ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Μωρά ως ζωντανά billboards
ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗ
24 Μαρτίου 2011
Πότε άραγε ο άνθρωπος γίνεται για πρώτη φορά «στόχος» του μάρκετινγκ; Πότε ζητάει για πρώτη φορά “lego” και “coca-cola”; Το project “Cumulous Brand” του
Dietrich Wegner μετατρέπει τρυφερά μωρά σε… ανθρώπινα billboards, ντύνοντας τα με ψεύτικα χρωματιστά tattoo που απεικονίζουν διάσημα logos μεγάλων εταιρειών. Φυσικά τα tattoo γίνονται στο photoshop κι ο Wegner, ο οποίος γενικά αρέσκεται να παίζει με τις αντιθέσεις στα έργα του, προσπαθεί να θίξει το πώς η εμπορευματοποίηση διαμορφώνει τις ταυτότητες μας από πολύ μικρή ηλικία, και το πώς συχνά δηλώνουμε αυτή την ταυτότητα μας μέσα από τα brands. Μακάρι απλά να μη φανεί προφητικός. Ίσως σε ένα όχι και τόσο μακρινό (αλλά σίγουρα εφιαλτικό) μέλλον τα ίδια τα σώματα μας θα τίθενται στη διάθεση των απανταχού μαρκετάδων ως χώροι διαφημιστικής προβολής.