Αυξήσεις 6% στα ακτοπλοϊκά
ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
5 Απριλίου 2012
Οι περισσότερες εταιρίες ήδη αύξησαν τα ναύλα τους. Τα ρίχνουν στο αυξανόμενο λειτουργικό κόστος και ζημιές, λόγω της ανόδου της τιμής των καυσίμων και της μειωμένης επιβατικής κίνησης.
Την ίδια στιγμή, οι μόνιμοι κάτοικοι τραβάνε τα μαλλιά τους γιατί και πληρώνουν ακριβότερα το εισιτήριο αλλά και κάνουν περισσότερες ώρες να φτάσουν στον προορισμό τους, διότι τα πλοία πάνε με ρυθμό σαλιγκαριού προκειμένου να καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα. Εντωμεταξύ ο μικρότερος χρόνος του ταξιδιού ήταν το ατού με το οποίο διαφημίστηκαν όταν βγήκαν στην αγορά την προηγούμενη δεκαετία.
Πως μεταφράζεται όμως η αύξηση σε ευρώ, για μια τετραμελή οικογένεια π.χ. από την Αθήνα που ταξιδεύει σε οικονομική θέση, χωρίς καμπίνα, με αυτοκίνητο και με τα δυο παιδιά να πληρώνουν μειωμένο εισιτήριο; Αν πηγαίνουν στην Πάρο από 338 θα πληρώσουν 358,28 ευρώ. Προς Μύκονο από 350 θα πληρώσουν 371 ευρώ. Για Ηράκλειο Κρήτης από 355 το ποσό αυξάνεται σε 376,3 ευρώ. Για Ρόδο από τα 517 η τιμή φτάνει τα 548,02 ευρώ.
Παράλληλα οι ακτοπλόοι ζητάνε οφειλές από τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών, την κατάργηση της υποχρεωτικής ετήσιας δρομολόγησης των πλοίων αλλά και της υποχρεωτικής 12μηνης απασχόλησης του πληρώματος. Αναδουλειές.
εμφάνιση σχολίων