0
6
σχόλια
184
λέξεις
ΖΗΝ

Βέλγος καλλιτέχνης μεταμορφώνει διαφημιστικές πινακίδες σε κατοικίες

ΠΕΡΣΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
20 Ιουλίου 2013
Σε πόλεις όπου υπάρχει μπόλικος χώρος για διαφημίσεις σε μέγεθος μικρών σπιτιών, μα ειρωνικά όχι χώρος για να κοιμηθούν οι αστικοί νομάδες, ο βέλγος καλλιτέχνης Karl Philips είχε μια ιδέα: να μετατρέψει τις διαφημιστικές μαρκίζες σε δωμάτια.

Το project ονομάζεται "The Good, the Bad and the Ugly" και απαρτίζεται από τρία κινητά σπιτάκια πάνω σε ρόδες, που έχουν ως κύριο κατασκευαστικό υλικό τους διαφημιστικές πινακίδες. Τα σπιτάκια μπορούν να δώσουν στέγη σε ένα άτομο, ενώ χάρη στις διαφημίσεις στους τοίχους του προσωρινού τους σπιτιού, οι κάτοικοι βγάζουν και κάποια χρήματα που τους βοηθούν ως τα προς το ζην.

Ο Karl Philips γοητεύεται πολύ από τις αστικές διαφημιστικές πινακίδες. Στο παρελθόν είχε χτίσει ένα καταπληκτικό διαμέρισμα στην πίσω πλευρά μιας τεράστιας πινακίδας κάπου στο Βέλγιο. Το καταφύγιο ήταν αόρατο από το δρόμο, αλλά παρείχε μια μικρή, ζεστή, μα προσωρινή θέση για ένα άτομο.


Το αστικό τοπίο θα μπορούσε να παρέχει SOS στέγη σε πολλούς ανθρώπους, αλλά και να στεγάσει έξυπνα ορμητήρια για τους αστικούς παρατηρητές, με σκοπό όχι απαραίτητα μόνο τη στέγαση, αλλά και τον επαναπροσδιορισμό μας μέσα στο δημόσιο χώρο.
 
εμφάνιση σχολίων