1
1
σχόλια
197
λέξεις

«Οι τοίχοι είναι ένα πολύτιμο κοινωνιολογικό στοιχείο». Το γκραφίτι αναμετριέται με τη διαφήμιση, τους γείτονες, το εφήμερο, τα λογότυπα, το χιπ-χοπ και τα κλισέ του, και τα όνειρα

ΜΈΛΙΤΑ ΚΑΡΑΛΗ
1 Οκτωβρίου 2010

Οι βασικοί πρωταγωνιστές είναι τέσσερις γκραφιτάδες και visual artists. Ο γαλλοέλληνας SPIKE 69 πρώην παράνομος γκραφιτάς και ράπερ, που σήμερα έχει την πρώτη σχολή Γκραφίτι στην Ελλάδα. Ο «b.» που με τα πινέλα του και τα κίτρινα σχέδια του, έφτιαξε το δικό του αναγνωρίσιμο logo στην πόλη και εξαπλώθηκε σε γκαλερί, στην αρχιτεκτονική, στη διαφήμιση και στις εκδόσεις. Ο H.O.P.E. που παράτησε την δικηγορία για να ασχοληθεί με τα στένσιλ, τις Καλές Τέχνες ή «κάτι που θα τον έκανε να νιώσει κάτι». Ο γάλλος εικαστικός JAY ONE που ξεκίνησε από τους τοίχους ενός φτωχού προαστίου στο Παρίσι. Ο καθένας τους περπάτησε μπροστά από τους τοίχους, δείχνοντας μια τελείως διαφορετική γλώσσα επικοινωνίας και όλοι μαζί, μας μετέφρασαν τους άγραφους νόμους των δρόμων και τις μεταξύ τους διαφορές. Ο Ιστορικός Τέχνης MANOΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ και ο κομίστας/art director ΦΩΤΗΣ ΠΕΧΛIΒΑΝΙΔΗΣ μας μίλησαν για τα παρασκήνια της κοινωνίας των γκραφιτάδων, την ιστορική αξία των Γκραφίτι και την επιρροή τους τόσο στη μοντέρνα τέχνη όσο και στην κοινωνία.
 

Δείτε το 1ο μέρος
ή το 2ο μέρος

εμφάνιση σχολίων