…
ANNA XAΡΙΤΟΥ
28 Ιουλίου 2011
To βίντεο δημιουργήθηκε για να φωτίσει τη θετική πλευρά της Ελλάδας. Προβλήθηκε στο Ετήσιο Συνέδριο του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στο Λονδίνο -BHCC Annual London Conference. Το Επιμελητήριο ένιωσε την ανάγκη να ανατρέψει πρόσφατους ευρωπαϊκούς μύθους για την Ελλάδα και να παρουσιάσει το That’s Greece vs That’s Not Greece.
Η μίζερη εικόνα, το τσαλακωμένο στάτους απέναντι σε «εταίρους» παύλα πελάτες και τα λαϊκίστικα κλισέ των ευρωπαικών μίντια προσπαθούν να ανατραπούν με στοιχεία και αριθμούς. Εργαζόμαστε περισσότερο από τους Γερμανούς, έχουμε καθαρές θάλασσες, κάνουμε εξαγωγές, έχουμε αυξήσεις στις εξαγωγές, ανακυκλώνουμε, ο ήλιος και ο αέρας του Αιγαίου είναι εδώ για εμάς και τους επενδυτές, δεν είμαστε χούλιγκανς αλλά απαιτούμε δικαιοσύνη ειρηνικά… Αυτά και άλλα, το βίντεο τα παρουσιάζει. Η ιδέα είναι εξαιρετική.
Αλλά για την πραγματοποίησή του -και δεδομένου του ότι την υπογράφει διαφημιστική εταιρία- δεν χρειάζεται να είμαστε οικονομικοί με την αλήθεια: το πρωτογενές υλικό είναι χαμηλής ποιότητας (φωτογραφίες από φέτα σαν από κατάλογο εστιατορίου;), ο χειρισμός του κειμένου κουραστικός, το μοντάζ μέτριο, η μουσική επιμέλεια επιεικώς για κλάματα (διαβάζω Ελύτη ενώ ακούω Μόνικα). Φωνάζει ερασιτεχνισμό ακόμα και για viral video. Και ναι, θα το δει όλο το youtube.
εμφάνιση σχολίων