στερεότυπα ομορφιάς. Έτσι αποκηρύσσονται οι πλαστικές, ιατρικές και οι οποιεσδήποτε επεμβάσεις που η πατριαρχική και η καπιταλιστική κοινωνία, σχεδόν με βίαια, οδηγεί τα σώματα, να πράξουν ώστε για να γίνουν αρεστά. Ακολουθεί μια επιλογή ταινιών μεγάλου ή μεσαίου μήκους από τα Διαγωνιστικά Ταινίας, Ντοκιμαντέρ και Ειδικών Προβολών. Η σειρά είναι αλφαβητική:
 
1:54 Δραματική, του Γιαν Ένγκλαντ. Καναδάς 2016. Ο Τιμ και ο Φράνσις είναι δυο περιθωριακοί έφηβοι που βιώνουν καθημερινό bullying στο σχολείο τους. Τους αρέσει να κάνουν πειράματα χημείας και ο δεσμός τους είναι έτοιμος να προχωρήσει πέρα από την απλή φιλία. Ο Τιμ προσπαθεί να αγνοήσει το τι συμβαίνει γύρω τους και να αποφύγει τις διαμάχες, πράγμα που έχει το αντίθετο αποτέλεσμα: Ο σχολικός εκφοβισμός οδηγεί τον Φράνσις στην αυτοκτονία. Κύριος υπαίτιος για αυτό είναι ο Τζεφ, που είναι διάσημος για τα ρεκόρ του στον στίβο των 800 μέτρων. Ο Τιμ αποφασίζει να επιστρέψει στον στίβο και να του κλέψει το ρεκόρ. Αυτό θα εξαγριώσει περισσότερο τον Τζεφ εναντίον του. Συγκινητικό δράμα για τον σχολικό εκφοβισμό που κατά κάποιο τρόπο προς το φινάλε, φέρνει στο νου την Carrie (1976) του Μπράιαν Ντε Πάλμα. Άλλος ένας συνταρακτικός ρόλος για τον νεαρό Καναδό ηθοποιό, Αντουάν-Ολιβιέ Πιλό (Mommy).



 
BIXA TRAVESTY (TRANNY FAG). Ντοκιμαντέρ των Κίκο Γκόιφμαν & Κλαούντια Πρισίλα. Βραζιλία 2018. Η Λιν ντα Κεμπράντα είναι μια μαύρη τρανς γυναίκα, γεννημένη στις φαβέλες του Σάο Πάουλο. Χαρακτηρίζοντας τον εαυτό της πουστοτραβέλι, είναι μια ποπ περφόρμερ που υψώνει την φωνή της για τους έγχρωμους queer των παραγκουπόλεων στις οποίες μεγάλωσε και η ίδια. Συνοδευόμενη από την παιδική της φίλη και τραγουδίστρια Ζουπ ωτο Μπάιρο, οι συναυλίες της, γεμάτες φανταχτερά ντυσίματα και άπλετο twerking ξεσηκώνουν ενάντια στην ετεροκανονική κουλτούρα και τον ματσισμό της funk σκηνής της Βραζιλίας. Υποψήφιο για Teddy Καλύτερου Ντοκιμαντέρ στην φετινή Berlinale. Ακολουθεί πάρτι στο Beaver (23/4), με μουσική από την Gina Dim.



 
A DATE FOR MAD MARY. Αισθηματική Δραματική Κομεντί του Ντάρεν Θόρντον. Ιρλανδία 2016. Η παρορμητική και απότομη Μέρι επιστρέφει στην μικρή Ιρλανδική πόλη της μετά από έξι μήνες στην φυλακή. Η κολλητή της η Σαρλέν πρόκειται να παντρευτεί σε τρεις βδομάδες, και την θέλει για κουμπάρα στον γάμο της, αλλά φαίνεται να ανησυχεί περισσότερο για το πώς η φήμη της αποφυλακισμένης της φίλης θα επηρεάσει την μεγάλη της μέρα, παρά για την ίδια την Μέρι. Εκείνη, εκνευρισμένη με το ότι η Σαρλέν δεν την έχει ικανή να βρει κάποιον να φέρει στον γάμο, γράφεται σε ένα γραφείο γνωριμιών με σκοπό να βρει κάποιον, έστω και μόνο για τη βραδιά του γάμου. Συγκινητική και άμεση ιστορία ενηλικίωσης και σεξουαλικής ωρίμανσης, ενός ατίθασου κοριτσιού στην Ιρλανδία του σήμερα. Βραβείο Καλύτερης Ιρλανδικής Ταινίας και Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για την εκπληκτική, Σιάνα Κίρσλεϊκ.



 
THE DEATH AND LIFE OF MARSHA P. JOHNSON. Ντοκιμαντέρ του Ντέιβιντ Φρανς. ΗΠΑ 2017. Βετεράνος των εξεγέρσεων του Stonewall και κεντρικό πρόσωπο του γκέι γκέττο της Νέα Υόρκης, η Μάρσα Π. Τζόνσον (η Ρόζα Παρκς του LGBTQI κινήματος) ήταν μια ευχάριστη και δυναμική τραβεστί, λατρεμένη στον κύκλο της. Μαζί με την φίλη της και τρανς είδωλο Σίλβια Ριβέρα, ίδρυσε το S.T.A.R. (Street Transvestites Action Revolutionaries), μια ομάδα τρανς ακτιβιστών, στην καρδιά του Γκρίνουϊτς Βίλατζ. Η ζωή της είχε ένα τραγικό και απότομο τέλος τον Ιούλιο του 1992, όταν βρέθηκε πνιγμένη στον ποταμό Χάντσον. Ο δολοφόνος της δεν βρέθηκε ποτέ και η Αρχές έκλεισαν τον φάκελό της δηλώνοντας ότι επρόκειτο για αυτοκτονία. Παρά τις ταραχές που ακολούθησαν, δεν έγινε ποτέ επανεξέταση της υπόθεσης μέχρι σήμερα που η ηλικιωμένη ακτιβίστρια δικηγόρος για εγκλήματα μίσους, Βικτόρια Κρουζ την ξανανοίγει και συναντά τους φίλους και τους συντρόφους της Τσόνσον και της Ριβέρα. Παράλληλα ξεδιπλώνονται και οι πολλές ιστορίες για την συμβολή του τρανς κινήματος στους αγώνες για τα ΛΟΑΤΚΙ δικαιώματα και το γεγονός ότι οι υπόλοιπες ομάδες δεν τους αναγνώρισαν ποτέ, παρ΄όλο που ακόμη και σήμερα, οι τρανσέξουαλ και οι τραβεστί, έχουν το υψηλότερο ποσοστό θυμάτων σε ό,τι αφορά τα εγκλήματα μίσους παγκοσμίως.



 
DON'T CALL ME SON ( Mãe Só Há Uma). Δραματική της Άννα Μουϊλαέρτ. Βραζιλία 2016. Ο δεκαεφτάχρονος Πιέρ παίζει σε συγκρότημα, καπνίζει χόρτο, βγαίνει με αγόρια και κορίτσια, και ντύνεται ανδρόγυνα. Όλη του η ζωή αλλάζει όταν μαθαίνει πως η μητέρα του, που τον λατρεύει και του κάνει όλα τα χατίρια, τον έκλεψε από το νοσοκομείο όταν ήταν μωρό. Εκείνη συλλαμβάνεται κι εκείνος πρέπει να μάθει να ζει με την καινούργια, κανονική του οικογένεια που τον θεωρεί εκκεντρικό και παράξενο.
Πρόκειται για την καινούργια ταινία της σκηνοθέτη του αγαπημένου, Η Δεύτερη Μάνα, όπου αυτή τη φορά και πάλι εστιάζει στην σχέση ενός παιδιού με τους γονείς που δεν είναι αυτοί που το μεγάλωσαν. Βραβείο Teddy των αναγνωστών του περιοδικού  Männer στην Berlinale.



 
DREAM BOAT. Ντοκιμαντέρ του Τρίσταν Φέρλαντ Μιλέβσκι. Γερμανία 2017. Μία φορά το χρόνο το DREAM BOAT κάνει μια κρουαζιέρα μόνο για γκέι άντρες. Μακριά από τις οικογένειές τους και από τους πολιτικούς - πολιτιστικούς περιορισμούς, ακολουθούμε πέντε άνδρες προς αναζήτηση των ονείρων τους. Ένας Ινδός που ζει και δουλεύει στο Ντουμπάι, ένας Πολωνός που κάνει το ίδιο στην Βρετανία, ένας Παλαιστίνιος που έχει πάρει άσυλο στο Βέλγιο όπου και συζεί με τον Βέλγο σύντροφό του, ένας Γάλλος σε αναπηρικό καροτσάκι, χτυπημένος από την μηνιγγίτιδα κι ένας Γερμανός, είναι οι 5 χαρακτήρες που ακολουθεί αυτό το ντοκιμαντέρ. Ανάμεσα στις καμπίνες, την πισίνα και τα θεματικά πάρτι του πλοίου, μιλούν για τη ζωή τους, το παρελθόν τους, το σήμερα (πάνω στο πλοίο, αλλά και έξω από αυτό), τους φόβους τους, το σεξ, τον έρωτα και τα όνειρά τους για το μέλλον.

FLUIDO. Φαντασίας της Σου Λεά Τσανγκ. Γερμανία 2017. Βρισκόμαστε στο 2016 και το AIDS έχει αφανιστεί. Ωστόσο, σε κάποιους, μεταλλαγμένα στελέχη του ιού έχουν φτιάξει ένα γονίδιο από το οποίο μπορεί να παραχθεί ένα πανίσχυρο ναρκωτικό. Οι Άνθρωποι Γενιάς Μηδέν αυτοί, καταζητούνται καθώς και γίνονται φορείς βίο-ναρκωτικών του 21ου αιώνα: Tο υπερφορτωμένο με ναρκωτικά σπέρμα τους επισκιάζει την εμπορική ισχύ των καρτέλ κοκαΐνης του 20ου αιώνα, και γίνεται το νέο σεξουαλικό εμπόρευμα. Ένα ασυνήθιστο, σε μεγάλο βαθμό πειραματικό και εσκεμμένα παραπορνογραφικό δράμα γύρω από την πολιτική των σωματικών υγρών και  την ευχαρίστηση, το Fluidø θολώνει συνεχώς τα όρια μεταξύ γκέι, στρέιτ, μπάι, τρανς ή ίντερσεξ. Berlin International Film Festival 2017. Buenos Aires Festival Internacional de Cine Independiente 2017. Queer Lisboa 2017.

FREAK SHOW. Δραματική Κομεντί της Τρούντι Στάιλερ. ΗΠΑ 2017. Ο Μπίλι Μπλουμ (ο Άλεξ Λόθερ από το The Imitation Game) είναι μοναδικός: ένας υπέροχος, γεμάτος γκλίτερ έφηβος που κινείται ελεύθερα ανάμεσα στα φύλα και του οποίου το οξυδερκή πνεύμα ταιριάζει μόνο με την εξωφρενική, οτιδήποτε-πηγαίνει-την-μόδα λογική του. Αναγκασμένος να γυρίσει στην επαρχιακή πόλη και στην έρημη έπαυλη του αδιάφορου, πάμπλουτου πατέρα του, πέφτει θύμα σχολικού εκφοβισμού στο καινούργιο του σχολείο. Όμως το αστέρι του μπέιζ μπολ της τάξης του θα γίνει ο στρέιτ κολλητός του. Η σχέση τους θα διαταραχτεί όταν ο Μπίλι βάλει υποψηφιότητα για τον τίτλο της Homecoming Queen του σχολείου. Η Τρούντι Στάιλερ (σύζυγος του Sting), μεταφέρει στην οθόνη ένα μυθιστόρημα που δεν διακρίνεται και πολύ για τον ρεαλισμό του. Υπερτονίζει τα γκλαμ και ανδρόγυνα στοιχεία του ήρωά της και της ιστορίας του, με το αποτέλεσμα να είναι θεαματικό αλλά άνισο σε τόνους και διαθέσεις. Εκπληκτική ερμηνεία από τον Λόθερ, ωραίο σάουντρακ τραγουδιών κι επιστροφή της Μπετ Μίντλερ ως μητέρας του Μπίλι, σε ένα μικρό ρόλο.

 
GUT RENOVATION. Ντοκιμαντέρ της Σου Φρίντριχ. ΗΠΑ 2012. Η χαρτογράφηση και καταστροφή του Γουίλιαμσμπεργκ στο Μπρούκλιν. Έχοντας ζήσει στην περιοχή επί είκοσι χρόνια, η κινηµατογραφίστρια ήταν ένας από τους πολλούς κατοίκους που εξαναγκάστηκαν να την εγκαταλείψουν, αφότου η πόλη ενέκρινε ένα σχέδιο αναδιάταξης που επέτρεψε σε αριβίστες του µεσιτικού κλάδου να αγοράσουν πολυτελή οικήματα, τα οποία κάποτε άνηκαν σε αναπτυσσόμενες βιομηχανίες, οικογένειες της εργατικής τάξης και καλλιτέχνες. Μια πολυετής καταγραφή, το Gut Renovation είναι µια διεξοδική απεικόνιση της ισοπέδωσης και ανοικοδόμησης µιας γειτονιάς. Επίσημη Συμμετοχή Berlin International Film Festival 2012 και βραβείο κοινού στο Brooklyn International Film Festival 2012. Ακολουθεί panel για τα υπέρ και τα κατά του εξευγενισμού και της αναβάθμισης των περιοχών της πόλης μας με εκπρόσωπους απο το FairBnB, δημοσιογράφους, καθηγητές του ΕΜΠ αλλά και κατοίκους της πόλης μας (24/4).

HE LOVES ME. Του Κωνσταντίνου Μενελάου. Ελλάδα 2018. Η διερεύνηση μιας αντισυμβατικής φύσης της αγάπης και της ικανότητάς της να επιβιώνει παρά το φόβο της μοναξιάς, τα ψυχολογικά τραύματα και τον προβληματικό τρόπο ζωής σε μια μεγάλη πόλη. Η καταρρέουσα σχέση μεταξύ δύο αγοριών βρίσκει μια έξοδο διαφυγής σε μια απομονωμένη παραλία. Κατά την παραμονή τους, νιώθουν ελεύθεροι να εκφράσουν τις βαθύτερες σκέψεις τους και να απελευθερώσουν τα αληθινά τους συναισθήματα.
 
I DREAM IN ANOTHER LANGUAGE ( Sueño en otro idioma). Δραματική του Ερνέστο Κοντρεράς. Μεξικό, Ολλανδία 2017. Ταινία Έναρξης. Τα Zikril είναι μια γλώσσα που πεθαίνει. Μόνο δύο ηλικιωμένοι άντρες,ο Ισάουρο και ο Εβαρίστο, κρατούν τη γλώσσα ζωντανή. Ο Μάρτιν, ένας γλωσσολόγος έρχεται στο χωριό για να μελετήσει τη γλώσσα, κάτι που αποδεικνύεται ως πρόκληση όταν ο Εβαρίστο αρνείται να μιλήσει στον Ισάουρο, τα τελευταία 50 χρόνια. Οι φήμες λένε πως αγαπούσαν την ίδια γυναίκα. Ο Μάρτιν θα καταφέρει να αποκαλύψει τον πραγματικό λόγο. Με ποιητικό, σουρεαλιστικό και άκρως συγκινητικό τρόπο, η ταινία του Κοντρεράς, έχοντας σαν έμπνευση την ιστορία της γιαγιάς του που μιλούσε Zapoteco και σαν αρχική σεναριακή αφορμή τον κίνδυνο της απώλειας ενός φανταστικού αυτόχθονου γλωσσικού ιδιώματος που ονομάζει Ζικρίλ, εκτός από την έννοια και την σημασία της γλώσσας (που έχει τη δύναμη να ενώνει αλλά και να χωρίζει, να εξυψώνει αλλά και να κατακρημνίζει), διαπραγματεύεται ταυτόχρονα και πιο ευρύτερες έννοιες, όπως την αθάνατη υπόσταση του έρωτα, τη δύναμη της μνήμης, την οδύνη της αγάπης χωρίς ανταπόκριση & της καταπίεσης των συναισθημάτων ως άμυνα και τελικά, την απελευθερωτική φύση της συγχώρεσης. Όπως λέει και το μότο της ταινίας - που θα έπρεπε να βρει ευρύτερη διανομή - όταν χάνεται μια γλώσσα, χάνεται και μια διαφορετική άποψη για τον κόσμο μας.



 
I'M FAT. Ντοκιμαντέρ της Χαλίτ Λέβι. Ισραήλ 2017. Η Χαλίτ είναι μια παχύσαρκη αλλά χαρούμενη και επιτυχημένη γυναίκα, έχει καλούς φίλους και μια στοργική σύντροφο. Στα 40 της, αρχίζει να αναλογίζεται την ζωή της: Παρά το χιούμορ, την ευχάριστη προσωπικότητα και το ταλέντο της, η σκηνοθέτιδα από το Τελ Αβίβ αισθάνεται πως το βάρος της είναι ένας μόνιμος ελέφαντας στο δωμάτιο, ένα κατεξοχήν ταμπού. Δεν νιώθει μειωμένη λόγω του σώματός της, ωστόσο αυτό την επηρεάζει αρκετά ώστε να εκφράσει τον ρόλο που αυτό έχει παίξει στην ζωή και το ταξίδι της.Το γλαφυρό αυτό ντοκιμαντέρ απευθύνεται με ειλικρίνεια στα ζητήματα που το ίδιο θέτει, ακολουθώντας την σκηνοθέτιδα στην πορεία της να διαχειριστεί και να πάρει την ζωή της στα χέρια της. Αντιμετωπίζοντας με θάρρος το παρελθόν της, η Χαλίτ διηγείται τα συναισθήματά της με δυναμισμό και ζωντάνια.Παράλληλα, το έργο αναλύει και εξετάζει διορατικά τα περίπλοκα ψυχολογικά ζητήματα τα οποία συχνά κρύβονται πίσω από την παχυσαρκία, παρουσιάζοντάς τα σε μια σύγχρονη χονδροφοβική κοινωνία. Η σκηνοθέτης και πρωταγωνίστρια, Χαλίτ Λέβι θα βρίσκεται στο φεστιβάλ.

INXEBA (THE WOUND). Δραματική του Τζον Τρένγκοουβ. Νότια Αφρική, Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία 2017.Eastern Cape, Νότια Αφρική. Ένας μοναχικός εργάτης εργοστασίου, ο Xolani, παίρνει άδεια από την δουλειά του για να βοηθήσει σε μια ετήσια τελετή περιτομής που αποτελεί και ενός είδους μύησης στον ανδρισμό για την φυλή των Xhosa. Σε ένα απόμερο ορεινό στρατόπεδο, απαγορευμένο για γυναίκες, νεαροί άνδρες, βαμμένοι με λευκή ώχρα, αναρρώνουν καθώς μαθαίνουν τους αρσενικούς κώδικες του πολιτισμού τους. Εκεί κάθε χρόνο ο Xolani, συναντά τον παιδικό του φίλο και περιστασιακό εραστή του, Vija. Το αγόρι υπό την επίβλεψη του Xolani όμως, αποδεικνύεται πως είναι ένας ανοικτά ομοφυλόφιλος νέος άντρας, που παίρνει πρέφα την φύση της σχέσης των δύο φίλων. Μιας σχέσης που απειλεί να αποκαλυφθεί σε όλους, καθώς το αγόρι υπόκεινται στο συνεχές bullying όλων των άλλων εις βάρος του, λόγω των σεξουαλικών του προτιμήσεων. Στιβαρό, λυρικό και πολυβραβευμένο ντεμπούτο του Τζον Τρένγκοουβ που εξετάζει την σύγκρουση της ατομικής με την φυλετική/εθνική ταυτότητα, σε μια κοινωνία και μια ήπειρο που δεν διακρίνεται για την ανοχή της απέναντι στην ομοφυλοφιλία. Η προσπάθεια του Xolani να κρύψει τις ευαισθησίες του πίσω από την μάσκα του αυστηρού εκπαιδευτή και η τελική απελπισμένη πράξη του, αντικατοπτρίζει την απελπισία και τον φόβο των διαφορετικών ανθρώπων των αυτόχθονων πληθυσμών της Νότιας Αφρικής, μιας χώρας που έχει ήδη νομοθετικά κατοχυρώσει τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητάς της. Κοντινά ασφυκτικά πλάνα στα πρόσωπα και τα σώματα των ηρώων σε αντιπαράθεση με την σινεμασκόπ απεικόνιση της άγριας φύσης, σε εναλλαγές του καφέ και του πράσινου, τονίζουν την ένταση, την ποίηση, την απελπισία.



 
JUST CHARLIE. Δραματική της Ρεμπέκα Φόρτσιουν. Βρετανία 2017. Ο Τσάρλι είναι άσσος στο ποδόσφαιρο, πράγμα που ενθουσιάζει τον πατέρα του τον Πολ, ο οποίος, ως τραυματισμένος πλέον ποδοσφαιριστής, θέλει να δει το όνειρο της ζωής του να γίνει πραγματικότητα μέσα από τον γιο του. Όμως, πέρα από το να παίζει ποδόσφαιρο, ο Τσάρλι θέλει κάτι παραπάνω: Να μπορέσει να είναι ο εαυτός του. Νιώθοντας πως είναι κορίτσι και όχι αγόρι, η Τσάρλι παλεύει με την πίεση του να κάνει τον πατέρα της περήφανο και ταυτόχρονα του να διαχειριστεί την ταυτότητά της. Πρόκειται για την μεγάλου μήκους εκδοχή μιας μικρής σε διάρκεια ταινίας της σκηνοθέτη και του σεναριογράφου της Πίτερ Μάχεν που θα μπορούσε να αποτελεί την ρεαλιστική βρετανική απάντηση στο αμερικάνικο Freak Show που υπάρχει λίγο πιο πάνω. Έχουμε κι εδώ μια εντυπωσιακή ερμηνεία από τον μικρό Βρετανό ηθοποιό, Χάρι Γκίλμπι. Την ταινία Just Charlie θα προλογήσει η ColourYouth.



 
KIKI. Ντοκιμαντέρ των Σάρα Τζορντενό & Τουίγκι Π. Γκαρσόν. ΗΠΑ 2017. Το Kiki ακολουθεί επτά χαρακτήρες της κοινότητάς του, σε διάστημα τεσσάρων ετών, μέσα από τις προετοιμασίες και τις θεαματικές τους επιδόσεις στο Voguing, για ένα διαγωνισμό γνωστό ως KIKI Balls. Παράλληλα εμβαθύνει στις μάχες τους με την έλλειψη στέγης, τις ασθένειες και τις προκαταλήψεις που αντιμετωπίζουν. Θα ακολουθήσει Voguing Show, στο club BeQueer (Κελέου 10, Κεραμεικός). Καλεσμένη η πρωταγωνίστρια της ταινίας Gia Marie Love.

 
THE MISANDRISTS. Δραματική Κωμωδία του Μπρους ΛαΜρους. Γερμανία 2017. Μια μυστική τρομοκρατική σπείρα φεμινιστριών που σκοπεύει να απελευθερώσει τις γυναίκες, να ανατρέψει την πατριαρχία και να ξεκινήσει μια νέα γυναικεία παγκόσμια τάξη πραγμάτων. Την ομάδα ηγείται η Μεγάλη Μητέρα, η οποία λειτουργεί ένα σχολείο για τα πεισματάρικα κορίτσια στην ύπαιθρο ως βιτρίνα της επαναστατικής τρομοκρατικής σπείρας. Δύο χρόνια μετά την Gerontofilia, ο προβοκάτορας Καναδός cult σκηνοθέτης, επιστρέφει στο Outview με μια αιχμηρή κωμωδία, από αυτές που μόνο εκείνος μπορεί να κάνει. Μετά την ταινία, η πρωταγωνίστρια Susanne Sachsse, θα παρουσιάσει τον μονόλογο της Confession Of An Actress, μια τοποθέτηση/καταπέλτης προς την ελλειπή ματιά του σκηνοθέτη πάνω στην λεσβιακή κατεύθυνση της ταινίας.



 
MISS ROSEWOOD. Ντοκιμαντέρ της Έλεν Τζένσεν. Δανία, ΗΠΑ 2017. Γνωρίστε την Miss Rosewood, αυτοαποκαλούμενη τρανς τρομοκράτη της hardcore περφόρμανς σκηνής της Νέας Υόρκης και σκάνδαλο σε ψηλά τακούνια!

 
A MOMENT IN THE REEDS. Αισθηματικό Δράμα του Μίκο Μακέλα. Βρετανία, Φινλανδία 2017. Ο Τάρεκ είναι Σύρος πρόσφυγας και προσπαθεί μοναχικά να συνηθίσει την νέα του ζωή στην Φινλανδία, μια χώρα που του φαίνεται αντικοινωνική και δύσκολη στο να αναπτύξει επαφές. Όντας αρχιτέκτονας, βρίσκει δουλειά βοηθώντας στην ανακαίνιση του εξοχικού που ανήκει στην οικογένεια του Λέβι. Σύντομα, η σχέση των δυο νεαρών αντρών, γίνεται ιδιαιτέρως στενή, την ίδια στιγμή που ο πατέρας του Λέβι, δεν μπορεί να κρύψει τον ρατσισμό του. Γυρισμένο την ίδια εποχή με το, Του Θεού Η Χώρα, το ντεμπούτο του Φινλανδού Μακέλα, ασχολείται κι αυτό με ένα παρόμοιο θέμα, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις σχέσεις πατέρα γιου. Εδώ μάλιστα, οι δύο ήρωες, πρέπει να ακολουθήσουν εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις, μετά το τέλος του καλοκαιριού.



 
MONTANA. Δραματική της Λιμόρ Σλίμα. Ισραήλ 2017. Μια νεαρή γυναίκα επιστρέφει στην απομακρυσμένη οικογένειά της προκειμένου να κλείσει παλιά της τραύματα, την ίδια στιγμή που αναπτύσσει μια παθιασμένη σχέση με μια παντρεμένη μητέρα δύο παιδιών. Κοινωνικό δράμα από το Ισραήλ που έρχεται να μας συστήσει μια καινούργια σκηνοθέτη. Παρουσία της σκηνοθέτη. Θα ακολουθήσει συζήτηση μετά την προβολή.

 
MY BODY MY RULES. Ντοκιμαντέρ της Εμιλί Ζουβέ. Γαλλία, Γερμανία 2017. Μακριά από τις επιταγές γύρω από την σύγχρονη γυναικεία ομορφιά, το My Body My Rules αφιερώνεται σε αυτά τα άλλα σώματα, εκείνων που πιάνουν χώρο, που λερώνουν, που δαγκώνουν, που καταβροχθίζουν, που απολαμβάνουν όπως θέλουν, που γερνάνε, καθώς και εκείνων που μεταμορφώνουν τον εαυτό τους, που είναι άγριοι και ελεύθεροι. Οκτώ άνθρωποι αποκαλύπτουν την μαγική, σκληρή, αισθησιακή, δυναμική σχέση που έχουν με τα σώματά τους. Η περιπέτεια είναι πολλαπλή: Στόχος είναι να δοθεί φωνή και εικόνα σε γυναίκες των οποίων τα σώματα ή η σεξουαλικότητα είναι μη τυπική, αόρατη ή χωρίς φωνή. Η ταινία επισημαίνει την πιθανή αντίσταση μέσα από μια ενδόμυχη γκαλερί πορτρέτων, συλλογικών πειραματισμών, τάντρα, ανταλλαγή υγρών και γνώσης, τελετουργιών. Ένα δυνατό πολιτικό και φεμινιστικό μανιφέστο για την πολιτική των σωμάτων, την γυναικεία σεξουαλικότητα και την αναπαράστασή της, καθώς και την διαφορετικότητα και τις ποίκιλες μορφές της σεξουαλικής επιθυμίας. Chéries-Chéris Festival 2017: Jury Prize. Η Emilie Jouvet θα βρίσκεται στο πάνελ Empowering Women in the Film Industry (21/4).
 
MY WONDERFUL WEST BERLIN. Iστορικό Βιογραφικό Ντοκιμαντέρ του Γιόχεν Χικ. Γερμανία 2017. Το My Wonderfull West Berlin περιγράφει τη γκέι ζωή στο δυτικό μισό της πόλης τη δυναμική περίοδο μεταξύ του τέλους του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου και της πτώσης του Τείχους του Βερολίνου. Μέσα από αρχειακό υλικό, γνωρίζουμε μεταξύ άλλων την δράση του εκδοτικού οίκου Egmond Fassbinder, του σχεδιαστή μόδας Κλάους Σούμαν και του cult σκηνοθέτη, Ρόζα φον Πράουνχαϊμ που χαρακτήρισαν την Χρυσή Εποχή της βερολινέζικης ΛΟΑΤΚΙ σκηνής και κοινότητας.
 
OTHER PEOPLE. Δραματική Κομεντί του Κρις Κέλι. ΗΠΑ 2017. Ο Ντέιβιντ είναι ένας γκέι σεναριογράφος που ζει στην Νέα Υόρκη και που διανύει την χειρότερη περίοδο της μέχρι τώρα ζωής του, παλεύοντας να αποκτήσει αναγνώριση στο επάγγελμα του και να διαχειριστεί την σχέση του. Μέσα στον όλο χαμό, ξαφνικά αναγκάζεται μετά από μια 10ετία να επιστρέψει στο πατρικό του στο Σακραμέντο, για να βρεθεί δίπλα στην μητέρα του, η οποία έχει καρκίνο, παρέα με τις δυο αδερφές του και τον πατέρα του που ακόμα δεν μπορεί να διαχειριστεί το θέμα της ομοφυλοφιλίας του γιου του. Θα μείνει εκεί έναν χρόνο περίπου με τα γεγονότα να τρέχουν, όχι πάντα με ευνοϊκό τρόπο. Δραματική κομεντί της σχολής της Νέας Υόρκης που συγγενεύει με την Lady Bird με την οποία μοιράζεται το Σακραμέντο. Ο Ντέιβιντ επανεξετάζει τη σχέση του με την οικογένειά του και τον τόπο καταγωγής του, σε μια γλυκόπικρη εναλλαγή κωμωδίας και δράματος, εν μέρη αυτοβιογραφικής, λίγο αναμενόμενης αλλά γραμμένης κι ερμηνευμένης με ευαισθησία κι αγάπη για τα μικρά, τα ανθρώπινα, από τον Κρις Κέλι, συνεργάτη του Saturday Night Live & Broad City. Πρωταγωνιστεί ο Τζέσι Πλέμονς του Game Night και η Μόλι Σάνον του Saturday Night Live στον συγκινητικό ρόλο της μητέρας.



 
PROM KING. 2010 Αισθηματική Κομεντί του Κρίστοφερ Σαπ. ΗΠΑ 2017. Ο Τσάρλι, ένας φοιτητής που είναι ερωτευμένος με τον έρωτα, ζει στη Ν. Υόρκη. Όμως, όταν ανακαλύπτει ότι οι ρομαντικές αναζητήσεις του τον οδηγούν σε ενοχλητικές διαδικτυακές συνευρέσεις, σκοτεινά πίσω δωμάτια σε φετίχ μπαρ, και τα απρόσμενα δάκρυα όμορφων πρωτοετών που δεν έχουν ανοιχτεί ως προς τη σεξουαλικότητά τους, ο Τσάρλι αποκτά την ανησυχία ότι η ομοφυλοφιλία του είναι ένας παράγοντας που δεν συμβαδίζει με το κλασικό χολιγουντιανό ρομάντζο, στο οποίο προσβλέπει. Εξαιρετικό ντεμπούτο ενός πρωτοεμφανιζόμενου Νεοϋορκέζου σκηνοθέτη που εντυπωσίασε και τον έχρισε σαν ένα από τα ονόματα που θα πρέπει να προσέξει κανείς, στα χρόνια που έρχονται.



 
QUEERCORE - HOW TO PUNK A REVOLUTION. Ντοκιμαντέρ του Γιόνι Λέιζερ. Γερμανία 2017. Στο Queercore: How to Punk a Revolution διερευνάται η έννοια του queercore, ένα πολιτισμικό και κοινωνικό κίνημα που βγήκε από το κίνημα της πανκ των δεκαετιών του '80 και του '90. Μέσα από ανατρεπτικές ταινίες, πρωτοπόρες μουσικές και δημιουργικά fanzines, το queercore αναπτύχθηκε σε αντίθεση με τις ήδη καθιερωμένες LGBTQ κοινότητες. Το κίνημα περιγράφεται καλύτερα ως μια ριζοσπαστική, αντικαπιταλιστική, DIY προσέγγιση που εξηγείται μέσω συνεντεύξεων από κορυφαίους καλλιτέχνες όπως: Genesis P-Orridge, Kim Gordon, Bruce La Bruce, John Waters, Justin Vivian Bond, Pansy Division, Penny Arcade, Peaches κ.α.,όπου συζητούν για την ομοφοβία, το φύλο, το φεμινισμό, το σεξ και την τέχνη. Οι συνεντεύξεις συνοδεύονται από αρχειακό υλικό από ταινίες, συναυλίες και σημαντικά γεγονότα της εποχής, συνθέτοντας ένα πολύχρωμο μάθημα ιστορίας πολλών ντεσιμπέλ. Ακολουθεί το θεματικό Queercore Party, με guest την πιο διάσημη ακτιβίστρια/drag queen του Βερολίνου, την Gloria Viagra, την Παρασκευή 20 Απριλίου στο club BOILER. Καλεσμένος ο σκηνοθέτης Yony Leyser (Γερμανία).



 
RECETA. Του Μιχάλη Μαντά. Ελλάδα 2018. Παρομοίωση της ζωής με μια συνταγή που χρησιμοποιείται για να αντιμετωπιστούν θέματα όπως η ομοφοβία, η μετανάστευση, η ευπάθεια, ο εκφοβισμός, η κυβερνητική βία, η οικονομική ύφεση και η κατάθλιψη. Μέσα από προσωπικές εμπειρίες και αλληλεπιδράσεις, ο δημιουργός βιώνει την καθημερινότητά του στην Ελλάδα.
 
SIGNATURE MOVE.Αισθηματική Δραματική Κομεντί της Τζένιφερ Ρίντερ. ΗΠΑ 2017. Με την ενεργητικότητα και το κέφι του νέου queer σινεμά των 90’s, το Signature Move αναζωογονεί την κλασσική λεσβιακή κωμωδία καθώς χειρίζεται με αγάπη την διστακτικότητα του να λέμε στους γονείς μας αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν, διαπερνά και ενώνει τους πολιτισμούς.



 
SILVANA.  Ντοκιμαντέρ των Μίκα Γκούστβσον, Ολίβια Κάστερμπρινγκ & Χριστίνας Τσιομπανέλη. Σουηδία 2017.
Το δυναµικό πορτραίτο της δηµοφιλέστερης χιπ-χοπ καλλιτέχνιδας της Σουηδίας. Μετανάστρια δεύτερης γενιάς (µε καταγωγή από Συρία και Λιθουανία), λεσβία, φεµινίστρια και αντιρατσίστρια που µε την ασυµβίβαστη στιχουργική της καυτηριάζει κάθε µορφή καταπίεσης, η Silvana έχει κατακλύσει τη Σκανδιναβία. Βραβείο καλύτερης ταινίας στα Guldbagge Awards 2018. Η ταινία θα προβληθεί στις 22/4 στo Noiz Gazi στις 22:00. Στην είσοδο των 6 ευρώ συμπεριλαμβάνεται ένα δωρεάν ποτήρι κρασί ή μπύρα, ενώ μετά την προβολή ακολουθεί πάρτι.
 
STUMPED. Βιογραφικό ντοκιμαντέρ του Ρόμπιν Μπέργκχαουζ. ΗΠΑ 2017. O Γουίλ απολαμβάνει τη ζωή με τον σύντροφο του και τη νέα δουλειά του ως καθηγητής κινηματογράφου. Όταν νοσηλεύεται στο νοσοκομείο για έναν επίμονο πόνο που προκλήθηκε από μια θανατηφόρα λοίμωξη, οι γιατροί για να του σώσουν τη ζωή αναγκάζονται να ακρωτηριάσουν τα χέρια και τα πόδια του. Βραβείο καλύτερης ταινίας στο Cleveland International Film Festival και στο Rhode Island International Film Festival.
 
TIME IS UP. Του Νικόλα Πουρλιάρου. Ελλάδα 2018. Ο Χάρης ένας 30χρονος άντρας που αρχίζει να καταγράφει τον εαυτό του με μια κάμερα, με σκοπό να αυτοκτονήσει μέσα στο Σαββατοκύριακο. Μια οπτική πάνω στη μοναξιά και όλους τους δικούς μας ανθρώπους, τους οποίους τελικά δεν γνωρίζουμε.
 
THE UNTOLD TALES OF AMISTEAD MAUPIN. Ντοκιμαντέρ της Τζένιφερ Μ, Κρουτ. ΗΠΑ 2017. Το ντοκιμαντέρ αφηγείται την ζωή και το έργο ενός από τους πιο αγαπημένους παραμυθάδες του κόσμου, του συγγραφέα της cult σειράς βιβλίων, Tales from the City, ακολουθώντας την πορεία του από έναν συντηρητικό του Νότου σε έναν πρωτοπόρο των γκέι δικαιωμάτων, τα μυθιστορήματα του οποίου ενέπνευσαν εκατομμύρια κόσμο να διεκδικήσουν τις προσωπικές τους αλήθειες.
 
A VEIL OF INVISIBILITY. Ντοκιμαντέρ της Ιωάννας Θεοδωράκου. Βρετανία 2018. Ἐνα ντοκιμαντἐρ διἀρκειας 53 λεπτὠν που πραγματεύεται τον αγὠνα ζωἠς αλλἀ και τις κοινωνικές και προσωπικἐς επιτυχἰες της διεμφυλικἠς, γνωστἠς και ὠς Glamorous Monique, μια απο τις πιὀ αμφιλεγὀμενες προσωπικὀτητες της Αμερικανικἠς κοινωνἰας. Επίσης  προβἀλλει τις κοινωνικἐς διαστἀσεις του φὐλου και το αναφαἰρετο δικαἰωμα του κἀθε ανθρὠπου πἀνω στην αυτονομἰα και αυτοδιαχεἰρηση του σὠματὀς του. Η ψυχολογικἠ και σωματικἠ κατοπὀνηση που υφἰστανται τα τρανς ἀτομα αναλὐεται με αποκλειστικἐς συνεντεὐξεις κορυφαἰων γιατρὠν εξειδικευμἐνων σε θἐματα που αφοροὐν το φὐλο.
 
WOMEN WHO KILL. Κωμωδία Αστυνομικού Μυστηρίου της Ίνγκριντ Γιούνγκερμαν. ΗΠΑ 2016. Η Μόργκαν και η Τζιν, δουλεύουν μαζί ως παρουσιάστριες μιας διαδικτυακής ραδιοφωνικής εκπομπής σχετικά με αληθινές ιστορίες φόνων. Συζητώντας για θέματα όπως το ποια είναι η πιο καυτή κατά συρροή δολοφόνος, οι δυο γυναίκες περνούν σχεδόν όλο τον χρόνο τους μαζί, αρνούμενες πως η σχέση τους είναι κάτι παραπάνω από επαγγελματική. Αστυνομικό μυστήριο με φόντο τον φόβο της δέσμευσης, σε μια νεοϋορκέζικη λεσβιακή κωμωδία.



 
Για το τέλος αφήσαμε την επίσκεψη στην Αθήνα του διάσημου πορνοστάρ Colby Keller, ο οποίος είναι ένας βετεράνος της πορνό βιομηχανίας που τα τελευταία δέκα χρόνια έχει εμφανιστεί σε πάνω από εκατό ταινίες. H σειρά του Colby Does America είναι ένα φιλόδοξο, συνεργατικό καλλιτεχνικό πρότζεκτ που βασίζεται στην μαγνητοσκόπηση των ερωτικών περιπετειών του 50 πολιτείες των Η.Π.Α. Μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ(την Κυριακή 22/4), ο Colby Keller θα παρευρεθεί στην Alexander Sauna ώστε να γνωρίσει από κοντά τους θαυμαστές του, ενώ θα ακολουθήσει Wet Show από τα gogoboys της Alexander Sauna.
 
Για περισσότερες πληροφορίες ταινιών, προγράμματος, events, πάνελ, ομιλητών και καλεσμένων, διαβάστε εδώ
 
Εδώ δείτε το τρέιλερ του φεστιβάλ. Το τραγούδι του φετινού τρέιλερ είναι από τα πιο κλασικά και αγαπημένα ελληνικά ποπ κομμάτια των 80s, το Lost in the night του Κώστα Χαριτοδιπλωμένου. Αφορμή είναι το φετινό μας ταξίδι στον χρόνο προκειμένου να αγκαλιάσουμε τα κινήματα που μας αφορούν, τα οποία ξεπήδησαν από τη δεκαετία του ’80, όπως το Queercore, η σκηνή του Voguing και η πιο δυναμική έκρηξη του παγκόσμιου LGBTQI κινήματος.



 
Info: 11o Outview Film Festival. 19 - 25 Απριλίου. Ταινιοθήκη της Ελλάδας ( Ιεράς Οδού 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134-136, στη στάση του Μετρό, Κεραμεικός), Εισιτήρια Προβολή 5€, ημερήσιο 10€ / φοιτητικό 8€, διαρκείας 50€. Στους άνεργους η είσοδος στις απογευματινές προβολές (οι πρώτες προβολές της κάθε ημέρας) θα είναι ελεύθερη με επίδειξη της κάρτας ανεργίας.
εμφάνιση σχολίων