Οι νέοι δεν ενημερώνονται από την τηλεόραση αλλά από τα Social Media
ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
22 Ιουνίου 2016
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: Από τα 50.000 νεαρά άτομα από 26 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα:
- Το 28% δηλώνει τα social media ως βασική πηγή ενημέρωσης
- Το 24% προτιμά την τηλεόραση για την ενημέρωσή του.
- Συνολικά το 51% των ατόμων με πρόσβαση στο διαδίκτυο χρησιμοποιεί ως κάποιο βαθμό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή ενημέρωσης.
ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΜΕ εξακολουθούν να παράγουν το μεγαλύτερο μέρος των «σοβαρών» θεμάτων που διαβάζει το κοινό. Η πλειοψηφία των εφημερίδων όμως σημειώνει πτωτική πορεία καθώς οι περισσότεροι αναγνώστες δεν προτιμούν να πληρώσουν για Online ενημέρωση.
FACEBOOK: Αν και το Facebook είναι πρώτο σε προτίμηση, τα πάντα εξαρτώνται από τον αλγόριθμο του. Το 36% των νέων που διαβάζουμε βασίζεται αυτομάτως στο τι έχουμε διαβάσει πιο πριν. Το 30% εξαρτάται από το τι επιλέγουν οι συντάκτες. Το 22% εξαρτάται από το τι διαβάζει ο κύκλος των «φίλων» μας.
ΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ: Πρώτο σε ενημέρωση έρχεται το Facebook αφού το 44% το χρησιμοποιεί τόσο για παρακολούθηση της επικαιρότητας όσο και για τον σχολιασμό της. Ακολουθεί το YouTube με 19% και το Twitter με 10%.
Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: Το κινητό τλέφωνο αποτελεί την νo1 συσκευή ενημέρωσης και δικτύωσης.
ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ: Στις ΗΠΑ το το 12% των νέων χρησιμοποιεί το Snapchat ενώ στις υπόλοιπες χώρες το ποσοστό είναι μόλις 1%. Το Apple News έχει ποσοστό 4% στις ΗΠΑ και 3% στη Μεγάλη Βρετανία.
Θα αντικαταστήσουν οι αλγόριθμοι και οι διαφημίσεις τους συντάκτες; Οι πλατφόρμες (επιχειρήσεις χωρίς υποχρέωση στην αντικειμενική ενημέρωση) γίνονται πιο δυνατές από τα ΜΜΕ; Οι απαντήσεις στο μέλλον.
εμφάνιση σχολίων