8
1
σχόλια
2201
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Το Τρίγωνο της Θλίψης. Ο Άνθρωπος με τις Απαντήσεις. Η Κόρη. Παιχνίδι Μίσους. Το Ορφανό: Ο Πρώτος Φόνος. Playtime. Το Νησί. Altered States. Το Φεστιβάλ Δράμας Ταξιδεύει. Από τον κινηματογραφικό μας συντάκτη Χ. Λακταρίδη
 
[email protected] | ΦΩΤΟ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
14 Σεπτεμβρίου 2022
ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ: Τα διάσημα μοντέλα Carl και Yaya είναι καλεσμένα σε μια πολυτελή κρουαζιέρα με μία παρέα από ασύλληπτα πλούσιους επιβάτες, έναν ολιγάρχη από τη Ρωσία, βρετανούς εμπόρους όπλων και έναν αλκοολικό καπετάνιο, που επικαλείται τον Μαρξ. Στην αρχή, τα πάντα είναι υλικό για αξιοζήλευτες αναρτήσεις στο Instagram. Αλλά, όταν ξεσπά μία θύελλα και όλοι παθαίνουν ναυτία κατά τη διάρκεια ενός δείπνου με τον καπετάνιο, η ειδυλλιακή κρουαζιέρα καταλήγει σε φιάσκο. Ο Carl και η Yaya βρίσκονται αποκλεισμένοι σε ένα έρημο νησί με ένα τσούρμο δισεκατομμυριούχων και μία από τις καθαρίστριες του γιοτ. Η ιεραρχία ανατρέπεται στο νησί, καθώς η καθαρίστρια είναι η μόνη που ξέρει να ψαρεύει.

Η ταινία δανείζεται τον τίτλο της από τον όρο που χρησιμοποιούν οι πλαστικοί χειρουργοί όταν θέλουν να περιγράψουν τις ρυτίδες που σχηματίζονται ανάμεσα στο μέτωπο και τα φρύδια. Είναι μία από τις πρώτες ενδείξεις της γήρανσης και ένα από τα ζητήματα που οδηγούν σε υπαρξιακή οδύνη τους ήρωες του φιλμ. Δηλαδή, ένα ζευγάρι μοντέλων οι οποίοι θα βρεθούν σε ένα πανάκριβο γιοτ με ένα… μαρξιστή καπετάνιο για μια κρουαζιέρα στην Καραϊβική που στραβώνει επικίνδυνα. Ναυτίες, τροφικές δηλητηριάσεις και εν τέλει ένα ναυάγιο, θα οδηγήσει τους πρωταγωνιστές σε ένα απομονωμένο νησί όπου θα πρέπει να βρουν τρόπο να επιβιώσουν.

Ο Ρούμπεν Εστλουντ, ακόμη και στις πρώτες πιο ερμητικές και σοβαρές ταινίες του, είχε στοιχεία σάτιρας και μαύρου χιούμορ τα οποία τόνισε πολύ πιο έντονα στην προηγούμενη - επίσης βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες - το περίφημο The Square (Τετράγωνο), φτάνοντας στα όρια της αυτοπαροδίας. Κάτι ανάλογο, ακόμη σε μεγαλύτερο βαθμό πραγματοποιεί με τα πάντα όλα και στο Τρίγωνο της Θλίψης, που μέρος της γυρίστηκε στην Εύβοια με την δική μας Heretic στη συμπαραγωγή. Πρόκειται να εξοργίσει κάποιους με τον ίδιο τρόπο που οι υπόλοιποι θα την λατρέψουν. Εμείς δεν την είδαμε, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο πως όταν έρθει η ώρα, θα συνταχθούμε με τους δεύτερους.

Info: Το Τρίγωνο της Θλίψης (Triangle of Sadness). Σάτιρα. Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Βρετανία, Ελλάδα, ΗΠΑ, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Ρούμπεν Εστλουντ. Παίζουν: Χάρις Ντίκινσον, Τσάρλμπι Ντιν, Ντόλι ντε Λεόν, Βίκι Μπερλίν, Γούντι Χάρελσον. Διανομή: Feelgood Entertainment. 


Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Ένα καρτποσταλικό, καλοκαιρινό road trip από την Πάτρα στη Βαυαρία, γίνεται ταξίδι στους οικογενειακούς δεσμούς που δεν σπάνε, στους νέους έρωτες που σε επαναπροσδιορίζουν, στα απρόσμενα γυρίσματα της τύχης που σε οδηγούν ακριβώς στο σωστό σημείο. Σε όλες τις απαντήσεις.

Μετά τον θάνατο της γιαγιάς του, ένας νεαρός πρώην αθλητής καταδύσεων, παίρνει το πλοίο για την Ιταλία. Στη διάρκεια του ταξιδιού, συναντά έναν εξωστρεφή νεαρό Γερμανό, ο οποίος γίνεται συνεπιβάτης του στη διαδρομή για την Βαυαρία.

Καρτποσταλική, είναι η κατάλληλη λέξη για την ταινία, έτσι όπως χαρακτηρίζεται από δελτίο τύπου της Cinobo στο κείμενο που συνοδεύει το τρέιλερ. Αν και ο Στέλιος Καμμίτσης (Κωλόπαιδα), είχε την πολύ καλή ιδέα να αντιστρέψει το αναμενόμενο των χαρακτήρων και να δώσει πιο μεσογειακό ταμπεραμέντο στον Γερμανό χαρακτήρα του Ματίας από ότι στον εσωστρεφή και κρυψίνου Έλληνα, Βίκτωρα, συναισθηματικά δεν καταφέρνει να εισχωρήσει βαθύτερα και να δώσει μια οικουμενικότητα στην ιστορία και στους χαρακτήρες. Υπέροχο να την βλέπεις αλλά προσωπικά, μείναμε ασυγκίνητοι και δεν πήραμε καμία απάντηση.

Info: Ο Άνθρωπος με τις Απαντήσεις (The Man With the Answers). Δραματική Ταινία Δρόμου. Κύπρος, Ελλάδα, Ιταλία, 2021. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Στέλιος Καμίτσης. Παίζουν: Βασίλης Μαγουλιώτης, Αντον Βάιλ, Στέλλα Φυρογένη. Διανομή: Cinobo. 


Η ΚΟΡΗ: Μια δεκαπεντάχρονη κοπέλα, η οποία κατά την περίοδο της υποχρεωτικής παραμονής της σε ειδικό κέντρο για παραβατικούς εφήβους μένει έγκυος, κρύβει το γεγονός τόσο από τις Αρχές, όσο και από το αγόρι της. Πριν γεννηθεί το παιδί, ένας από τους εκπαιδευτές της τής προτείνει να την βοηθήσει να το σκάσει από τη δομή, και να καταφύγει στο εξοχικό του σε μια απόμερη ορεινή περιοχή, όπου μένει με τη γυναίκα του. Εκεί θα γεννήσει με ασφάλεια, έχοντας κάθε φροντίδα από το άτεκνο ζευγάρι που θα ήθελε να κρατήσει το μωρό της, με την υπόσχεση να της δοθεί και ένα αρκετά μεγάλο ποσό.

Η νεαρή δέχεται αυτή την πρωτοφανή συμφωνία, αλλά ο ερχομός του παιδιού στον κόσμο πυροδοτεί μεγάλες εντάσεις μεταξύ του ζευγαριού και της μικρής μητέρας, που θα οδηγήσουν σε ρήξη. Επιπλέον, στην εξίσωση μπαίνει και ο αποφυλακισθέντας σύντροφος της κοπέλας, ο οποίος εμφανίζεται διεκδικώντας τα δικαιώματά του. Την ίδια στιγμή, η αστυνομία που αναζητά την κοπέλα, φτάνει μέχρι την πόρτα τους, όταν το κορίτσι αψηφά τις προειδοποιήσεις και κατεβαίνει στην πόλη.

Αστυνομικό, ψυχολογικό θρίλερ του Ισπανού Μανουέλ Μαρτίν Κουένκα του οποίου η προηγούμενη ταινία, Το Κίνητρο (El Autor), είχε παιχτεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 2017. Λιγότερο υπερβολικό σε συμπτώσεις από άλλα πρόσφατα ισπανικά αστυνομικά θρίλερ - χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν και εδώ, ειδικά στην τρίτη πράξη - είναι ιδιαίτερα καλοσκηνοθετημένο, αν και - κατά την γνώμη μας - θα την ωφελούσε ένα πιο σφιχτό μοντάζ που θα της εδινε και μικρότερη διάρκεια. Πολύ καλές όλες οι ερμηνείες, με την ελληνικής καταγωγής Ιρένε Βιργκέζ Φιλιππίδη στον ρόλο της νεαρής εγκύου.

Info: Η Κόρη (La Hija/The Daughter). Δραματική Θρίλερ Αστυνομική. Ισπανία, 2021. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Μανουέλ Μαρτίν Κουένκα. Παίζουν: Χαβιέ Γκουτιέρεζ, Πατρίτσια Λόπεζ Αρναϊθ, Ιρένε Βιργκέζ Φιλιππίδη, Σοφιάν Ελ Μπαναϊσατί. Διανομή: Weird Wave. 


ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΙΣΟΥΣ: Αποφασισμένη να πετύχει επαγγελματικά δίχως να θυσιάσει την προσωπική της ηθική, η Λούσι ξεκινά ένα ανελέητο παιχνίδι απέναντι στην παγερή και αποτελεσματική νέμεσή της, τον Τζόσουα, με τον οποίο είναι αναγκασμένη να δουλεύει στο ίδιο γραφείο μαζί του, μετά την συγχώνευση δύο - διαφορετικού ύφους και είδους - εκδοτικών οίκων. Ένα πλάνο αύξησης των πωλήσεων και η διεκδίκηση μιας πιο υπεύθυνης θέσης που θα έχει σαν αποτέλεσμα η αποδοχή των προτάσεων από τους μετόχους, θα φέρει τους δυο τους αντιμέτωπους σε έναν αγώνα μέχρι τελικής πτώσεως - στο κρεβάτι.

Βασισμένη σε ένα μπεστ σέλερ που παραλλάσει τη γνωστή αφήγηση των δύο αντιθέτων που στην πραγματικότητα έλκονται σφόδρα, αυτή η - αναμενόμενη κατά τα άλλα - ρομαντική κομεντί σε σκηνοθεσία του ειδικευμένου στο είδος, Πίτερ Χάτσινς, παίζει σωστά τα χαρτιά της (το ζευγάρι έχει χημεία και ο Οστιν Στόουελ, πραγματικά μοιάζει με διασταύρωση των νεαρών Ντένις Κουέιντ και Πιρς Μπρόσναν), μέχρι λίγο πριν από το γεμάτο ευκολίες φινάλε, στο οποίο θα μπορούσε να δοθεί περισσότερη προσοχή, ακόμη και αν δεν ακολουθούσε πιστά το βιβλίο. Οι φίλοι του είδους θα περάσουν καλά.

Info: Παιχνίδι Μίσους (The Hating Game). Ρομαντική Κομεντί. ΗΠΑ, 2021. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Πίτερ Χάτσινς. Παίζουν: Λούσι Χέιλ, Όστιν Στόουελ, Ντέιμον Ντάονο, Σακίνα Τζάφρι, Κόρμπιν Μπέρνσεν, Γιάσα Τζάκσον, Σον Κάλλεν, Ντέιβιντ Τσαρλς Έμπερτ, Μπροκ Γιούριτς. Διανομή: Odeon. 


ΤΟ ΟΡΦΑΝΟ: ΠΡΩΤΟΣ ΦΟΝΟΣ: Αφού ενορχηστρώνει μια λαμπρή απόδραση από μια ψυχιατρική εγκατάσταση της Εσθονίας, η Έστερ ταξιδεύει στην Αμερική υποδυόμενη την εξαφανισμένη κόρη μιας πλούσιας οικογένειας. Ωστόσο, μια απροσδόκητη ανατροπή προκύπτει που την φέρνει απέναντι σε μια μητέρα που θα προστατεύσει με κάθε κόστος την οικογένειά της.

Πρίκουελ της ταινίας του Ζομ-Κολέτ Σερά από το 2009, η ταινία αφηγείται το πως έφτασε η Εστερ στις ΗΠΑ, από την τρομακτική για τους Αμερικανούς, Ανατολική Ευρώπη. Αν και σύντομα η μητέρα της οικογένειας καταλαβαίνει πως αυτή δεν είναι η κόρη της για λόγους που δεν μπορεί να αναφέρει κανείς χωρίς να κάνει σπόιλερ, αποφασίζει να την κρατήσουν επειδή η παρουσία της μικρόσωμης γυναίκας που υποδύεται το παιδί, κάνει καλό στον σύζυγό της. Η Εστερ θα διεκδικήσει την αγάπη του μπαμπά με ποικίλους τρόπους και θα θελήσει να βγάλει από την μέση υποτιθέμενους μητέρα και αδελφό οι οποίοι όμως κρύβουν ένα σκοτεινό μυστικό. Πολλές οι ανατροπές μιας καθόλου αληθοφανους ιστορίας που είναι μεν καμπ, αλλά και σκηνοθετημένη αποτελεσματικά χωρίς όμως να γίνεται ποτέ πραγματικά τρομακτική. Όταν σχεδόν όλοι οι χαρακτήρες είναι κακοί, δεν νοιάζει τον θεατή ποιος θα πεθάνει και πως, ιδιαίτερα όταν γνωρίζει εκ των προτέρων το αποτέλεσμα λόγω πρίκουελ. Τα εφέ της φωτιάς του τέλους δεν κρύβουν το ότι έχουν προστεθεί ψηφιακά και απασχολούν το βλέμμα από τα όσα συμβαίνουν - και συμβαίνουν πολλά στην οθόνη. Αποκλειστικά για multiplex κατανάλωση.

Info: Το Ορφανό: Πρώτος Φόνος (Orphan: First Kill). Θρίλερ. ΗΠΑ, Καναδάς,Γουίλιαμ Μπρεντ 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Ουίλιαμ Μπρεντ Μπελ. Παίζουν: Ιζαμπελ Φέρμαν, Ρόσιφ Σάδερλαντ, Τζούλια Στάιλς, Χίρο Καναγκάουα, Μάθιου Φίνλαν. Διανομή: Tanweer.  


PLAYTIME: Ο μεσιέ Ιλό περιπλανιέται σε ένα τεχνολογικά προηγμένο Παρίσι ακολουθώντας μια ομάδα Αμερικανών τουριστών. Παράλληλα, ένα νάιτ κλαμπ - εστιατόρια ετοιμάζεται για την πρώτη βραδιά λειτουργίας του, παρόλο που βρίσκεται ακόμα υπό κατασκευή.

Ένα από τα αριστουργήματα του Τατί (Οι Διακοπές του Κυρίου Ιλό, Ο Θείος μου, Ημέρα Γιορτής), γυρισμένο με τον απαράμιλλο δικό του τρόπο που είναι ένα νέο κινηματογραφικό είδος από μόνο του - βασισμένο στους κώδικες του βωβού κινηματογράφου - το οποίο επηρέασε δεκάδες σκηνοθέτες στα χρόνια που ακολούθησαν, από τον Ελία Σουλεϊμάν (Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη), μέχρι τον δικό μας Βασίλη Βαφέα στις πρώιμες δουλειές του (Ο Έρωτας του Οδυσσέα). Σε νέες ψηφιακές κόπιες, αν και η ορίτζιναλ εκδοχή είχε γυριστει στα 70mm και το 1964 που γυρίστηκε ήταν η πιο ακριβή γαλλική κινηματογραφική παραγωγή όλων των εποχών.

Info:Playtime. Κωμωδία. Γαλλία, Ιταλία, 1964. Επανέκδοση: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Ζακ Τατί. Παίζουν: Ζακ Τατί, Μπάρμπαρα Ντένεκ, Ρίτα Μέιντεν. Διανομή: Ama Films. 


ΤΟ ΝΗΣΙ: Η Χι Ζιν, βουβή από αδυναμία ή από επιλογή, εξασφαλίζει τον επιούσιο από τους ψαράδες μιας λιμνοθάλασσας, νοικιάζοντάς τους πλωτές καμπίνες, πουλώντας τους τροφή την ημέρα και το κορμί της τη νύχτα. Οι πελάτες της την περιφρονούν, όμως η ίδια κρύβει έντονα συναισθήματα που εκρήγνυνται τις πιο ανύποπτες στιγμές. Ο ερχομός του νεαρού, πρώην αστυνομικού Χιον Σι, βγάζει σιγά σιγά την Χι Ζιν από το καβούκι της. Τον εμποδίζει να αυτοκτονήσει μια φορά και τη δεύτερη προσπαθεί να γιατρέψει την πληγωμένη ψυχή του με το να του δοθεί. Η έλξη τους μεταβάλλεται σε εμμονή από μεριά της, πέφτουν κεφάλια, η αστυνομία φτάνει ως εκεί και οι εξελίξεις στην - εκτός τόπου και χρόνου - λιμνοθάλασσα έχουν πάρει πλέον το δρόμο τους.

Η ταινία που έβαλε στον κινηματογραφικό χάρτη τον Κιμ Κι-ντουκ (Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας και Άνοιξη Ξανά, Ολομόναχοι Μαζί, Pieta), σε νέες ψηφιακές κόπιες. Είναι άνιση και ιδιαίτερα βίαιη απέναντι σε ανθρώπους και ζώα, γεγονός που ήταν αρχικά και ο βασικός λόγος της φήμης της. Περιέχει όμως όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτήρισαν το έργο του Κορεάτη σκηνοθέτη στις καλύτερες δουλειές του. Ελάχιστοι διάλογοι, φιλοσοφική διάθεση, υπαρξιακή αγωνία (εδώ ταιριάζει το Ο Κάθε Άνθρωπος Είναι Ένα Νησί), ξεσπάσματα βίας, αγάπη για το περιθώριο, συμβολισμός, μηδενισμός, αλλά και μικρές ακτίνες ελπίδας. Στην πραγματικότητα, η αρχή είχε γίνει 4 χρόνια νωρίτερα με το Ageo- Κροκόδειλος (1996). Για γερά στομάχια και δυνατούς παίκτες.

Info: Το Νησί (Seom). Δραματική. Κορέα, 2000. Επανέκδοση: Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου. Σκηνοθεσία: Κιμ Κι-ντουκ. Παίζουν: Γιουνγκ Σου, Γιου-σουκ Κιμ, Γιάε-χιέον Γιου. Διανομή: New Star. 


ALTERED STATES: Ο δόκτωρ Τζέσαπ έχει μια θεωρία… Υποστηρίζει ότι στο μυαλό μας συσσωρεύονται στην περιοχή του υποσυνειδητου, οι εμπειρίες και τα βιώματα ολόκληρου του βιολογικού μας παρελθόντος ώς έμβιο είδος. Έχοντας απορρίψει τον Θεό από νωρίς, αναζητά την Αλήθεια και την Λύση, στην έννοια του Εαυτού, σίγουρος οτι στο καταφύγιο του βρίσκονται όλες οι απαντήσεις. Για να ελαχιστοποιήσει την απόσταση του υποσυνείδητου απο το συνειδητό, μελετά τις περιπτώσεις σχιζοφρενών ασθενών του και υποβάλλει τον εαυτό του σε πειράματα με τη χρήση τόσο επιστημονικών (θάλαμος απομόνωσης) όσο και μη επιστημονικών (αρχαία παραισθησιογόνα ουσία) μέσων. Τα αποτελέσματα πρωτοφανή. Ο Τζέσαπ υπόκειται σε μια πραγματικη μετάλλαξη η οποία βέβαια δεν διαρκεί για πάντα αλλα κατα τη διάρκεια της ο Τζέσαπ επιστρέφει στις απαρχές του ανθρώπινου είδους και αργότερα στις απαρχές της ίδιας της ζωής. Οι «Ανεξέλεγκτες Καταστάσεις» (Altered States - 1980) σε σκηνοθεσία του Κεν Ράσελ, αποτελούν το κινηματογραφικό ντεμπούτο του Βραβευμένου με Όσκαρ, Γουίλιαμ Χαρτ (Kiss of the Spider Woman - 1985), καθώς και της 5χρονης Ντρου Μπάριμορ.

Μία απαράμιλλη οπτική ψευδαίσθηση απρόβλεπτων συναισθηματικών συγκρούσεων στον απόηχο της ψυχεδελικής αντικουλτούρας του ’60 και εμπνευσμένη από τις πραγματικές έρευνες του Αμερικανού, φυσικού, βιολόγου, ιατρού, ψυχαναλυτή και νευροεπιστήμονα, Τζον Λίλυ. Επιστήμη, Θρησκεία, Ηθική, Αγάπη… Όλα τα διαπραγματεύεται αυτη η ιδιαίτερη (ειδικά για την εποχή της) ταινία, με την Αγάπη να βγαίνει πανηγυρικά νικήτρια σε αυτή τη μακάβρια μάχη του ανθρώπου με το Άπειρο και το Χάος. Την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου στις 23:30 στην ΡΙΒΙΕΡΑ των Εξαρχείων από το Midnight Express. Προλογίζει ο Φοίβος Κρομμύδας. Η προβολή αναβλήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή λόγω των γνωστών επεισοδίων στα Εξάρχεια.

Info: Ανεξέλεγκτες Καταστάσεις (Altered States). Δραματική Φαντασίας. ΗΠΑ, 1980. Ειδική Προβολή: Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου στις 23:30 στην Ριβιέρα στα Εξάρχεια. Σκηνοθεσία: Κεν Ράσελ. Παίζουν: Ουίλιαμ Χαρτ, Μπλερ Μράουν, Μπομπ Μπάλαμπαν, Ντρου Μπάριμορ. 


45DISFF - ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ - ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Ραντεβού με το DISFF45 στην Αθήνα, στις 15-18 Σεπτεμβρίου, στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος. Θα παρουσιαστεί το σύνολο του Εθνικού Διαγωνιστικού Προγράμματος του Φεστιβάλ, ενώ παράλληλα, θα διεξαχθούν το μάστερκλας-συζήτηση με τον Πάβελ Παβλικόφσκι στο πλαίσιο του Cinematherapy (17/9) και το εργαστήρι development (17-18/9). Στην Ταινιοθήκη, στις 16/9, θα παρουσιαστεί επίσης η ταινία «Αντιγόνη» της Εύας Νάθενα που δημιουργήθηκε στις φυλακές Αυλώνα από αγόρια 18-12 ετών. Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό. Κορωνοϊού επιτρέποντος, το πρόγραμμα Το Φεστιβάλ Δράμας Ταξιδεύει θα συνεχιστεί την ερχόμενη σεζόν σε ακόμα περισσότερους προορισμούς αναδεικνύοντας την δυναμική του ελληνικού σινεμά εντός κι εκτός Ελλάδας.

Εμείς από μέρους μας ξεχωρίσαμε και σας προτείνουμε τις ταινίες:
– «Kiddo» του Μιχάλη Κίμωνα
– «11:20μμ» του Δημήτρη Νάκου
– «Tokakis ή What's My Name» του Θάνου Τοκάκη
– «Κάκτος» του Δημήτρη Ζούρα
– «Pendulus» του Δημήτρη Γκότση
–  «Όχι Αύριο» της Αμέρισσας Μπάτσα
– «Χυμός Πορτοκάλι» του Δημήτρη Ζάχου
– «Χλώριο» του Θάνου Ψυχογιού ΄
– «Λίλα» του Μάκη Παπαδημητρίου.

Info: Tο DISFF45 στην Αθήνα. 15-18 Σεπτεμβρίου. Ταινιοθήκη της Ελλάδος. 
εμφάνιση σχολίων